Spill moderatorer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hmm mistenkelig at når en konto blir sperret så er det på logginger på den kontoen. Dvs 3-4 pålogginger. Så klarer spillmoderator å si at det kan være en selv som har vært pålogget på en sperret konto. Ja det er jo veldig naturlig.

Jeg lurer enkelt å griet på om spillmoderator blander kortene å logger seg inn på sperret kontoer for å innhente info. Samtidig driver på med forskjelles nehandling av spillere. Da de i enkelte saker sier hmm dette kan vi ikke bevise, selv om spillere har innrømmet at ja jeg har gjort noe ulovlig. Å det kan bakkes opp av andre beviser..

Mens en ting so m er gjort for å forenkle praktiske ting for noen spillere. Å som kan bevises ikke er gjort for å få noen som helst fordel for noen av partene skal man leke maktsyk og herske syk mot.

Er det slik man ønsker å ha det her?

Spill moderatorer skulle ikke hatt lov til å spille i noen verdner i det hele tatt.
De sier at dem ikke får spille i den verden de selv er moderator for. En hver tosk klarer å omgå det uten problemer. Så det er ikke noe jeg stoler på.

Å som en prinsipp sak vil jeg ta dette til data tilsynet med innlogginger på andres private kontoer.
 

DeletedUser

Guest
Oppførsel
Vennligst oppfør deg innen normal folkeskikk og vis hensyn. Vært klar over at det er spillere fra forskjellige aldersgrupper og med forskjellig "spill kunnskap". Derfor vennligst ha tålmodighet hvis det kommer spørsmål som du anser som "dumme" eller "barnslige".
Det er tillatt å bruke taktikk for å provosere dine motstandere i Politikk og Propagandadelen av forumet så lenge taktikken er basert i spillet.

Personangrep er ikke tillatt overhodet på forumet eller i noen andre "private" forum. Vær påpasselig med at alle fornærmelser eller "flames" er spill relatert. Personangrep eller fornærmelser som har basis i livet utenfor spillet vil bli slått hardt ned på.

Det er strengt forbudt å utgi seg for å være en moderator. Forsøk på dette vil føre til straff. Vennligst ikke gi ammunisjon til "forumtrollene" og ikke svar på tråder som vil med stor sannsynlighet bli slettet.

Spillere har ikke lov til å provosere moderatorene på et personlig plan. Tråder laget for å skape konflikt mellom spillere og en del av teamet vil bli slettet og forfatteren vil få en streng straff.

Spillere som med vilje motarbeider byggingen eller utvidelsen av samfunnet" vil bli nektet adgang til forumet.


(EDIT: Jeg sletter ikke denne tråden, bare for å påpeke denne regelen.)
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp