Spaz - Eksklusivt!

DeletedUser

Guest
“I starten på v6 så ble vi vel kalt for "selvmordspolakker", tror det passer godt inn i spillestilen min.” mener Spaz, en “polakk” som ble rimmet av wania og tomaszu, som nå begge er medlemmer av EPICKI. Men nå har Spaz “stått opp fra de døde“, og ligger blant topp 25 på v6. Han og glitter var for det meste idéen bak å lage en stamme på v6 og samle en bunke med erfarne spillere i den. Det resulterte i EPICKI, en stamme som nå dominerer store deler av v6.

- Fortell litt om din tw historie.

Min TW historie ja..
Begynte vel som de fleste på v1 en måned før v2 åpnet tror jeg. Spilte i stammen =TSWE= tror jeg det var. Var like noob da, som jeg er nå. Bare nå så lar jeg andre gjøre det som krever skills slik at det ser bra ut. :)
Når v2 startet så joinet jeg der, og gav blaffen i v1 for jeg ville starte likt med alle. Joinet omsider Elite (som Gussi) og holdt meg der til jeg måtte slutte pga for mye ting å gjøre i den virkelige verden. Hørt senere at halve v2 spilte på kontoen min etter den tid. Men jeg gjorde det greit nok for den første serveren jeg spilte seriøst.
Tok meg da cirka 2 år før jeg kom tilbake etter at jeg snakket med glitter om v5, som var en sugen server så jeg orket ikke mer av den når v6 kom. Og her spiller jeg nå i dag under nicket Spaz i EPICKI.


- Fortell meg litt om krigene EPICKI har drevet hittil på v6.

Tja, får vel begynne fra begynnelsen som sørget for at vi i EPICKI kom til v6 da, krigen mot Yamato. Det er hovedgrunnen til at vi er her på v6, for vi ville gi Yamato krig med en gang beskyttelsen kom ut. Og det krevde ganske mye online tid om vi skulle gjøre det bra. Værtfall for meg, kanskje jeg var litt for entusiastist. Men i starten så var det full steam ahead mot Yamato. Vi laget bare off tropper og baserte alt vårt forsvar på backtiming. Lyktes store deler av tiden, men sørget også for at mange av våre orginale medlemmer ikke ble med videre etter sommeren var over. Nå husker jeg ikke eksakt hvor mange vi var, for noen joinet noen dager senere og slik. Men jeg tror vi var ca 20 stk fra de første dagene, og vi var vel bare 10-12 som kom oss gjennom sommeren. Yamato var betraktelig flere, men det var like mange som sluttet hos de. Samtidlig så ordnet vi oss en krig mot ~WON~, BadC og de ekte polakkene Pr0!. Sammen var de vel de største stammene i K55, hvis jeg ikke glemmer av noen. Jeg ble selv rimmet fordi jeg var for offensiv mot mine Yamato naboer, samt ~WON~ og Pr0!. Det var til slutt våre nåværende medlemmer wania og tomaszu som fikk æren av å rimme meg da de tidligere var i deres polske stammen Pr0!.
Etter hvert så fikk vi med oss noen O:H medlemmer og noen av våre orginale byttet kontoer så vi fikk mer å gjøre i K54 mot hovedsaklig SMACK. Så da hadde vi på tidspunktet krig mot Yamato og SMACK, som så litt svart ut til tider (mest mot SMACK, for der klarte Hansemann og terge på seg alt som gikk), men takket være at vi inngikk en IAP med NATO fordi de ville kvitte seg med de medlemmene som Yamato hadde tatt inn fra O:H i K45 så fikk vi grei kontroll på begge fronter og resten vet vel mesteparten nå.
Så vi har hatt en hovedkrig mot Yamato så har vi bare lagt til flere og flere stammer som vi har kriget mot samtidig, men i dag så er det ingen igjen, så spørs om det ikke bør skje noe med det om ikke så lenge.


- Nå som dere har utslettet så mye av motstand, er det fare for at det blir lite motstand folk mister motivasjonen og slutter?

Både ja og nei. Det blir jo vårt problem i såfall, så det må vi få ordnet med å skape mer action for de i stammen, slik at motivasjon ikke blir ett problem. Vi har noen som har blitt mindre aktiv etter at Yamato gikk under så vi må jo sørge for at de får noe å gjøre igjen snart. Også er mange som ikke er fornøyd med at vi har plukket om spillere her og der fra stammer vi har kriget mot, men de skal nok se seg svært verdifulle til våre fremtidige kriger. Det er ganske mange impulsivebeslutninger som foregår i stammen vår, men det er som regel en grunn til det også.


- Hvilken stammer/spillere har du personlig vært i action mot?

Jeg har ikke hatt så mye action siden jeg ble rimmet, så da har jeg mest bare kriget mot småspillere. Litt kjedelig i grunn, så da sitter jeg heller KV med de som er nær action og nuker ting med troppene demmers. :p
Skulle ønske jeg var litt mer sentralt i det, og ikke på kjedelige rimmen. Men kan jo bare takke meg selv for at jeg havnet der. Men sånn i bunn og grunn så har jeg nok sørget for at det ble mest action på Yamato spillere.


- Hvordan vil du beskrive deg selv som tw spiller?

Jeg vil nok beskrive meg som en som har en veldig aggresiv spillestil. Jeg er av typen som angriper først og spør siden. Om jeg møter veggen ett par ganger gjør ikke så mye, det vil bare kaste bensin på bålet. Jeg liker å møte motstand der jeg må bruke hodet med å forsvare meg og angripe. Men av og til så er jeg er selv litt lat når det kommer til kreative angrep, noe jeg bør kanskje skjerpe meg på hvis jeg skal være en litt smart spiller selv. Men jeg klarer som regel å få til det jeg hadde sett for meg. I starten på v6 så ble vi vel kalt for "selvmordspolakker", tror det passer godt inn i spillestilen min.
Jeg er vel også litt taktiker, men ikke noe mer enn de som kan dette spillet etter noen års spilling. :p


- Fortell litt om hvordan EPICKI oppstod, hvem som kom på idéen, og hvordan dere overtalte slappe pensjonerte spillere med sure koner til å bli med.

Jeg kan vel kanskje ta på meg litt av æren av det. Siden jeg syns at det var kjedelig på v5 så snakket jeg med glitter kvelden før v6 åpnet om at vi burde sette sammen en premade stamme av noe, å ha det litt morro sammen. For det er det som gjør at det blir morro i dette spillet. Uansett.. Vi hørte litt rundt og fikk samlet en flott gjeng fra mange forskjellige verdener og stammer. Vi "lokket" med at vi skulle starte i samme kontinent som Yamato og skape litt action sådan. Ikke alle var keen på å spille under orginale nicks, så da ble forslaget om å lage en undercover polakkstamme godt motatt. Ingen liker polakker, og det er sjeldent noen bryr seg noe om de. Så da gikk vi for den ideen. Jeg tror ikke jeg har hatt det så morro som på denne verdenen her, ikke på grunn av slik ting har utviklet seg, men på grunn av den herlige gjengen av spillere som er i stammen.


- Hva er EPICKI's planer fremover? Bli på v6 til v6' ende?

Våre planer fremover blir jo å sørge for at det blir nok action på v6 slik at medlemmene ikke mister motivasjon og vilje til å spille. Så da vanker det kanskje litt mer kriging da. Og vi holder nok gående til vi blir slått ned i støvlene eller vi står igjen på toppen. Uansett hvordan det ender, tap eller vinn, så har jeg god tro på at det skal bli en fin opplevelse! Ingen på v6 bør føle seg trygge for å si det sånn! :)


- Hvordan skal dere sørge for mer motstand?

Vi skal erklære krig mot de resterende stammene på v6, hvis ikke kommer det jo til å bli en veldig kjedelig verden etterhvert. Håper det skal bli godt med liv på v6 fremover, alle har gode muligheter, for her blir det kill or be killed! Slik jeg ser for meg fremtiden til v6 blir nok at det blir EPICKI vs NATO, EPICKI vs M-S/F-F-D og NATO vs M-S/F-F-D. Siden vi har nå rekrutert litt fra stammene vi har kriget mot fra før av så regner jeg med at det kan bli ganske hett rundt ørene våre, kanskje NATO vs M-S/F-F-D blir lagt på is for å ta oss? Alt er værtfall åpent, det er jaktsesong!


- Er du positivt overrasket eller skuffet over motstanden dere har fått hittil på v6?

Vanskelig å si egentlig. Alle de største stammene har gode spillere som kan å krige, slikt sett så møter mann alltid motstand hos de. Er man online nok i dette spillet, og har mange i stammen som er aktive nok så er det jo ikke vanskelig å få stacket byer og sånn før angrep treffer, så det i seg selv ser jeg ikke på noe særlig bragd. Det er jo selvfølgelig en nødvendighet fordi. Men det er når motstanderne tar det til det neste nivået med preadling, readling, nuking av egne byer med fiendens støttetropper i, at man blir positivt overrasket. Jeg må si meg litt skuffet av at Yamato forsvant så fort som de gjorde da. Jeg forstår jo at om man har mye å gjøre utenom pc-verdenen at det blir vanskelig. Men jeg hadde håpt på litt mer motstand fra de mot slutten, og da tenker jeg ikke på Zanmato alene, for det sier jo seg selv at det ble en umulig oppgave for han.
SMACK ble jeg positivt overrasket av, de var sinnsykt aktive og flyttet støtte rundt som bare det. Når jeg satt KV hos Lerski så var det mye som skjedde på en gang, og jeg er veldig imponert av begge parter på hvordan det krigingen foregikk.


- Hva er din tw filosofi?

Helt ærlig så filosoferer ikke jeg så særlig mye om ting her i TW. Blir det for mye "What could have been?" filosofering så blir man ikke gammel i spillet. Nyt hver dag som den er, bygg din egen fremtid her i spillet, og ha det morro med kompiser mens du gjør det.


- Noen du til slutt vil takke, enten noen som har hjulpet deg eller noen du har spilt sammen med?

Det må jo bare være gjengen i EPICKI det, sammen hjelper vi hverandre og tar avgjørelser på hva som skal skje. Hadde det ikke vært for hver enkelt av dem så hadde sikkert vi ikke gjort det så bra som vi har gjort så langt i denne verdenen.
Det blir for mange å ramse opp hver enkelt, men det er i hovedsak de orginale som ble med i EPICKI, og så klart så har de som har joinet stammen i senere tid bidratt bra de også! Men de vet hvem de er. ;)


- Hvilken mod tror du best til å ri?

Hva er det slags spørsmål? Haha, hvem som er best til å ri av moddene.. Nei, det vet jeg ikke gitt. Håper for alle de mannlige moddene sin skyld at det er en kvinnelig en. Hvis ikke så vet ikke jeg. :p


- Noe du vil legge til, til alle tw folk der ute?

Nei, ikke noe jeg allerede har sagt i så fall. Bare en liten oppsumering på hva som kommer på v6 kanskje.. Det er åpen jaktsesong i vente, ingen er trygge lengre! EPICKI kommer fra alle kanter! Vi går enten for verdens raskeste vinner eller så går vi dukken i forsøket. ;)
Kanskje litt for cocky, men det er jo ett krigsspill. Er ikke meningen man skal bli gammel i dette spillet.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
både internvjuet og svarene var sinnsykt gode. i like! moro at dere erklærte krig mot topp 2-4. Sprekt :)
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Flott intervju!
Ønsker om intervju-objekter taes helst på PM, og ikke i intervjutrådene. Det finnes allerede en tråd som jeg ber dere bruke til slike forslag :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hhhmm spennende dette, men det er jo kjedelig at hvis dere vinner så vinner dere på rekruttering av fiender gjennom tiden hele tiden noe det er lite respekt av i mine øyne.

Superbra intervju da. Spennende det blir på denne verdenen nå da ^^
 

DeletedUser

Guest
Du har ett poeng der zippymaster. Siden EPICKI har rekrutert diverse spillere så er de nå så store i v6 at det blir ingen problemer for dem å vinne mot alle stammene. NATO som ligger på andre plass er jo værtfall 3-4 ganger mindre enn EPICKI i poeng så dette burde være letteste krigserklæringen i historien av tribalwars. EPICKI burde klart dette lett også med det orginale medlemsantallet etter at Yamato ble oppløst, da dette var helt klart det letteste valget. NATO har ikke rekrutert av fiendestammer så de bør herved erklæres som vinnere at v6.
 

DeletedUser

Guest
Flott intervju, må si det er det beste jeg har sett så langt her :)
Får ønske dere lykke til, og håper de andre stammene gir dere en real fight:)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du har ett poeng der zippymaster. Siden EPICKI har rekrutert diverse spillere så er de nå så store i v6 at det blir ingen problemer for dem å vinne mot alle stammene. NATO som ligger på andre plass er jo værtfall 3-4 ganger mindre enn EPICKI i poeng så dette burde være letteste krigserklæringen i historien av tribalwars. EPICKI burde klart dette lett også med det orginale medlemsantallet etter at Yamato ble oppløst, da dette var helt klart det letteste valget. NATO har ikke rekrutert av fiendestammer så de bør herved erklæres som vinnere at v6.

De har ikke vunnet enda skal jeg si deg. NATO har kun 1.2 mio. poeng mindre. EPICKI hadde ikke klart det uten alle de ny rekrutterte etter Yamato oppløsningen. Det er jeg sikker på. Tja, det ville jeg ikke sagt.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
De har ikke vunnet enda skal jeg si deg. NATO har kun 1.2 mio. poeng mindre. EPICKI hadde ikke klart det uten alle de ny rekrutterte etter Yamato oppløsningen. Det er jeg sikker på. Tja, det ville jeg ikke sagt.

haha, vet du er ung men selv du må da se sarkasmen i Gussi sin post :p



kjempeintervju :)
 
Sist redigert:
Topp