Star Alliance

DeletedUser

Guest
jeg tror det blir litt vell vanskelig å holde så mange stammer samlet. de går sikkert til krig snart
 
Reaksjonspoeng
3
Ta en liten titt på OD, så vil du se at vi er svært aktive på krigsfronten også. Kuppingen er bare en hobby for å slå i hjel litt tid. Allianser er også en fordel i våre øyne, om dere måtte være enig eller ikke. :)

Vi er blandt stammene på topp 20 som har færrest allierte. Det er et faktum. Så utrolig mange tullinger her som kaster ut feilaktig info! :mad:

Så sinnsykt dobbeltmoral...

Nofjon sier:

Allianser er bra.

[Reiseverket sier:

Vi har så lite allys at det ikke går ann.

Hyperalliasnen er en allianse regner jeg med?

Vel. Dere har flere allierte enn:

[R]
TCP
KOC
~KOG~
STONED
LE
AKDM
Rebels
HZ
Yakuza
[PPC]

For å nevne noen...
 

DeletedUser

Guest
Så sinnsykt dobbeltmoral...

Nofjon sier:

Allianser er bra.

[Reiseverket sier:

Vi har så lite allys at det ikke går ann.

Hyperalliasnen er en allianse regner jeg med?

Vel. Dere har flere allierte enn:

[R]
TCP
KOC
~KOG~
STONED
LE
AKDM
Rebels
HZ
Yakuza
[PPC]

For å nevne noen...

Fail
Det er flere på den listen som har mer enn 2 allierte.

Men topic? Her feirer vi vel STAR alliansen?
 

DeletedUser

Guest
Så sinnsykt dobbeltmoral...

Nofjon sier:

Allianser er bra.

[Reiseverket sier:

Vi har så lite allys at det ikke går ann.

Hyperalliasnen er en allianse regner jeg med?

Vel. Dere har flere allierte enn:

[R]
TCP
KOC
~KOG~
STONED
LE
AKDM
Rebels
HZ
Yakuza
[PPC]

For å nevne noen...



tillsynelatende... disse kan ha hemmelige alianser. og så kommer det litt ann på hvordan man definerer "mange".
 
Reaksjonspoeng
3
tillsynelatende... disse kan ha hemmelige alianser. og så kommer det litt ann på hvordan man definerer "mange".

Definerer mange?

Det handler ikke om at disse har "mange" eller "få" allierte, men at de har færre allierte enn BoS som skryter av at de har færre allierte enn de fleste stammer på v3.

Det å ha 3 allierte, som Nofjon ifølge hans signatur sier er ikke så lite som Nofjon kanskje tror.

Eller vil du påstå at du lyver Nofjon?

[SFI]
ODINS RAVNER - =O.R=

+? :rolleyes:

Er det enda mer propaganda løgn?
Og Til Nofjon:

Jeg ser du bruker "Fail" til svar på alle poster her.
Men det er faktisk ingen av de stammene som har flere allierte enn BoS. (Med mindre du kjører løgn på signaturen din)
Og det er heller ingen av de stammene som har flere medlemmer enn BoS.

Men ofc. vi liker alle hyperallianser her på v3 så lykke til både Star-Alliance og Hyperalliansen.
 

DeletedUser

Guest
vi i bos har ikke 3 alierte stammer, vi er en av 3 i en alianse. alså har bos 2 alierte
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Aaaaa, hold dere til emnet... Det finnes mange BoS tråder andre steder, denne handler om Star Alliance (wannabe hyper'n:p)

Jeg snakket med xippi lederen av T-R-A på pm i går, han sa det ikke var meningen at den skulle offentlig gjøres her på forum, men nå er det gjort, så Star Alliance'n tabbet seg ut med en gang den kom:cool:
 

DeletedUser

Guest
Gleder meg å se hvordan dette utvikler seg :)

Blir nok en "epic feil" som alle sammen her skriver :p Og dette gjelder ikke bare stjerne opplegget her...:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp