Speed på .no!?

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
det som også kan gjøres er til og begynne med bare ha 10-20 gratis plasser.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
det som også kan gjøres er til og begynne med bare ha 10-20 gratis plasser.

Her er jeg uenig. Skal de i det hele tatt vurdere å starte opp speed her, vil det selvfølgelig være slik at alle som deltar er nødt til å betale fra starten av. Dersom det blir flere og flere som speeder etterhvert, derimot, vil det være en annen sak. Da vil de kunne åpne for gratisplasser.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Kan forestille meg det meste av kostnader påløpes ved å ha betalte ansatte sittende i flere timer for å moderere rundene.
Servere er neppe dyre å ha gående i 4-6 timer en gang i uka. (Basert på min erfaring innen IT.)
Nå modereres rundene av frivillige... Og nå er det slik at en speed server bør kjøre så og si hele døgnet, la oss si i snitt 20 timer per dag. Det vil si 140 timer i uka... :gjeip:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå modereres rundene av frivillige... Og nå er det slik at en speed server bør kjøre så og si hele døgnet, la oss si i snitt 20 timer per dag. Det vil si 140 timer i uka... :gjeip:
Nå snakket jeg om en mest mulig kostnadseffektiv variant. Folk blir nok å spille den ene speeden som er dersom det kun er den som finnes den uka, ergo, mer penger til Inno. Mindre avgifter, større profitt.

Dersom ikke CM er involvert er det vel kun frivillige, så vi kan se bort i fra det.

Spørsmålet blir da om vi har nok spillmoderatorer som er kvalifiserte innen speed? Jeg kjenner ikke til mange av de nye.
 
Topp