Speed championship

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Heisann!

Jeg har et lite enkelt spørsmål å stille dere.
Er speed championship noe dere kunne tenke dere å være med på? Det vil være noe ala de andre rundene som har vært, med forhåndsbestemte lag osv. Kan være en kvalifisering, men kan også bare ha en liste over spillere som ønsker å spille og det er det.

Så igjen; er dette noe jeg skal involvere meg i og dermed også melde Norge på eller ikke?
 

Jehovas Vitner

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
eyJhIjogIjcwMCIsICJjIjogImtlZXBjYWxtIiwgImIiOiAiNjAwIiwgImUiOiAiNDQiLCAiZCI6ICI5NiIsICJnIjogIiNjMTBjMDYiLCAiZiI6ICIjYzFiZWEyIiwgImkiOiAiQ0FMTSIsICJoIjogIktFRVAiLCAiayI6ICJQTEFZIiwgImoiOiAiQU5EIiwgImwiOiAiU1BFRUQiLCAibyI6ICIvcmVzL2kvZW1ibGVtcy9jcm93bi5wbmciLCAicCI6ICIvcmVzL2kvYmcvbm9uZS5wbmciLCAicyI6ICJGYWxzZSIsICJyIjogImtlZXBjYWxtIn0=
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Det hadde vært artig å deltatt i et mesterskap ja. Det begynner jo å bli en del brukbare speedere på .no igjen. (yes)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Og dere regner med at dere vil klare å samle sammen noen spillere som skal være med på laget?
Norske spillere vel og merke ;)
 

Erdem

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Good luck on the first tour you will need it. You are facing us(Turkey) and Czech.
 

Erdem

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
For people who don't know about speed society , Turkish are one of the best. And I know who uses cheats , bots etc. For example almost all of the players in Czech team will use farms bots that we can detect in Turkey. And they will be banned. In case something happens we should focus on taking them out first. As you say you think we are weak , you should be focusing on them anyway :) But they will focus on us :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
You do know that it will be quite embarrassing for you if Norway beats turkey now, right?

I'm not on the Norwegian side, but from what I understand, we have many of the better players on speed. It is therefore not inconceivable that we can beat you.
 
Topp