Speed

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hei, og god kveld

Jeg sitter nå og ser på div speed servere, og å være med i et team virker ikke så dumt, kan noen her introdusere noen av de aktive norske speed teamene, er det noen gode? :hmm:

Jeg kan vel introdusere meg selv,


Hvorfor søker jeg et team?

Grunnen til at jeg søker et team er enkel, det er mye lettere å ha dominans over en speed server via sammarbeid. Hvis man får inn 1000inc, hvor 25% er ekte innen 10 min så har man ikke stor sjanse, man får også fort ekspandert stammens cluster. I tillegg til godt humør og utveksling av informasjon og erfaring.


Hvor mye erfaring har jeg, og hvordan spiller jeg?

Jeg har lenge drevet med strategispill. Jeg har vel 6år med erfaring (med 1 års mellomrom) Jeg bruker vel å ligge rundt topp 10+ mot slutten, og ja jeg kjenner til adekstog, nuke, sniping, stacking osv.

Aktiviteten min ligger ved rundt 2-5timer daglig (alt etter hvordan dag det er) Jeg bruker datamaskinen mye i studering så TW er aldri langt unna ;-)

Spillestilen min går vel som en kurve fra Offensiv --> defensiv, og forholdet går fra 3(off):1(deff) til 1(off):3(deff). Altså hvis jeg har 100 byer mot slutten så vil 67 av de 100 byene være deff.


Hva har jeg og tilby?

Jeg kan tilby: Tropper, humør, erfaring, aktivitet, hurtig skriving (med toech metoden) og sammarbeid

Hvis vi ser bort ifra speed servere så ligger jeg på 12 plass på HP, og ja jeg har en skype. Hvis du tror du har et speed team som passer meg add Key Bey på skype


Mvh Blueskills
 

DeletedUser

Guest
Det er et veldig begrenset market for speed team i Norge, men vil tro de store landene som Frankrike, Tyskland og england o.s.v har noen seriøse.
Kan vel nevne den gruppen med størst muligheter i Norge, WySoSe.

For å søke deg inn i WySoSe går du inn på denne linkenhttp://wysose.com/applications/.

Lykke til!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Har et inaktivt speed team jeg liggende. Du kan kanskje få noe serriøsitet inn i det, og skape liv og stemning?
Livin on a Prayer kaller vi oss.

Forresten, bruker du mic?
 

DeletedUser

Guest
Takker for svar, men hva med TPN?

Hei! Vil anbefale deg å søke til WySoSe, der det er toppspilllere fra hele verden, og du har ganske stor sjanse til å lære deg å spille, kan nevne Adrian D som er 1. plass på .net speed gjennom alle år, han er en av de som er med.
 

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Det stemmer at vi i WySoSe er ganske gode, og at vi har medlemmer fra mange steder i verden, bla. spilleren Adrian D. som er kjent som .nets beste speed spiller. Vi har flere fra .net's team under Speed Championship. Både jeg og Honour spilte der også. Du kan besøke vår hjemmeside www.wysose.comhttp://forum.tribalwars.no.com/www.wysose.com for mer informasjon.
- TrAnxZ

Så du mener det er det som gjelder?
og, ikke minst har jeg sjanse for å komme inn?

Har ikke noe ordentlig mic enda, kan evt skaffe en
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Anbefaler vel heller wysose, og ja! Tror nok du har en kjangs til å komme inn :)
 
Topp