DeletedUser
Guest
Hei og hopp, godtfolk!
På samme måte som jeg har gjort på blant annet Verden 13 tenkte jeg å lage litt statistikk over dominansen på V15.
Hovedfokuset vil være å se på endringene i den faktiske dominansen. Det vil si antall byer som eies av stammen, og andelen av hele verdenen.
Dagens situasjon blir utgangspunktet, før jeg går videre til å se på endringer fra og med neste oppdatering.
Jeg vil gjerne ha feedback - både positive og konstruktivt - på om dette er noe som er ønskelig.
Verdensdominans: Stamme - antall byer - andel av spillereide byer
Barbie eier 15.849 byer (), mens det er 2.035 () spillereide byer på V15.
Medlemmer: Rangert etter størrelse
I skrivende stund finnes det 1126 spillere med over 0 poeng på V15.
Erobrede byer: Antall erobrede byer minus antall tapte byer de siste syv dagene
Motstandere bekjempet: Målt i millioner og sortert etter stammestørrelse målt i antall byer
Som sagt, fra og med neste oppdatering vil jeg kunne legge til endringene, som vil vise hvilke stammer som er på vei opp... og hvilke som er på vei ned. Kommer nye stammer opp på passende størrelse så legger jeg til dem.
På samme måte som jeg har gjort på blant annet Verden 13 tenkte jeg å lage litt statistikk over dominansen på V15.
Hovedfokuset vil være å se på endringene i den faktiske dominansen. Det vil si antall byer som eies av stammen, og andelen av hele verdenen.
Dagens situasjon blir utgangspunktet, før jeg går videre til å se på endringer fra og med neste oppdatering.
Jeg vil gjerne ha feedback - både positive og konstruktivt - på om dette er noe som er ønskelig.
Verdensdominans: Stamme - antall byer - andel av spillereide byer
- Teemo - 365 () byer - 17,9 % ()
- dFekt - 341 () byer- 16,8 % ()
- -UW- - 183 () byer - 9,0% ()
Barbie eier 15.849 byer (), mens det er 2.035 () spillereide byer på V15.
0~~~~~~~~~0
Medlemmer: Rangert etter størrelse
- Teemo - 35 ()
- dFekt - 40 ()
- -UW- - 25 ()
I skrivende stund finnes det 1126 spillere med over 0 poeng på V15.
0~~~~~~~~~0
Erobrede byer: Antall erobrede byer minus antall tapte byer de siste syv dagene
- Teemo: +60
- dFekt: +57
- -UW-: +33
0~~~~~~~~~0
Motstandere bekjempet: Målt i millioner og sortert etter stammestørrelse målt i antall byer
- Teemo
- ODA - 4 ()
- ODD - 2 ()
- dFekt
- ODA - 2 ()
- ODD - 3 ()
- -UW-
- ODA - 2 ()
- ODD - 0 ()
0~~~~~~~~~0
Som sagt, fra og med neste oppdatering vil jeg kunne legge til endringene, som vil vise hvilke stammer som er på vei opp... og hvilke som er på vei ned. Kommer nye stammer opp på passende størrelse så legger jeg til dem.
Sist redigert av en moderator: