Stammen ~VK~ med Alexi lalas

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Introduksjon:

Etter lenge venting fikk jeg til slutt svar på spørsmålene.
Dem rakk å få tak i meg 2 timer før jeg reiser til Ungarn.
Snakker man flaks. Om folk skal ha tak i meg må dem kontakte meg på Privat Mail her på offentlig forum.. Da jeg lettere vil kunne se brevene deres der.

Men over til stammen: VK er en stamme som mange har spurt om, så her får dere vite litt om dem.

Hvordan vil du egentlig beskrive historien til stammen?

Vk er en stamme som har gått igjennom de fleste verdene her på no. serveren, med litt forskjellige skikkelser i ledelsen, men med endel a de samme spillerne.

Verden 4:

Vi startet opp tidlig her i verden 4 med en god del gamle kjente, samt endel nye fjes. Vk hadde en tøff start, hvor vi fikk så og si alle stammene i området imot oss fra dag 1, vi var omringet på alle kanter, og under angrep så og si hele tiden. Vi ble dømt til en undergang iløpet a få mnd av profilerte spillere, samt så og si alle andre på offentlige forum og ellers overalt;) Vi har kjempet hardt hele veien, og bevist at vi kan litt om ting og tang vi oxo selvom det til tider har vært veldig hardt å stå imot på alle fronter. Vi bestemte oss for å gjøre noen grep, som senere har vist seg å være så og si grunnen til at vi fortsatt er her idag, vi tettet vårt cluster med alt som gikk ann å ta, og har idag det man kan kalle et supercluster. Vi var i krig med outlaw,aces, game, skygge og celest ++ før det ble endel merging her og der som førte til noen utbrytergrupper fra flere av disse stammene, som gjorde at vi ikke trengte å forsvare oss på alle fronter lenger. Dette har selvfølgelig vært bra for oss i det lange løp.

Hvor VK ender opp hen det får tiden vise, men vi er så langt stolte av hva vi har fått til.

Utifra din erfaring, hvordan synes du en stamme bør organiseres?

Vi har delt stammen opp i grupper (nei ikke de som ligger på forumet u spys, hehe;) og de jobber tett sammen både i forsvar og angrep. samt at vi ligger ganske tett alle mann, så det skal ikk så mye til mtp koordinering for hele stammen. Min erfaring sier at man ikk skal ha så altfor mange lederskikkelser i en stamme, da dette fører fort til uenigheter og splittelser over tid. Sånn som står er nå , så er vi 2 stk i ledelsen, og det virker som om alle er happy med det. Seff noen som har litt ansvar her og der utenom dette.

Kan du nevne stammens allierte og evt fiender og en forklaring på hvorfor dere har valgt dem. (trenger ikke å vite alle, velg selv hvem du ønsker å nevne)

Vi har to allierte idag det er Hvm og Nwe. samt at vi jobber tett med både Pals, Underd og nå har vi også startet litt sammen med aces. (ikke noe å legge skjul på her, da de fleste vet dette allerede vil jeg tro.

Allys:

Hvm: Disse har vi hatt siden starten a verden, ikk en stor stamme, ikke vokser de nevneverdig heler, men en superduper gjeng som fortsatt er en viktig brikke for oss. Grunnen til at vi valgte dem engang i tiden var fordi de lå i samme området som oss.

Nwe: En stamme vi har hatt kontakt med over tid, startet med en iap, som ble til en ally, så en iap igjen og for ikk lenge siden så ble den til en ally;) altså litt frem og tilbake. Dette er en gjeng som har bevist at de duger, og de har et kjempe samhold i stammen, som er en viktig faktor for suksess. Sammen så jobber vi for å nå våres mål, og jeg ser bare fremover her og ser positivt på fremtiden. Vi har felles fiender og felles mål.

Iaps:

UnderD: Utbrytergruppe fra outlaws + noen til (vil jeg tro) en knallgjeng med et godt samhold, de ligger veldig bra til iforhold til oss, og vi jobber for å få samarbeidet opp på et høyere nivå en det er idag. Fremtiden ser lys ut, selvom disse oxo er blitt dømt nedenom og hjem på offentlige forum.

Pals: Startet med at jeg tok kontakt med Justicia (gammle justicia) da vi hadde noen felles fiender (skygge+ outlaws idag varg). Nå skal det sies at de ligger langt fra vårt område en så lenge, men siden vi har kjempet mot samme overmakt så lenge, skulle det bare mangle at vi også samarbeider litt på denne fronten, de er nå nærmere oss en noengang før, og jeg gleder meg til den dagen jeg kan sitte i borgen min og spise fleinsopp med en god nabo fra Pals! STÅ PÅ!

Aces:

En ganske nylig iap ble inngått her, og det blir spennende og se hva slags frukter det vil bli av dette. Vil det bli båbær og bjørnebør eller en muggen mango? Tiden vil vise, men jeg har god tro på at dette samarbeidet vil blomstre i fremtiden. Mange dyktige spillere, som så absolutt kan bidra med mye i verden 4.

Hva gjør at din stamme er bedre enn andre sine?

Hehe.. kan ikke si at vår stamme er bedre en noen andre, vi ligger vel på 4 plass, så da er vi 4`rde best er vi ikke? jeg vil da si at vårt samhold og evnen til å stå sammen i motgangstider er noe at det beste jeg har vært borte i noen gang. STÅ på VIKINGER! Alle i Vk burde være stolte av seg selv (bortsett fra u f.... spys. hehe.

Hva ligger bak navnet til stammen din?

Si det, jeg var ikke med når vk ble stiftet engang i tiden i en annen fiktiv verden så det har jeg ingen god forklaring på. Men vk står for vikinger, noe som ikke er dumt når man skal ut i krig. Gir man dem en pose med fleinsopp i tillegg skal det mye til for å nedkjempe oss. 1 viking er det samme som 10 varg soldager med fleinsopp innabords.

Hvem stamme ser dere som den største trusselen?


Det er og blir Varg det. De har alltid vært en trussel for oss (under andre navn også) og vil forsette med å være det i fremtiden. Stammen deres består av superdyktige spillere som så absolutt skal ha credo for hva de har fått til her i verden 4, selv om vi ikk er enige i alt som foregår og hvordan man skal forholde seg til andre. Fremtiden får vise hva som skjer videre her, men vi håper seff at vi en dag skal klare å gjøre noe med dem der de ligger stort sett overalt.

Savner zilda med leppene i stammen deres, synd hun sluttet!

Til våre venner vil jeg si: Sammen står vi sterke!

Ha en fortsatt fin dag og lykke til alle stammer her i verden 4, vi møtes på slagmarken!

Mvh

Alexi lalas

Avsluttning:
Takk for at dere til slutt fant tid til å svare på mine spørsmål og ønsker dere all lykke til på slagmarken.

Renegade kommer nå til å være borte 1 uke, men smeller opp nye intervjuer når jeg er tilbake.
hade så lenge.
 

DeletedUser

Guest
Topp intervju Fra en profilert, bråsint, men god spiller og leder.
Alexi: Det med fleinsoppen forklarer jo alt :D
 

DeletedUser

Guest
Fine intervjuer R90 ;)

Godt jobba av ~VK~ som forsatt er i toppen.
 

Dr.Killer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kjempe godt intervju av deg alexi.
Synd jeg gav bort dr.killermann kontoen.. Vi jobbet bra sammen mot fiendene. Men ser jo at den nye Dr.Killermann styrer bra med kontoen..
Var en fryd å sammarbeide med dere..
Så jeg ønsker dere i VK lykke til videre...:eek:

Håper dere får det slik etter hvert:

Ne.gif
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Kjempe godt intervju av deg alexi.
Synd jeg gav bort dr.killermann kontoen.. Vi jobbet bra sammen mot fiendene. Men ser jo at den nye Dr.Killermann styrer bra med kontoen..
Var en fryd å sammarbeide med dere..
Så jeg ønsker dere i VK lykke til videre...:eek:

Håper dere får det slik etter hvert:

Ne.gif


Ja, gode tider det Dr.killer;) så absolutt;) Og jah! det hadde vært deilig og få en sånn kontroll som du viser på det kartet;) hehe..

Takk for tilbakemeld alle sammen.

ALexi lalas
 
Topp