Spioner og backstabbing;)

DeletedUser

Guest
tenkte bare å gi en enkel definasjon av hva Tribel Wars egentlig er og handler om, før jeg gir meg på denne norske serveren.

TRibel= stamme
Wars= kriger

Det vil si at man som stamme skal samarbeide, kunne stole på hverandre , og at bruk av spioner er barnslig og feigt.(spesielt når man manipulerer unge mennesker og lover dem gull og grønne skoger)
Verden 6 er en skam for oss norske spillere.


Adjø, det finnes ikke en eneste moden spiller igjen på denne verden, :rolleyes: så da kan gutta fortsette å klappe hverandre på ryggen mens de innnadler sine egne(blunk)

Epicki, dere har vunnet for lengst. Ikke fordi dere er så gode ,men fordi resten av verden heller sloss mot hverandre .Enn å redusere dere(blunk) Griseflaks.

Alexandra80

Litt usikker på kva du prøver å formidle her? Har -RR- hatt spionar i TEXAS eller noko slikt?
For å finne folk som sluttar som dei kan internadle? :eek:
Så lenge du berre pøsar på med edder og galle uten å komme med konkrete eksempel, så blir det litt vanskelig å tolke dette som noko anna enn rein sutring. Har berre spelt på v3 og v6 på .no, så kan ikkje uttale meg på eit generelt grunnlag, men av desse 2 så syns eg det var lagt fleire intrigar på v3.

Ang modne spelarar så stemmer nok det for EPICKI sin del, da vi er relativt umodne heile gjengen trass i ein ganske så høg snittalder :p

Dere tapte pga mange faktorer.

Den største var og er vel at Epicki består av sykt aktive, lojale og medlemmer med skillz :cool:

Det at dere hadde problemer innad i stammen og unionen mot oss har ikk så mye å si. At en union av stammer ikk klarer å slå en enkelt stamme sier mer om oss en om dere dessverre.

Sånn som jeg ser det så er det 2 grunner til at vi vinner denne verden.

nr 1 : Ksiaze z Bajki aka dumme-Ola

nr 2 : Hansemann. (geipe)

Måte bare skrive det siste, for å få stjerne i boka mi som jeg kan ta med hjem til mor (smile)

Litt Off Topic, men vil ikkje sei at eg er av dei som har bidratt mest til vår suksess. Er mange som burde trekkast fram før meg, som feks den vesle kjernen av spelarar som alltid er klare til å sitte kv om det trengs, men takk for smiger (smile)

Det burde forresten bli ein medalje når eg tenker meg om. kv-medalje kan jo bidra til å få folk til å ville gjere ein innsats på kv-fronten, hehe

PS Om du sender meg boka di i posten så skal eg lime inn ei stjerne :p
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
dere har ikke akkurat vært så innmari gode, vi har bare hatt en del noobs på laget vårt og en gjeng som ikke vet hva kv og støtte er. etter jeg sluttet nå så har kontoen min drept over 30 adels og det er uten at jeg har prøvd å drepe de.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
dere har ikke akkurat vært så innmari gode, vi har bare hatt en del noobs på laget vårt og en gjeng som ikke vet hva kv og støtte er. etter jeg sluttet nå så har kontoen min drept over 30 adels og det er uten at jeg har prøvd å drepe de.


wow! Det er jo helt fabelaktig. Dt er jo flere en du drepte når du var aktiv jo :D
 

DeletedUser

Guest
Epicki kan være så late og "dårlige" (ikke mine ord) som de bare vil. Men de har greid kunsten som ingen andre stammer i V6 har greid.
De har holdt sammen i gode og onde dager, samt greid å samkjøre/samarbeide i angrep. De har også vist at de ikke er redd for å bruke troppene sine. De har skjønt at tropper er til å brukes , mens andre har sittet å ruget på dem som et gullegg !!

Tar av meg hatten for Epicki og gratulerer dere med seieren i V6.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Weeeeee.

Syns det er festus åssen vi snudde en RR-sutretråd over til en Epicki-er-awesome-tråd \o/
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Dette er ikke en RR sutre tråd. Dette er tråden til alexandra som er en dårlig taper. Vi i RR synes dere har kriget veldig godt og dere skal ha creds for det. Vi sier bare at vi har hatt store problemer på vår side.
 

DeletedUser

Guest
Alle tapende stammer har det.. :)

Det er fordi det er problematisk å tape..
 

DeletedUser

Guest
Det kunne bare ikke bli mer ironsk at det var alexandra som skrev dette innlegget...
 
Topp