Speed på .no!?

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Det har jevnlig kommet nye tråder på forumet og forespørsel om speed på tribalwars.no. Svaret har (desverre) vært det samme hver gang: Vi er for få spillere til å få speed-server.

Det er relativt lite jeg, teamet og dere spille kan gjøre med antallet spillere, men vi vil alikevel prøve å møtes på halvveien: Et samarbeid mellom Danmark, Norge og Sverige.

Sverige har hatt speed-servere lenge og mange av dere har kanskje allerede spilt speed der tidligere, så hva er forskjellen? Selve spillet vil fremdeles være på tribalwars.se, men det vil være norske administratorer som kan hjelpe i support. I tillegg vil det være mer informasjon og diskusjon på det norske forumet. Du vil i tillegg kunne få eventuelle premiumpoeng du vinner overført til en valgfri konto på .no.

Strengt talt så vil derfor den eneste forskjellen fra dette og en norsk speed-server være adressen, og språket i selve spillet.

Vi skal prøve, men kan ikke love at dine tickets blir besvart på norsk da våre norske representanter ikke alltid er online. Det er dessuten bedre at du får et raskt svar tidlig, enn et norsk svar sent.

Lykke til og vis våre naboland hva vi er gode for!
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Min boikott av .se kommer til å vedvare, så ingen speed på meg med andre ord. ;)

Men lykke til, til alle dere andre som hiver dere ut på lasset imot dem!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Han fikk vel ikke noen premie av scandinavia wars greia, tror jeg. Ekstern harddisk elns.

Fortjente det ikke uansett! Vi som gjorde jobben! :p



Men kjempebra at det kommer en form for "kompromiss" for noe vi har gnaget på.

Og det at adressen er annerledes, .no er liksom vår server vettu, vi som har vært med å oppfostre den fra starten, .se blir noe annet. Men kjenner jo argumentene så, knallbra arbeid uansett.
 

DeletedUser

Guest
Min boikott av .se kommer til å vedvare, så ingen speed på meg med andre ord. ;)

Men lykke til, til alle dere andre som hiver dere ut på lasset imot dem!

Hadde du vært litt mindre noob på speed hadde vi faktisk også vunnet finalen og fått mer enn en sånn crappy ekstern harddisk. Jeg holdt en soleklar 1. plass med Torq rett i helene, med alle andre langt ned. Hadde full kontroll og du kjefter på oss og ber oss ikke angripe danskene fordi de klarerte den.
Samme sekund som de fikk den, var den proppa med tropper. Pointless og fortsette etter en sånn taktik. Så tviler på at du noen gang klarte og jobbe deg opp mot den harddisken alene. Hold deg til speed 1. verdner.
 

DeletedUser

Guest
Høres greit nok ut dette :) Men for min del er vel hovedårsaken til at jeg ønsker egen speed på .no er for å kun spille mot nordmenn. Se hvem som gjør det bra/best der :) Det virker litt mer spennende enn en speed server med flere nasjonaliteter. Slikt spiller man på .net =P Men ye, vi møtes på halvveien og er mer spennende for min del dette enn speed på .net. Ser nok flere kjente ansikter her.

Ellers får jeg vel ta opp kontakten med Honour og få igang speed forberedelser :D

Edit:

Ellers hvem vet, kanskje vi får egen speed på tross av antall medlemmer om det viser seg her at det er såpass populært at mange spiller ofte. :)
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det har jevnlig kommet nye tråder på forumet og forespørsel om speed på tribalwars.no. Svaret har (desverre) vært det samme hver gang: Vi er for få spillere til å få speed-server.

Det er relativt lite jeg, teamet og dere spille kan gjøre med antallet spillere, men vi vil alikevel prøve å møtes på halvveien: Et samarbeid mellom Danmark, Norge og Sverige.

Sverige har hatt speed-servere lenge og mange av dere har kanskje allerede spilt speed der tidligere, så hva er forskjellen? Selve spillet vil fremdeles være på tribalwars.se, men det vil være norske administratorer som kan hjelpe i support. I tillegg vil det være mer informasjon og diskusjon på det norske forumet. Du vil i tillegg kunne få eventuelle premiumpoeng du vinner overført til en valgfri konto på .no.

Strengt talt så vil derfor den eneste forskjellen fra dette og en norsk speed-server være adressen, og språket i selve spillet.

Vi skal prøve, men kan ikke love at dine tickets blir besvart på norsk da våre norske representanter ikke alltid er online. Det er dessuten bedre at du får et raskt svar tidlig, enn et norsk svar sent.

Lykke til og vis våre naboland hva vi er gode for!

Grunnen for at jeg boikotter .se er FORDI:

1. Under Scandinavian War i fjor var det KUN svenske admins, og de spilte ikke akkurat lite partisk. :rolleyes:
2. De ledet "krigen" amatørmessigt ved å banne blant annet Torq (aka Tom) uten på et grunnlag som han ikke var i nærheten av å ha noe med.
3. Under selve Scandinavian War så gikk vi så klart til motangrep mot slike avgjørelser på det svenske speed forumet og ble der latterliggjort av de svenske deltakerne og teamet.
4. Samtlige av de som ledet "krigen" i fjor hadde også tett kontakt med blant annet abel som stod i fremste rekke som .se sin leder under krigen. Dette er lavmål. De må da for pokker greie å holde seg unna de som er med og holde seg nøytral under et slikt event.
5. Etter Scandinavian War har det også vært flere som ikke har mottatt sin premie.
6. Etter Scandinavian War har .se sitt team vært såpass arrogante at dem ikke ønsker kontakt eller svare på PMs etc.
EDIT: 7. .se sitt team stacket også en gråby som lå MIDT i .no "land" og skylte på en "bug" at den var stacket. Troppene eller byen ble likevel ikke fjernet... Litt spesielt er det at alle gråbyene bortsett fra denne ene som lå midt i vårt territorium var helt fine... Planlagt sabotasje?

Summa sumarum så er grunnlaget for at jeg boikotter .se fordi .se sitt team framstår som subjektive og amatører når det kommer til å være en ledende og dømmende kraft.












Og at jeg ikke fortjente den eksterne harddisken får nå være. Jeg tok byen etter å ha tømt med selv for off tropper betraktlig mange ganger og tok den før jeg hoppet inn i nattmodus som var en geni strekk. At jeg ikke hadde tatt den uten deres hjelp ser jeg på som en selvfølge, men nå status er nå at jeg tok den og beholdt den, som var oppgaven for å vinne den. End of discussion.

Honour, du vet like godt som meg at jeg ikke spilte finalen for fulle mugger. Den helgen der passet max dårlig for de fleste av oss som var med på å spille semifinalen vi vant. Tror ikke vi var mer enn 1/10 av semifinale vinnerne som spilte, og det var ikke mye aktivitet pga IRL stuff. Likevel har jeg troen på at vi hadde vunnet om de som da spilte hadde fulgt de instruksene jeg ga ut før jeg gikk og la meg siste natten, men de ble ikke fulgt og Danmark to en lett seier. Vi startet å cleare den og clearet STORE deler av den. Jeg ba de andre norske deltakerne stacke den opp for så og legge seg. Slik at vi kunne ta den dagen derpå når alle svenskene og danskene sov. MEN de greide de ikke å gjøre fordi de absolutt skulle prøve å ta den før de la seg og failet max ettersom de var i et klart undertall imot danskene hvor så og si samtlige hadde tatt å kjørt natten ut. Så skal det også sies at du dolket ditt federland i ryggen, well done! (y).


Jeg kommer heller ikke til å fortsette å diskutere noe angående tidligere Scandinavian War etc ettersom det er lagt bak meg og jeg ikke gidder å stå imot slike latterlige utsagn som du nå kommer med Honour. ENJOY


EDIT: Honour, tror ikke du skal skryte på deg så altfor mye her, fordi du husker vel hvem som adla deg ut? :D
 
Sist redigert:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ikke la dette bli en "hvorfor tapte vi " diskusjon da. Jeg husker det ikke 100% som du sa det Brann. Ikke 50% engang, men ok, samma det.

Premien skulle du definitivt hatt, da du hadde byen ved slutt, som var det som trengtes for premie, var mest for joke`s skyld den setningen min.
 

DeletedUser

Guest
EDIT: 7. .se sitt team stacket også en gråby som lå MIDT i .no "land" og skylte på en "bug" at den var stacket. Troppene eller byen ble likevel ikke fjernet... Litt spesielt er det at alle gråbyene bortsett fra denne ene som lå midt i vårt territorium var helt fine... Planlagt sabotasje?

Den delen husker jeg spesielt. En by som visstnok lagde uendelig med res... Som de stacket opp. 5-6 spillere mistet alle troppene sine på den byen, inkludert meg.

Ellers husker jeg delen med Tom. Da jeg snakket med han på mic da.


Men mulig det vil hjelpe litt med tilliten om nordmenn også sitter og har kontroll.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ikke la dette bli en "hvorfor tapte vi " diskusjon da. Jeg husker det ikke 100% som du sa det Brann. Ikke 50% engang, men ok, samma det.

Premien skulle du definitivt hatt, da du hadde byen ved slutt, som var det som trengtes for premie, var mest for joke`s skyld den setningen min.

Jeg ønsker heller ikke at dette skal bli en slik diskusjon og endte det mitt innlegg med:
Jeg kommer heller ikke til å fortsette å diskutere noe angående tidligere Scandinavian War etc ettersom det er lagt bak meg og jeg ikke gidder å stå imot slike latterlige utsagn som du nå kommer med Honour. ENJOY
For å poengtere at jeg ikke kommer til å fortsette noe form for diskusjon angående dette her.
Om du finner noe feil i det jeg skriver får du bare skrike ut, for jeg er en liten gullfisk til tider jeg også. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det har jevnlig kommet nye tråder på forumet og forespørsel om speed på tribalwars.no. Svaret har (desverre) vært det samme hver gang: Vi er for få spillere til å få speed-server.

Det er relativt lite jeg, teamet og dere spille kan gjøre med antallet spillere, men vi vil alikevel prøve å møtes på halvveien: Et samarbeid mellom Danmark, Norge og Sverige.

Sverige har hatt speed-servere lenge og mange av dere har kanskje allerede spilt speed der tidligere, så hva er forskjellen? Selve spillet vil fremdeles være på tribalwars.se, men det vil være norske administratorer som kan hjelpe i support. I tillegg vil det være mer informasjon og diskusjon på det norske forumet. Du vil i tillegg kunne få eventuelle premiumpoeng du vinner overført til en valgfri konto på .no.

Strengt talt så vil derfor den eneste forskjellen fra dette og en norsk speed-server være adressen, og språket i selve spillet.

Vi skal prøve, men kan ikke love at dine tickets blir besvart på norsk da våre norske representanter ikke alltid er online. Det er dessuten bedre at du får et raskt svar tidlig, enn et norsk svar sent.

Lykke til og vis våre naboland hva vi er gode for!

vil dette koste premium? (hvis ja) er det muligheter før og få brukt de premium poengan vi har på .no eller må vi kjøpe nye premium poeng?
 

DeletedUser

Guest
jeg får ikke spilt på .se pga null premium eneste muligheter jeg har er og overføre til .se. går det an?
 

DeletedUser

Guest
Jada, kanskje tw lysten stiger litt.


blir det fortsatt 16år som mod?

Og som Tobben sa <3: "Ellers hvem vet, kanskje vi får egen speed på tross av antall medlemmer om det viser seg her at det er såpass populært at mange spiller ofte. "
Så tror jeg dette faktisk kan fungere :p
 
Topp