Speed - Januar og Februar

DeletedUser

Guest
Hei alle engasjerte Tw spillere, nå har jeg som aktiv og oppegående spiller bestemt meg for å gjøre noe nytt! Jeg annonserer opptil flere speed runder som er åpne for alle som ønsker. Dette er for at vi som tw nasjon også skulle ha mulighet til å være gode i speed- det er både morsomt, men også veldig krevende.

Siden speed kan være så veldig mye forskjellig har jeg bestemt meg for at alle rundene skal inneholde litt av vært.

Dette her er malen over de første rundene jeg starter opp, hver av disse rundene vill vare 4 timer, klokkeslett og dato kan avtales litt nærmere:


(PS: utgifter til PK og FA, må dere stå for selv!)




Runde 1



Runde 2



Runde 3



Runde 4



Runde 5


Håper at flere blir med!!! Hvis ingen blir med på dette, så kan heller ingen klage på at vi ikke har speed i Norge. Dette er vår mulighet, og jeg syns alle burde benytte den!


MED VENNLIG HILSEN JØRN

(Kom med kommentarer på datoer og tidspunkter + hva dere mener om dette)
 

DeletedUser

Guest
Awsome!! :)

Hvor mange spillere er det plass til per runde?
 

DeletedUser

Guest
Awsome!! :)

Hvor mange spillere er det plass til per runde?

Som standard er det 20 per runde.. men koster bare 100 pp for 20 ekstra, og 200 pp for 40 ekstra, ... Så hvis mange vill være med skal jeg selvfølgelig få plass til alle. Men hvis du derimot er sent ute, så får jeg se litt på det. Må sette noen frister til påmeldinger etterhvert.
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Før du setter opp frister for påmelding, må du nesten offentliggjøre datoer, slik at man vet om kalenderen er ledig ;).

Rundene er kanon de, gleder meg til å spille de! :)
 

DeletedUser

Guest
Før du setter opp frister for påmelding, må du nesten offentliggjøre datoer, slik at man vet om kalenderen er ledig ;).

Rundene er kanon de, gleder meg til å spille de! :)

Selvfølgelig, men jeg vill gjerne ha noen dato ønsker på alle tider. Har vært mye arbeid å sette opp dette, og kunne vært greit med litt hjelp også. Skal prøve å sponse speeden hele året, men da trengs det støtte gjennom råd og tips, så det er bare å kommentere.
 

DeletedUser

Guest
ønsker tiden fra 18-22 eller 19-23.

Dato tror jeg det blir vanskelig med, uansett.
 

DeletedUser

Guest
ønsker tiden fra 18-22 eller 19-23.

Dato tror jeg det blir vanskelig med, uansett.


Er veldig enig i at de tidene er veldig fine, men får høre litt på hva andre sier- Er dato det er vanskelig å komme med, så hvis vi bare blir enige om noe blir det bra.. er jo fem runder så ingen går glipp av alle..
 

DeletedUser

Guest
MEN folkens jeg har ikke mulighet å gi premier, ihvertfall ikke på disse første rundene. Disse setter jeg opp først for å se om det i det hele tatt er verdt å satse på.

Hvis det har seg slik at dette slår ann, så kan det jo være at vi kan sette en gebyr på 10 pp per spiller per runde, baktanken med dette er at jeg vill da kunne gi ut premier til vinner + at jeg har mer til å bruke på flere runder. Da går jeg ikke så mye minus,, men dette er bare hvis dette slår veldig ann og dere ønsker mange flere runder. DETTE GJELDER IKKE DE 5 FØRSTE RUNDENE ALTSÅ!

Noen tanker om det siste?

/Jørn
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fantastisk initiativ!! Ser fram til å hamre løs på kockey spillere <3 ser fram til speedene og håper virkelig dette er noe som flere ønsker å bli med på ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Flott initiativ!

Send meg en PM, også skal jeg fikse litt PP til vinnerne av de første rundene :)
EDIT: Mente runder etterhvert
 
Sist redigert:

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Er redd det strider mot regelverket §7(12) "Det er ikke lov å "samle inn" premiumpoeng til en konkurranse." :(
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg er med,
Tider tror jeg det hadde vært best om kvelden, Kan jo prøve ut noen av disse?

17-21
18-22
19-23
20-24
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Er redd det strider mot regelverket §7(12) "Det er ikke lov å "samle inn" premiumpoeng til en konkurranse." :(


dette blir vell litt anderledes? Handler tross alt om å spleise på en speed-runde.

Vi kan jo bare evt få Dakapo til å se på saken, så er vi helt sikre! :) Men er nok som du sier her Chris, at så lenge dette gjelder en speedrunde så går jo dette på noe privat, og ikke via .no, så kan ikke se hvordan deres regler skulle gjelde inn der?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er redd det strider mot regelverket §7(12) "Det er ikke lov å "samle inn" premiumpoeng til en konkurranse." :(

Nå er ikke dette 1) noe som foregår på den norske versjonen eller 2) noe som er en konkurranse i den forstand spillreglene refererer til. :)
 
Topp