Største orginale spillere på V2

DeletedUser

Guest
Da jeg satt å så på topp 20 listen over spillere her på V2, så begynte jeg å spekkulere på hvilke kontoer som egentlig spilles av samme person som i sin tid opprettet kontoen?
Jeg har i verfall spilt på min konto siden by1, men jeg er usikker på hvem flere som har gjordt dette, da enkelte kontoer har byttet eier flere ganger. Kunne vært lit greit for ettertiden å vite hvem som er de egentlige veteranene her på V2.



1. Shanks82<------ Orginal spiller.
2. Pointwhore<------ Orginal spiller.
3. Ruffiro
4. Vv0Lv3r1n3<------ Orginal spiller.
5. magic14
6. Jarlebast
7. dimitri<------ Orginal spiller.
8. Solmåne
9. paco<------ Orginal spiller.
10. Hanssiii
11. Doomdark<------ Orginal spiller.
12. Aremoric
13. Arcon the Beast
14. sir pio <------ Orginal spiller.
15. jatorst
16. NTU Spawn
17. RUAB
18. rebell<------ Orginal spiller.
5. magic14
19. Miniton
20. terandas
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Interessant tråd i grunn :)

Jeg er iallefall den orginale eieren på min egen konto. Men må innrømme at jeg hadde en liten downperiode i fjor rundt denne tiden. Så det satt faktisk en Amerikaner på Shanks82 fra 1. sept til 15. sept. 2009. Jeg spilte selv på Arcon the Beast-kontoen.. Men Amerikaneren gjorde ingenting, og det var ekstra tungt å se min egen konto bare bli stående på stedet hvil, så jeg tok den liksågreit tilbake igjen :D
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Ah, spennende tråd.

Det er jeg som startet denne kontoen, og jeg er her nå. Men jeg har hatt to små avbrekk:

- Slutten av november/begynnelsen av desember -08 til slutten av januar -09. Var lei og ga bort kontoen min til en spiller som ikke gjorde noe. Og da mener jeg ingenting. Lagde ikke engang mynter. Mistet ca 30 av 42 byer til Yamato i internadling ( og ble sparket ut ). Fikk tilbake kontoen fordi jeg hadde lyst til å leke litt.
- Begynnelsen av januar i år. Samme dag som Chrk1 sitt intervju kom ut, hvis jeg ikke surrer helt. Gjorde et hederlig forsøk på å slutte på TW.no, men... vel, det gikk ikke så veldig bra, eh? Nye eieren gjorde ikke stort annet enn å adle en håndfull små/billige byer, men lagde heldigvis mynter. Kom egentlig inn for å se meg litt rundt igjen 29. eller 30. januar, men fra jeg logget inn var jeg vel den eneste som gjorde noe på kontoen. Fikk tilbake kontoen med pw bytte snart etter.

Totalt sett så kan man vel egentlig argumentere for at jeg har adlet opp mer enn 100 % av kontoen min. Slå den!

Så, for å oppsummere, så selv om jeg ikke har spilt på kontoen hele tiden føler jeg meg meget komfortabel med å ta all æren for poeng, fiendeerobringer og OD :)

Sånn på stående fot så tror jeg - uten at jeg skal være 100 % sikker - at Shanks, Ruffiro, Pointy, Magic, Dim, Hanssiii, Rebell og Miniton er originale eierne.
 

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
:)jeg spiller på Arcon the beast kontoen nå , er selvfølgelig ikke den originale , ,da jeg tok over kontoen var den på overkant av 2 mill poenger pr dd er den på knappe 9 mill :) ligger mye gråbyadling bak den poengsummen gitt :) ,, jeg tok over en gang under krigen mot Elite så litt motstand har det også vært ,, selv så avslutta jeg min egen konto (soppyknight) da den var på knappe 3 mill poenger ,,, da var jeg møkka lei av TW av forskjellige årsaker ,men klarte dessverre ikke å holde meg borte så alt for mange uker..har vel spilt sammenhengende de siste 2,5 åra
 
Sist redigert:

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Tja, er ikke på topp 20 (nr 29) , men har spilt på samme konto siden sep 07. Har vokst langsomt, da jeg er en forsiktig mann.
 

DeletedUser

Guest
Tja, er ikke på topp 20 (nr 29) , men har spilt på samme konto siden sep 07. Har vokst langsomt, da jeg er en forsiktig mann.

Litt vanskelig da V2 åpnet i 2008 :p

Men absolutt en interessant tråd, og har sett litt på dette selv før også. Skal litt til å holde ut så lenge på samme verden, og fremdeles være her. Cred til de som har gjort det. :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Litt vanskelig da V2 åpnet i 2008 :p

Men absolutt en interessant tråd, og har sett litt på dette selv før også. Skal litt til å holde ut så lenge på samme verden, og fremdeles være her. Cred til de som har gjort det. :)

Hehe, mente at jeg startet på TW i sep. 07
 

DeletedUser

Guest
Doomdark er vel fortsatt original såvidt jeg vet. Dog er det mulig det er noe dual inn i bildet. Har ikke prata med ham på en stund nå, så det er ikke nøyaktig data.
 

DeletedUser

Guest
Min bruker er det ene og alene jeg som har styrt og kommer til å styre :D
Starta i mai-09.
 

DeletedUser

Guest
Følgende spillere er også de orginale (det er jeg 99% sikker på):

2. Pointwhore
3. Ruffiro
5. magic14
7. dimitri
10. Hanssiii
19. Miniton
 

DeletedUser

Guest
er originalspiller jeg ja

startet 20th December 2008 og har spillt alt for mye etter det :D
 

DeletedUser

Guest
kommer alle disse til "å holde ut" helt til 15. des mon tro? :eek:
 

mrmalle

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Fin tråd ^^ Litt interessant å se hvem som har holdt ut :)
(Både Depend og Mrmalle er original)
 

DeletedUser

Guest
The original and best :p Spiller seff bare på min egen konto, er et ork å sette seg inn i noe andre har bygd opp, for alle andre tar jo som kjent feil :eek:

Før meg opp som original pio!
 
Topp