Stamme info.

DeletedUser

Guest
Hvilke stammer er imot barb nobeling (gråby adling)? Altså hvilke stammer er villige til å kaste ut medlemmer som barb nobler mer enn 10% ?
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke så mange kommer til og ha det som et krav så tidlig i spillet, men det æ jo sikkert alltids noen som gidd
 

DeletedUser

Guest
Tror nok ikke gråbyen kommer til å bli et like stort samtaleemne som det har vært på v1 ihvertfall :p Føler folk er lei av å snakke om det :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
v3 kommer til å ha lovlig gråbyadling, det vedder jeg rumpeskinkene mine på.
 

Drep-Haga

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det blir nok noen stammer som har gråbyforbud...
Men håper ikke det blir det eneste som blir diskutert i p&p
 

DeletedUser

Guest
Min stamme kommer nok til å være i mot gråbyadling til en viss grad, det er jo mye gøyere å ta byene til folk, og det driver spillet fremover istedenfor at alle bare lager masse clustere og leker sim city. Men å ta null og niks gråbyer derimot, det er litt drøyt spesielt sånn som bonusene har blitt buffet.
 

DeletedUser

Guest
Min stamme kommer nok til å være i mot gråbyadling til en viss grad, det er jo mye gøyere å ta byene til folk, og det driver spillet fremover istedenfor at alle bare lager masse clustere og leker sim city. Men å ta null og niks gråbyer derimot, det er litt drøyt spesielt sånn som bonusene har blitt buffet.

Da tar du bonusbyene til fienden din xD

Jeg er personlig mot men vet ikke med stammen. Håper de sier minst mulig.
 

DeletedUser

Guest
Nobler ikke barbs, uten at jeg har gjort den til barb. Eller at den har tropper igjen etter andre som har sluttet. Bonus landsbyer, er å rekne som bonus når andre nobler en i nærheten av deg. For da er den fritt vilt.:D
 

DeletedUser

Guest
Vel, sånn jeg ser det virker det som om Kirken legger opp til at man skal adle masse gråe byer for å få mest ut av kirkene sine :|
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg er prinnsippielt imot gråbyadling i vanlige situasjoner, men pga kirken håper jeg at vi får lov til å lage cluster i stammen min.

Derfor er jeg imot kirken.
 

nimbelwhite

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Slik kan det fort bli, men det som er artig med kirka er jo at hvis de finner kirka og tar den byen, så får du deg et helt nytt cluster :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror ihvertfall at jeg vil få enda større nytte av katapultene mine :)
 
Topp