Start på nytt

Status
Stengt for ytterligere svar.

baddaydaddy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stemmer det at man kan starte på nytt og få en ny by med en gang første gang man gjør det? Jeg har akkurat startet i verden 4 men vil gjerne være et annet sted... må jeg fortsatt vente 14 dager før jeg får en ny by??
 

DeletedUser

Guest
Du starter i v4, liker ikke plassen din. Da kan du restarte.
Om du ikke like den nye plassen din, synd for deg :p.
 

baddaydaddy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var da utrolig så lite hjelpsomme folk var da... Består forumet bare av rebelske tenåringer eller?
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du starter i v4, liker ikke plassen din. Da kan du restarte.
Om du ikke like den nye plassen din, synd for deg :p.

Dark svarte deg da fint her..

Du kan restarte med en gang verdenen starter. Om du da ønsker å restarte en gang til, da må du vente 14 dager..
 

DeletedUser

Guest
jeg syntes da alltid du har vært utrolig flink til å forklare ting jeg jonas ^^
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Stemmer det at man kan starte på nytt og få en ny by med en gang første gang man gjør det? Jeg har akkurat startet i verden 4 men vil gjerne være et annet sted... må jeg fortsatt vente 14 dager før jeg får en ny by??

du kan bare restarte en bruker hver fjortende dag som de andre har sagt.

men derimot du kan slette brukeren, og opprette en ny slik at du får lokalisjonen du ønsker.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4

du kan bare restarte en bruker hver fjortende dag som de andre har sagt.

men derimot du kan slette brukeren, og opprette en ny slik at du får lokalisjonen du ønsker.

Går det ikke 5 dager fra du setter kontoen til sletting?
 

DeletedUser

Guest
Det går fem dagar fra du setter kontoen til sletting til den slettes, men så lenge den gamle brukeren er til sletting kan du lage ein ny ein uten at det er multikonto.
 

DeletedUser

Guest
Det går fem dagar fra du setter kontoen til sletting til den slettes, men så lenge den gamle brukeren er til sletting kan du lage ein ny ein uten at det er multikonto.

So true.

Synes det bare skulle gått 5 dager før man kunne restartet igjen.
Det er jo det samme om du sletter kontoen eller restarter.
Eller vil alle innstillingene på kontoen bli nullstillet? (Sånn som venneliste, kontaktliste, hurtigbar, etc.)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
So true.

Synes det bare skulle gått 5 dager før man kunne restartet igjen.
Det er jo det samme om du sletter kontoen eller restarter.
Eller vil alle innstillingene på kontoen bli nullstillet? (Sånn som venneliste, kontaktliste, hurtigbar, etc.)
Forskjellen er at alle konfigurasjoner du hadde på din brukerkonto har blitt tilbakestilt, dersom du kun restarter beholder du dine konfigurasjoner uten noen forandringer.
 
Reaksjonspoeng
1
Men Noif har et poeng. Hvis jeg registrerer meg på v4 og ikke liker plasseringen min kan jeg restarte. Liker jeg fortsatt ikke plasseringen min kan jeg sette kontoen til sletting og registrere meg en ny en, altså restarte så mange ganger jeg vil.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Men Noif har et poeng. Hvis jeg registrerer meg på v4 og ikke liker plasseringen min kan jeg restarte. Liker jeg fortsatt ikke plasseringen min kan jeg sette kontoen til sletting og registrere meg en ny en, altså restarte så mange ganger jeg vil.

exactly det jeg sa jo :p, bare ikke i så mange ord :p
 

DeletedUser

Guest
Starta nettopp på en ny plass. Ikke sikker på om jeg liker naboen:D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp