Sperret verden 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hva faen feiler det adminsa ? klarer de ikke og skille mellom en konto som går mellom flere spillere. og en spiller som logger seg på for første gang hoss en venn.

jeg logget meg på for første gang hos en venn for og sjekke ut TW idag. 10 timer senere var kontoen sperrer for godt. pga fler bruks konto osv.

Da lurer jeg på om disse adminene er inkompetente som ikke har noe bedre og gjøre. om de ikke klarer og skille dette. forbanna 14 åringer som sitter maktsyk bak et tastatur og popper kviser til krampa tar dem.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du hadde giddet å lese ban meldingen du fikk så ville du ha sett at det står både at du ikke skal klage om det på forumet og link til support ticket der du kan få tatt av bannen. Og du, det at du ble 15 i går betyr ikke at det er tøft å kalle folk 14 åringer som popper kviser.
 

DeletedUser

Guest
du er sikker like dom som det der emo sado bilde du har din forbanna tarm.
kan du si meg med handen på hjerte at du aldrig har logget deg på en annen pc en den pcn du har hjemme ? uten og aktivere den der fleraktivkonto driten.

så godt at det sto jeg ikke skulle klage om dette. men jeg vet ikke om jeg skall le eller skrike av disse idiotene. har sedd verre tilfeller av regelbrudd der de ikke gjør en dritt.
 

DeletedUser

Guest
Det hjelper å sende en hyggelig mail til multi hunter hvor du forteller at du logget deg på hos en venn. Å hyle på forumet tror jeg nok ikke vil hjelpe...
 

DeletedUser

Guest
ja heregud, hvis du hadde giddet og skrive navnet til den personen under
Instillinger > Dele internettforbindelse > Navn > OK
 

DeletedUser

Guest
du er sikker like dom som det der emo sado bilde du har din forbanna tarm.
kan du si meg med handen på hjerte at du aldrig har logget deg på en annen pc en den pcn du har hjemme ? uten og aktivere den der fleraktivkonto driten.

så godt at det sto jeg ikke skulle klage om dette. men jeg vet ikke om jeg skall le eller skrike av disse idiotene. har sedd verre tilfeller av regelbrudd der de ikke gjør en dritt.

Du kan jo prøve å kutte deg, å grine litt på badet fungerer og. Hvis det gjør for vondt kan du prøve med en rød tusj.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp