Stamme

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Yo! Eg søge itte stamme! Eg e nokså ferske i d spelet her (spelte ein gang for mange år siå og så fekk eg ein mail om at d va åbna ein ny verden så eg tenkte at ka faen eg kan liga så godt bare spela litt) men d virke jo fett nok d her. Så eg trenge å finna meg ein stamme og på den oppstartssiå står d næge om å skriva på det offentlege forume så her e eg.

Eg e 24, fra Randaberg udenfor Stavanger og eg skrive på dialekt. Lige foball, øl og musikk eller någe, vetta faen. Mest foball og øl. Hadde vært fett med ein stamme ja. Eg e aktiv kver dag mange ganger te dagen stort sett heila døgnet. Fuck søvn liksom.

FC SAUD virke fede men trorkje dåkk har plass?

Okei fine. Ta kontakt då.
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Åja forresten eg begynte sånn i går, derfor eg har så sykt lide poeng. Fattekje koss dåkk får skam mye poeng på så jævlig kort tid egentlig.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Verden e forandra... Mye har skjedd :/

Så her e det pay 2 win...

-A (Rogalending, det ser du vell på dialektå?)
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Haha fiiine mann! Rogaland 4 life! D suge jo litt at d går an å betala seg te seier men tribalwars folkå må vel tjena penger så eg fatte jo at de gjør d. Spele du v29 du abobil? fant deg kje når eg søkte.
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Haha suuuuge når d skjer! Men jj94-fyren har jo sinnsykt masse poeng då så han e sikkert gucci as fuck i tw, ingen skam å bli tatt av han!

E det forresten någen så sidde og ruge på någen bra tips og guider og sånt shit? Eg e jææævli rusten.
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Har lest gjønå de eg fant her på forume jaffal, tenkte viss d va någen så hade någen flerne på lagår.
 

nebula

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Fortsatt ingen toppstammer så har lyst å satsa på ein gammal rev? E kje verre enn å bare kicka meg hvis eg suge!
 
Topp