Stamme Historier.

DeletedUser

Guest
MD, klarer dere i IB å finne noen historier/lage om stammer dere er/ har vært i? Ta gjerne gamle Stammer og. Skal legge til -HvM- og coN + H.F.O sjøl eg;) yess det er sant, er en overlevende coN spiller som aldrig gikk ned:) blekke adlet ned, men ekke så rart.. Eier jo hvib:p.


( var i kontinent k72 så ikke så rart...) men de kunne fordet sende kats på meg:)
 

DeletedUser

Guest
MD, klarer dere i IB å finne noen historier/lage om stammer dere er/ har vært i? Ta gjerne gamle Stammer og. Skal legge til -HvM- og coN + H.F.O sjøl eg;) yess det er sant, er en overlevende coN spiller som aldrig gikk ned:) blekke adlet ned, men ekke så rart.. Eier jo hvib:p.


( var i kontinent k72 så ikke så rart...) men de kunne fordet sende kats på meg:)

probet med con var jo at de tokk med alle:p

jeg skrivde den vesrte søknden av mitt liv for en venn som hadde 7000 poeng han kom in han :D
 

DeletedUser

Guest
de tok ikke inn alle.... De tok inn alle i understammen (coNP) men ikke ellers.. da måtte det være en skikkelig søknad:D
 

DeletedUser

Guest
de tok ikke inn alle.... De tok inn alle i understammen (coNP) men ikke ellers.. da måtte det være en skikkelig søknad:D

eks på hva jeg skrev til con for han:

hei jeg er en nye spiller ble kastet ut av de 2 forigje stammene og vill bli med dere:)

jeg vet at øks er engreps tropp og sverd og bue i deff

jeg skjekker spillet en gang om dagen :D


den godtok con xD
 
Topp