-ST- vs inX

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vel, de har IAP og har har ikke tenkt til å bryte den uten 48t fred. De har da heller ikke brutt den på noen måte ved å angripe dere. Hadde vært andreledes om dere hadde en allianse, men IAP i min mening betyr ikke at man er bestevenner og må støtte hverandre kriger, det er liksom derfor det er forskjeld på ally og IAP. Det betyr bare at man ikke skal angripe hverandre. Dette er noe de respekterer og skal holde denne avtalen, så syntes det er teit av dere å prøve å henge dem ut på offentlig forum når de ikke har gjort noe galt i det hele tatt.
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Vel, de har IAP og har har ikke tenkt til å bryte den uten 48t fred. De har da heller ikke brutt den på noen måte ved å angripe dere. Hadde vært andreledes om dere hadde en allianse, men IAP i min mening betyr ikke at man er bestevenner og må støtte hverandre kriger, det er liksom derfor det er forskjeld på ally og IAP. Det betyr bare at man ikke skal angripe hverandre. Dette er noe de respekterer og skal holde denne avtalen, så syntes det er teit av dere å prøve å henge dem ut på offentlig forum når de ikke har gjort noe galt i det hele tatt.

Har nok alt vært angrep begge veier her, så de har kanskje ikke vært helt ærlig om det, eventuelt er det jo mulig at ledelsen ikke har oversikt. Avtalen vi hadde med de var forøvrig at det skulle gies beskjed til den andre stammen om diplomatiet ønsket brutt, de har overhodet ikke tatt kontakt med oss. Så er vel måten de har gjort dette på vi reagerer på. Hadde de gjort dette på en skikkelig måte og gitt oss beskjed før de joinet krigen så hadde det vært en helt annen sak.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Nå er det sånn at de ikke hadde intensjoner om å bryte IAP uten 48t versel og bli "aktivt" med i krigen før de hadde holdt avtalen. Det er sånn at dere har speidet dem og derfor brutt IAP. Dette har de beviser for ofc. Dere claimer på pm at de også har angrepet dere, men er ikke villige til å bevise det med rapporter, noe som virker veldig shady.

Hadde dere giddet å snakke to ord med ledelsen før dere tydde til offentlig forum for å poste trusler så hadde dere forstått at de ikke har tenkt til å bryte avtalen. Ledelsen i MBMA prøvde jo også å snakke med Mrzhalt om dette, men fikk beskjed om at han ikke ville kaste bort tiden sin på dem. Virker jo som om dere ønsker å bryte denne IAP'en uten 48t fred, og prøver å legge skylden på MBMA.

Kan dere slutte å grine over et problem dere skapte selv og som veldig enkelt kunne vært løst hvis dere ikke var så keen på å expose medlemmene i MBMA selv om de ikke har gjort noen galt i det hele tatt. Dere har nå fått avtalen brutt ved å speide dem, men hvis dere roer ned tonen på pm og er villige til å snakke med dem så kan det jo hende at de gidder å beholde 48t fred.

Dette ligger i deres hender, så nå får dere slutte være så aggressive og heller skape dialog med dem så dere kan fikse det lille problemet deres. Men tviler personlig sterkt på at dere ønsker å fikse det;)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Nå snakker du bare tull Lord Toby. Dette blir for dumt. Men vi har sagt det vi mener. Mbma som velger om de vil være del av ledelsen eller ei. Dems valg!:) Vi tar dem med strak arm:)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg tok kontakt med ledelsen. Lurte på de var helt korka. Fikk ikke svar :!
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Nå er det sånn at de ikke hadde intensjoner om å bryte IAP uten 48t versel og bli "aktivt" med i krigen før de hadde holdt avtalen. Det er sånn at dere har speidet dem og derfor brutt IAP. Dette har de beviser for ofc. Dere claimer på pm at de også har angrepet dere, men er ikke villige til å bevise det med rapporter, noe som virker veldig shady.

Hadde dere giddet å snakke to ord med ledelsen før dere tydde til offentlig forum for å poste trusler så hadde dere forstått at de ikke har tenkt til å bryte avtalen. Ledelsen i MBMA prøvde jo også å snakke med Mrzhalt om dette, men fikk beskjed om at han ikke ville kaste bort tiden sin på dem. Virker jo som om dere ønsker å bryte denne IAP'en uten 48t fred, og prøver å legge skylden på MBMA.

Kan dere slutte å grine over et problem dere skapte selv og som veldig enkelt kunne vært løst hvis dere ikke var så keen på å expose medlemmene i MBMA selv om de ikke har gjort noen galt i det hele tatt. Dere har nå fått avtalen brutt ved å speide dem, men hvis dere roer ned tonen på pm og er villige til å snakke med dem så kan det jo hende at de gidder å beholde 48t fred.

Dette ligger i deres hender, så nå får dere slutte være så aggressive og heller skape dialog med dem så dere kan fikse det lille problemet deres. Men tviler personlig sterkt på at dere ønsker å fikse det;)

1. Ledelsen har ikke vært i kontakt med oss. En av stammemedlemmene tok kontakt og ba om å få se IAP avtalen, for han hadde ikke peiling på hva ledelsen dreiv med, jeg sendte ham dette som han ba om.

2. Dette stammemedlemmet sa aldri at han tok kontakt på vegne av ledelsen, tvert i mot sa denne personen at han ikke visste hva ledelsen dreiv på med, og sendte masse meldinger fram og tilbake, så ja jeg sa at jeg ikke hadde tid til å brevveksle mer.

3. Som jeg sa har det vært angrep begge veier, vi legger altså ikke skjul på at vi har angrepet, men vi har også blitt angrepet av en av deres stammemedlemmer, regner med de har såpass kontroll over stammen sin at de vet hvem dette er.

4. Føler ikke at det er vår jobb å gå i dialog med dem, dette burde jo være noe de gjorde før de gikk til krig mot oss.

Beklager jeg skal komme med en liten rettelse til punkt nr 2. Vi fikk mld fra en i ledelsen, som gikk som følger:" Faen du er lættis"

Du tar alt de sier for god fisk, og godt er jo det siden dere har en allianse, men vi sitter med både meldinger og rapporter som viser hva som egentlig skjedde, og vi har rett og slett ingenting å vinne på å lyve.
Skal gi deg rett på et punkt, vi er ikke lengre interessert i 48 timers fred, det løpet er kjørt.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Altså, noen gode poenger.

Tar ikke alt de sier for god fisk, men de har da i alle fall kommet med noen beviser. Orker ikke å diskutere dette mye mer, men skal prøve å forklare situasjonen fra vår side.

Det kan godt hende at en i stammen dems angrep en av dere. Det er nå faktisk ganske sannsynlig hvis det du sier er sant om at personen som kontaktet deg ikke viste 48t freden. Det betyr da at i deres øyne gjorde de ikke noe galt siden de ikke viste noe om en 48t fred.

I stedet for å bevise dette for spilleren velger dere å "ikke kaste bort tid på han"...

Siden målet deres er å expose ledelsen og få medlemmene til å forlate stammen hadde dere her en gyllen sjanse til å vinne dem litt over på deres side.

Det at ledelsen i MBMA faktisk er villig til å bevise at dere angrep, og at dere ikke er villig til å bevise at de angrep hjelper jo ikke saken deres i våre andres øyne. Dere valgte også en veldig aggressiv respons på situasjonen og hadde dere heller fokusert på å bevise bruddene på avtalen som MBMA gjorde hadde nok det innlegget fått en mye større respons hos medlemmene i MBMA. Nå virker det bare som om dere prøver å true dem ut og ikke sitter på noen beviser.

For alt jeg vet så kan dere ha rett, og da støtter jeg dere. Fra vår side virker det bare som dere slenger trusler uten grunnlag for å skremme dem bort. Skjønner at dere føler at vi er mange mot dere, og tro meg, det er flere i vår stamme som syntes dette også er litt teit.

Sitter dere på bevis om at MBMA brøt avtalen så ville jeg sendt de bevisene til vår stamme. Alle her kan poste og diskutere på forumet, så send det til hvem du vil. Er sikker på at jeg og flere i stammen da vil stemme for å bryte Ally med MBMA hvis de brøt avtalen med vilje.

Håper egentlig dere har rett siden dere har gått så hardt ut på forumet her, og gleder meg til å forhåpentligvis finne noen beviser fra dere på stammeforumet vårt snart.

Håper dere nå ser vår side av saken og ønsker å endre vårt syn.

Orker ikke å skrive flere lange innlegg, så dette blir mitt siste på saken:)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Dette virker mer som et tematikk problem.

Om du er i IAP med noen, så erklærer de krig mot dere uten et pip. Det er problemet. alt annet er uviktig i mine øyne. Men jeg bryr meg ikke om mbma. vi har speidet 8 stk i MBMA nå. Så vet ikke helt hva de skal kunne tilby i en krig ? Så vi er ikke bekymret. Situasjonen ser kanskje litt dyster ut for oss. men vi har full kontroll!
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Nå er jeg litt ugild, men det at de går inn i krigen er opplagt et brudd på IAP. Hadde det derimot vert omvendt hadde jeg kunne sett på det mer som tvilstilfelle (de 48 timene hadde selvsagt begynt å gå fra vi ble med). Grunnen til dette er at ST er i krig mot 6 stammer, mens Atombarna kun er i krig mot 2. Ergo IAP forskjell på 50% og 17%.
 

Lord Toby

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Inx lærer at alle ikke er keen på være en del av tribal hugging. Håper ST og TT kommer seirende ut. 6 stammer mot 2 når de to stammene ikke er store topp stammer blir bare for drøyt.
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Inx lærer at alle ikke er keen på være en del av tribal hugging. Håper ST og TT kommer seirende ut. 6 stammer mot 2 når de to stammene ikke er store topp stammer blir bare for drøyt.

Nå tror jeg de angrer på at de dro inn halve verden. MBMA har svært lite tropper igjen nå :rolleyes: Inx er under oppløsning. Tror det var slutten på moroa for denne gang. - clean up crew comming through ~

Sant skal sies, vi var klare over at Inx overnuket utifra OD og rapporter. De hadde ikke så mye annet valg enn å klingre seg til alle de fikk tak i. hahah^_^

Allianse
Stranger Things
Bermuda Triangle
Mandal Turist Kontor
Teletubbies
Fiende
iN extremis
The Last of us
Bursdag med bare jenter
Mobba Barn Med Atomvåpen
Holiday Island Holdings Inc
The last of us II
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
ST vs Inx kort fortalt.

1. Jimmy ble nuket av Benis, begge spillere blir slått helt ut av hverandre.
2. Mrzhalt tar inn Jimmy, bryr meg fint lite om tropper, poeng som vinner en verden, true story.
3. Inx sendere truende meldinger om at de vil ha Jimmy, blabla.
4. 8 dager senere går vi til krig mot inx - 5. desember 13:58
5. Like etterpå joiner T.T oss mot Inx – 5. desember 14:04
6. VEL Å MERKE. Inx hadde mer poeng enn T.T og -ST- totalt.
7. HIHI blir med Inx i krigen – 5. desember 14:39
8. Tlou blir med Inx i krgien – 5. desember 16:13
9. BMBJ blir med Inx i krigen – 5. desember 20:42
10. Tlou2 blir med Inx i krigen – 5. desember 22:02
11. MBMA blir med Inx i krigen – 6. Desember 13:38
«For øyeblikket har vi ingen offisielle diplomatiske relasjoner med inX.» Captain Crowbar 4. december 06:14.)

«Vi inngikk aldri noen allianse med dere, vi inngikk en IKKE ANGREPS PAKT. Det er en liten forskjell der asså. Vi var allerede allierte med en stamme som DERE valgte å gå i krig med UTEN å faktisk høre med oss» Captein Crowbar 13. december 00:18

^eh ok. Bare send meg pm ingame med kodeord Captein Kråke om du vil lese masse piss.

Nå snakker vi 6 vs 2 stammer.

upload_2017-12-14_14-35-54.jpg


Gidder ikke nevne stammene som joinet oss egentlig, statetikken taler for seg selv. Men vi fikk søtte av BERM, TC og T.T.

Slutten ble i hvert fall. Jimmy pp farmer, så da kan inx ta han for min del. Hele krigen var jo for Jimmy/jj94. Så da oppløste de stammen, Don Jon tok over ansvaret. Stammen CUP ble skapt. Hovedsakelig Inx medlemmer.
Mot at de hjelper oss å ta MBMA. Fordi. Prinsippsak.

-ST- co vinner på papiret. Mens mbma blir rimmet.

BG

The end.
Mrzhalt
 
Topp