Stammeleder chat

DeletedUser

Guest
Ja nå har denne lederen sett seg lei at baksnakking og drit. Til tider skulle man tro at man jobbet på settet til Hotell Cæsar. :p Derfor tar jeg initiativet til at alle lederne i top 20 stammene joiner samme gruppen på skype og får snakket ting ut direkte og uten diploer, rekkrutører og sokkehelter.

Oppfordrer alle lederne til å legge meg til på skype (nick thephreak99) så skal jeg legge dere til gruppechatten

Mvh Thephreak99
Leder - PALS
 

Kött e gött

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har gjort det även jag fast min tid som ledare är väl snart slut, fast jag är ju fortfarande ledare :D
 

DeletedUser

Guest
spenstig idee, men tviler på at det kommer til å bli mye konstruktivt som skjer i den chatten :0
 

DeletedUser

Guest
spenstig idee, men tviler på at det kommer til å bli mye konstruktivt som skjer i den chatten :0
Si ikke det, man vet da aldri hvor mye konstruktivt materiale man får ut av en samtalegruppe mellom lederne av topp 20 stammer.

Men selvfølgelig er det en stor risiko for at det blir mye useriøst pjatt, hehe.
 

DeletedUser

Guest
Uh, Skypechat?

Jeg utnevner meg da til selvutnevnt leder av UnderD
 

DeletedUser

Guest
Hittils har vi da fått gjort noe konstruktivt da:

Skjønner ikke hvorfor vi ikke har snakket før, du virket da fryktelig hyggelig.
-Dr Psyko, I dag 00:43

Det var Dr Psyko til Arnold.. :p
 

DeletedUser

Guest
Blir stammelederne til de som f.eks. idag ligger på plass 20 kicket ut når de evt skulle falle utenfor topp 20? og blir de invitert inn igjen om de skulle komme seg opp på topp 20 o.s.v? Kan kanskje bli litt rot rundt dette?
 

DeletedUser

Guest
Eneste poenget er å ha en leder som representerer hver av dem største stammene der. Rett og slett for å ha en mulighet for å snakke manjshit og bli bedre kjent. En en stamme ligger på 21 eller 18 plass er ikke noe viktig.
 
Topp