Speed på .no!?

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Kunne vi ikke byttet ut V8 med en speedserver i serverparken?

Føler behovet for en egen speedserver er større enn en ny verden.


Og ser virkelig ikke den store utfordringen med å lage en testserver for .no
For å se hvor mye folk bruker den, og om det er penger å tjene på premiumpoeng i forhold til serverplass.

Blir det for lite folk så får den heller bare stenges igjen og gjøres klar for en eller annen verden på en eller annen .XX

Dont get it.
 

DeletedUser

Guest
Det har jevnlig kommet nye tråder på forumet og forespørsel om speed på tribalwars.no. Svaret har (desverre) vært det samme hver gang: Vi er for få spillere til å få speed-server.

Det er relativt lite jeg, teamet og dere spille kan gjøre med antallet spillere, men vi vil alikevel prøve å møtes på halvveien: Et samarbeid mellom Danmark, Norge og Sverige.

Sverige har hatt speed-servere lenge og mange av dere har kanskje allerede spilt speed der tidligere, så hva er forskjellen? Selve spillet vil fremdeles være på tribalwars.se, men det vil være norske administratorer som kan hjelpe i support. I tillegg vil det være mer informasjon og diskusjon på det norske forumet. Du vil i tillegg kunne få eventuelle premiumpoeng du vinner overført til en valgfri konto på .no.

Strengt talt så vil derfor den eneste forskjellen fra dette og en norsk speed-server være adressen, og språket i selve spillet.

Vi skal prøve, men kan ikke love at dine tickets blir besvart på norsk da våre norske representanter ikke alltid er online. Det er dessuten bedre at du får et raskt svar tidlig, enn et norsk svar sent.

Lykke til og vis våre naboland hva vi er gode for!

Kansje litt treg her men hvordan får man premium overført fra .se til .no? Har nettopp starta og spille speed :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Send en ticket på Support på .Se tenker jeg om at du vil overføre dem til .No ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jøss, kan ikke huske å ha lest noen av innleggene som dere skriver lenger opp her, helt tilbake fra 2010.
Men tilfellet er jo slik at de svenske adminene var håpløse. Jeg tror faktisk de presterte å banne meg for å multi, når jeg aldri hadde så mye som logget inn på en annen konto. Honour ble jo også bannet av samme grunnlag, mener jeg å huske, men ble unbannet igjen kort etterpå.
Har i alle fall ikke stor tro på at svenske admins holder seg objektiv etter den SCW vi spilte det året. Makan til amatører.
(Og det sier jeg som tidligere Spillmoderator.)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hmm, når vi er her...I dag var det 15 norske spillere som hadde leid seg en egen speed runde, det sier vel litt om at det er folk som kommer til å speede.
 

DeletedUser

Guest
Hadde runden blitt leid imorgen som det ble hintet til var lurt så hadde det bare vært plasser nok tror jeg vi kunne nådd en 40-50 stykk.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det er helt klart rom for forsøk, spørsmålet er bare om CM er villig til å kjempe for det.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det er helt klart rom for forsøk, spørsmålet er bare om CM er villig til å kjempe for det.
Tro meg, det har hun.

Om 15 normenn spiller en runde på TWM en helg, så er det ingenting i forhold til et behøvde antallet spillere for å gjøre at en speedserver går i null (altså at man ikke taper penger på den). Husk det at speed har til og med blitt lagt ned på på .net. Helt ærlig så syntes jeg at vi skal være veldig fornøyde med at det er en speed server på .se.

Vil også anbefale .co.uk sin speed server. CM'en fra .US var tidligere speedadmin på .net, men når .net ble lagt ned flyttet hun til .co.uk. Hun er utrolig flink som speed admin, og rundene hennes er alltid bra og flott moderert. I tillegg så har de fleste gode spillerne fra .net nå flyttet dit (Adrian og broren Dorin, lionheart123, Vandetta osv).
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Fornuftig det TrAnxZ sier her, men tenker at så lenge mann bare har en speed i uka på 4-6timer ett tidspunkt hvor folk har lyst til å spille så kan det jo gå i pluss

I tillegg så var det en verden jeg spilt i påsken hvor det ble 2k barbs per spiller som hadde 400 i speed som varte i en uke som jeg tipper det ble tjent en del på premium og kontoadmin, men hvor mye koster det å holde en server oppe?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kan forestille meg det meste av kostnader påløpes ved å ha betalte ansatte sittende i flere timer for å moderere rundene.
Servere er neppe dyre å ha gående i 4-6 timer en gang i uka. (Basert på min erfaring innen IT.)
 
Topp