Speeeed 1!! :D

DeletedUser

Guest
Han var vel i -iM- så det overasker ikke :)

Kan vel ikke skryte av AKDM heller, mange byr som forsvant der i gården, byene til Lady Ibex var veldig enkle å ta for meg ihvertfall.

H.V.E var vel verst, jeg fikk inn flere angrep med alt fra sverd og spyd til kun rammer kombinert med ca. 80 TK...
Marconarco het fyren som var mest irriterende:p

Sendte faktisk post til Paalodin om å be spillereren få orden på byene sine, men neida, angrepene fortsatte på vanlig måte hvor sverd tydeligvis var den beste angrepstypen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan vel ikke skryte av AKDM heller, mange byr som forsvant der i gården, byene til Lady Ibex var veldig enkle å ta for meg ihvertfall.

H.V.E var vel verst, jeg fikk inn flere angrep med alt fra sverd og spyd til kun rammer kombinert med ca. 80 TK...
Marconarco het fyren som var mest irriterende:p

Sendte faktisk post til Paalodin om å be spillereren få orden på byene sine, men neida, angrepene fortsatte på vanlig måte hvor sverd tydeligvis var den beste angrepstypen:rolleyes:

Paalodin rocks!
 

DeletedUser

Guest
Kan vel ikke skryte av AKDM heller, mange byr som forsvant der i gården, byene til Lady Ibex var veldig enkle å ta for meg ihvertfall.

H.V.E var vel verst, jeg fikk inn flere angrep med alt fra sverd og spyd til kun rammer kombinert med ca. 80 TK...
Marconarco het fyren som var mest irriterende:p

Sendte faktisk post til Paalodin om å be spillereren få orden på byene sine, men neida, angrepene fortsatte på vanlig måte hvor sverd tydeligvis var den beste angrepstypen:rolleyes:

Det forsvant vel en del i starten, men vi var to stammer og vi valset over dere som en stamme. Dere brukte opp alt på oss, men utellingen for det var vel ikke vidre imponerende, hmm hva ble det... 247 byer på -iM- tatt fra AKDM og H.V.E og 90% av byene uten tropper. Speider man litt rundt på -iM- kan man lett se at de sliter, det er mange tomme byer, jeg vet noen av byene er blitt dodga, men det er det mange som ikke har blitt. Altså en stor del av -iM- sine byer står ledige med en lapp på:
Oi, vi taper krigen, AKDM, H.V.E ta meg, jeg vil ikke være med taperne lenger :)
(Ok, det der var dårlig og kom nesten litt ut av det blå)

Men mange -iM- spillere sliter, de sliter med tropper og får ikke angrepet tilbake, enkelt medlemmer i AKDM har også hatt dette problemet, men her snakker jeg om hele -iM-.

Lady Ibex, har vel ikke hatt tid til å se at du har angrepet henne, da veldig mange fra -iM- angrep henne i en periode. Hun fokuserte på å stoppe Nox og paasan, du var vel ikke store trusselen :rolleyes:

Det er også nå slik at mange fra -iM- har søkt seg til andre stammer, de har til og med prøvd seg hos andre stammer fra alliansen... Det er lavmål, -iM- er lavmål. Og det å prøve å smuge unna krigen kan bare glemmes, vi Akademikkere og H.V.Emikkere vinner krigen, alle -iM-`s skal adles.

-iM- er i nød... En stor nød de er stuck i :cool:
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke jeg vært inne på v1 på en 2-3 ukers tid, så jeg vet ikke hva som står på med kartet eller innad stammen...

Men at LI ikke engang prøvde å stoppe at byene hennes ble adlet er lavmål, hvis hun ikke klarer å stoppe slike angrep som de jeg sendte begynner hun nok å dra på åra og gir blaffen;)

Du gjorde ikke så veldig stor skade når du var KV som Siggi93, så du burde ikke klage på andre spillere:) Husker mange som sa på forum at byene til Siggi93 var bare å ta, men nå var det jo du som var KV da.

Det var gøy å lese forumet til AKDM, du ANER ikke hvor fristet jeg var til å skrive, men jeg kunne altså ikke fordi da ville spionen blitt avslørt. Jeg hadde så lyst!:D
 

DeletedUser

Guest
Nå har ikke jeg vært inne på v1 på en 2-3 ukers tid, så jeg vet ikke hva som står på med kartet eller innad stammen...

Men at LI ikke engang prøvde å stoppe at byene hennes ble adlet er lavmål, hvis hun ikke klarer å stoppe slike angrep som de jeg sendte begynner hun nok å dra på åra og gir blaffen;)

Du gjorde ikke så veldig stor skade når du var KV som Siggi93, så du burde ikke klage på andre spillere:) Husker mange som sa på forum at byene til Siggi93 var bare å ta, men nå var det jo du som var KV da.

Det var gøy å lese forumet til AKDM, du ANER ikke hvor fristet jeg var til å skrive, men jeg kunne altså ikke fordi da ville spionen blitt avslørt. Jeg hadde så lyst!:D

Jeg var KV i et halvt døgn han adlet en by og mistet ingen.
Jeg kan ikke si at jeg akkurat gjorde en dårlig jobb...
 

DeletedUser

Guest
This world is actually funny. I have seven pages of mail already, 4 pages of reports. :)
 
Topp