Tas til følge Starte en verden uten gråbyer

DeletedUser

Guest
Lurte på om det er mulig å starte en verden uten gråbyer, hadde gjort det litt mer spennende.
Tregt i starten, men uten beskyttelsen så tror jeg det kunne blitt litt artig?!

What say u?
 

DeletedUser

Guest
Det ville ikke ta mange dagene før det dukket opp gråbyer ved at spillere sluttet. Vel, okay, noen uker. Med mindre folk restarta eller sletter kontoen.

Hmm. Kunne egentlig vært litt morsomt.
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Kunne vært artig - og da med speed 0.5
Da kan det hende at verdenen hadde holdt lengre enn 6 måneder også.
 

DeletedUser

Guest
Det ville ikke ta mange dagene før det dukket opp gråbyer ved at spillere sluttet. Vel, okay, noen uker. Med mindre folk restarta eller sletter kontoen.

Hmm. Kunne egentlig vært litt morsomt.


jojo, men ikke så mange som på en "vanlig" verden.
men vet ikke om dette er mulig da, noen andre som vet?
 

DeletedUser

Guest
Vet at speed verdner kan ha dette. Personlig synes jeg det er litt kjedelig med speeds uten gråbyer, men dette er vel mest fordi at da vil man få mindre å gjøre på speeden og jeg ser på speed som noe man gjør konstant og ikke trenger å sitte og kjede seg. Hvordan dette vil fungere på en vanlig verden er litt vanskelig å si. Men hvorfor skal vi ha lav speed også egentlig? Men vil jo tjene mindre ressurser enn på en verden med normalt antall gråbyer som allerede gjør at vi blir satt langt tilbake med vanlig speed.
 

DeletedUser

Guest
er jo en mulighet å starte med boosta res da. starte med lvl 8 eller noe rundt der. det vil gå tregere men vil jo bli endel mer action også. pluss at alt blir mer tricky. ikke mulig å farme deg til akademi etc på null komma switch. blir mer balansert verden. hvertfall i starten....
 

DeletedUser

Guest
Mulig å få en tilbakemelding fra modsa her? Om dette lar seg gjøre? Og om det vil bli gjort?
 

DeletedUser

Guest
Kunne vært en mulighet å sette at man ikke kan restarte, og sletting tar jo 1 uke uansett. Så kunne blitt et interessant prosjekt!
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Mulig å få en tilbakemelding fra modsa her? Om dette lar seg gjøre? Og om det vil bli gjort?

Nja, jo. Det er nok mulig å gjøre det vil jeg tro, selv om jeg ikke akkurat tror det hadde blitt en spesielt interessant verden. Er ikke noe jeg ville prøvd på en normal verden, men kanskje noe som kan prøves på en hp runde først.
 

DeletedUser

Guest
Dak holde deg unna hpen vår vi trenger nolife farmingen vår (nerd)
 
Topp