Besvart Størrelse på stamme for å erklære krig

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hei. Eg skulle til og Ærklerekrig!!! Så kommer dette opp

"Erklær krig
Kravene er ikke innfridd: Stammen din er nødt til å ha minst 5 medlemmer eller 15000 poeng for å kunne erklære krig."


Hvorfor må men vare minst 5 eller ha 15 k? Det er bare teit synes jo eg. Så vill ha et svar på korfor det er slik.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ble innført fordi EPICKI var livredde for at Aktiv? skulle erklære krig mot dem.

Nå er den "regelen" der bare så ikke store stammer skal få tusenvis av kriger mot stammer som er knøttsmå.
 

DeletedUser

Guest
er dette noe nytt da? vi fikk erklært krig mot oss på verden 5 av en liten stamme med et medliem i for ca et halvt år siden
 

DeletedUser

Guest
Det er nok for at stammer ikke skal Spame Ærklær-krig delen i forumet.. og det forstår jeg ganske godt hvorfor :)

jeg ville ikke plutselig hatt 100 kriger fra 100forsjellige 100p krigere.. og stresse med å finne den virkelige krigen
 

DeletedUser

Guest
Så du kriger mot 1 av 99 spillere med 100 poeng? :p

Egentlig er den regelen logisk. Dersom dere har under 15000 poeng, hva er poenget med å erklære krig uansett? Dere kan jo ikke gjøre noe skade med så lite poeng uansett. Dersom dere har 5 medlemmer og likevel ikke 15000 poeng tror jeg faktisk det er på tide å tenke seg litt om der også. Hva skal dere med en krig, hvis dere ikke kan bruke den til noe? :)
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Så du kriger mot 1 av 99 spillere med 100 poeng? :p

Egentlig er den regelen logisk. Dersom dere har under 15000 poeng, hva er poenget med å erklære krig uansett? Dere kan jo ikke gjøre noe skade med så lite poeng uansett. Dersom dere har 5 medlemmer og likevel ikke 15000 poeng tror jeg faktisk det er på tide å tenke seg litt om der også. Hva skal dere med en krig, hvis dere ikke kan bruke den til noe? :)

Jeg har 6k poeng... Og skal ærklære krig i en stamme...


FOrdi Vi skulle merge! men jeg komm ikkje inn fordi jeg ikkje vokse i poeng i en unk og lagde tropper! Og vips jeg har tatt en by av de.

Jeg skal ta så mye av de slik de skal angre på og ikkje ta en en liten spiller som var på 2k poeng : )
 

DeletedUser

Guest
Trenger du en krig for å hevde deg da? :p Bare adle som du vil du, men ingen vits i å fjerne regelen for det :)
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Trenger du en krig for å hevde deg da? :p Bare adle som du vil du, men ingen vits i å fjerne regelen for det :)

Nei men jeg ville at jeg skulle vinne ne krig på statsitkk liksom.... At eg kan le av de siden 1 spiller vinner mot en stamme...


Sellom forte også tar anima... Og T.B.B heller vist på også... :) Men skal adle osm bar edet eg : )
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei!
Denne regelen ble innført da den nye oppdateringen skjedde for en stund siden, og vi ble kjente med funksjonen "Krigserklæring". Det var mange småstammer som så sin sjanse til å plage de større stammene ved å erklære krig, for så å tilby fred flere ganger per dag. Dette er helt klart ikke det som er meningen med denne funksjonen, og vi var nødt til å sette en stopper for useriøse spillere som kun lagde en stamme for å spamme en større stamme.

Jeg var selv vitne til at en spiller på 600p søkte seg inn i min stamme, for å så få avslag. Det vedkommende gjorde da var å opprette en egen stamme, og sende disse erklæringene flere titalls ganger hver dag. Han truet nemlig med å fortsette helt til han fikk en invitasjon.. Ehm, ja.

Vi satte inn en grense som motvirker at spillere misbruker den funksjonen, og kommer til å beholde den framover.

mvh
Scar
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hei!
Denne regelen ble innført da den nye oppdateringen skjedde for en stund siden, og vi ble kjente med funksjonen "Krigserklæring". Det var mange småstammer som så sin sjanse til å plage de større stammene ved å erklære krig, for så å tilby fred flere ganger per dag. Dette er helt klart ikke det som er meningen med denne funksjonen, og vi var nødt til å sette en stopper for useriøse spillere som kun lagde en stamme for å spamme en større stamme.

Jeg var selv vitne til at en spiller på 600p søkte seg inn i min stamme, for å så få avslag. Det vedkommende gjorde da var å opprette en egen stamme, og sende disse erklæringene flere titalls ganger hver dag. Han truet nemlig med å fortsette helt til han fikk en invitasjon.. Ehm, ja.

Vi satte inn en grense som motvirker at spillere misbruker den funksjonen, og kommer til å beholde den framover.

mvh
Scar



Eg ville ikkje direkte ha den vekk. Ville vite hvorfor den var der : )
 

DeletedUser

Guest
Vent til du har minst 15000 poeng, erklær krig og gjør det beste du kan utav det ;)
 
Topp