Statestikk over krigen

DeletedUser

Guest
Moralen blir jo ganske liten etter hvert :p Bare nevner det ^^

Nå vrir du på ting her... Det er sant at IB vinner en del på RNG-fronten. Men hva har det å gjøre med hvorvidt vi liker RNG eller ikke? Vi bare påpeker at IB ikke vinner overalt, det var derfor statistikkene uten RNG ble tatt frem :) Det er ikke ensbetydende med at alliansen er svak og snart vil knekke, selv om IB-siden vil ha det til det :p

Vi vinner ikke overalt nei, men totalt sett vinner vi :)
For å si det på en bedre måte.. Vi vinner mer enn vi taper.

DeletedUser

Guest
Foreløpig ;) Men det er jo en kjentsak at stats er uviktige for IB :D Jeg kan jo minne deg på at det var en tid da vi vant nesten over alt (eller flere tider, adskilt med små pauser) men vi har tross alt ikke vunnet spillet enda :eek:

DeletedUser

Guest
Det er sant at det går i bølger, men har faktisk helt ærlig troen på at denne bølgen blir langvarig.

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er sant at det går i bølger, men har faktisk helt ærlig troen på at denne bølgen blir langvarig.

Og hva får deg til å tro det? Denne bølgen har slått begge veier i krigen i flere år, og hva får deg til å tro at når IB endelig får ut fingeren, så skal den gå i deres favør? Hmm, neidu, den er litt tynn :)

DeletedUser

Guest
Og hva får deg til å tro det? Denne bølgen har slått begge veier i krigen i flere år, og hva får deg til å tro at når IB endelig får ut fingeren, så skal den gå i deres favør? Hmm, neidu, den er litt tynn :)

Dere får veldig god statistikk mot oss pga de nye medlemmene våre. Dere sliter litt mer ellers. Tar et par byer, men ikke på langt nær så mange som i det siste.

Vi har en åpen vei inn i RNG og bruker faktisk opp adelsmennene våre raskere enn vi klarer å produsere de. Planer blir laget for å gjøre det enda bedre videre.
Så deres aksjon mot oss nå er kortvarig. Er som regel slik. Virker som det må et eller annet til før dere får til en stor aksjon, men det er bare mine tanker..

Så ja, jeg tror denne bølgen vil vare lenge i vår favør ;)
Synd du ikke er på vår side som du en gang var. Da hadde du innsett det for lenge siden :D

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250

En gang Må jo en eller annen stamme vinne :eek:

DeletedUser

Guest
Nåja. Jeg har jo ment en stund at nedadling av BS og Gullet har tatt for mye fokus bort fra IB ;) Men når de er borte (hvis moralen tillater det) skal det nok bli andre saker. Du får glede deg, MD :)

DeletedUser

Guest
Nåja. Jeg har jo ment en stund at nedadling av BS og Gullet har tatt for mye fokus bort fra IB ;) Men når de er borte (hvis moralen tillater det) skal det nok bli andre saker. Du får glede deg, MD :)

Skjedde ikke så mye før de kom over heller, så tror gleden er kortvarig :eek:

Latskap og mange KVer i BOL har gjort at dere har slitt. Kanskje dere er kvitt problemet, kanskje ikke. Tiden vil vise.

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Side 1:
Stammer:
Spillere: The Eagle
Side 2:
Stammer:
Spillere: kevlar

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 807
Side 2: 529
Forskjell: 278

chart

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,394,295
Side 2: 4,146,112
Forskjell: 2,248,183

chart

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart

Kevlar som ikke klarer å støtte? :D haha...

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Ser ikke helt poenget med denne. :eek:

Når du sier det så, lurer jeg også:D men dere bør lære kevlar eller han kvn som sitter der;) For han dodger ikke angrepa eller stacker:) er positivt for oss, men ikke for dere.

Klarte å sende 2 adelsmenn mot techer, jeg glømte å sende 4 Am. haha

DeletedUser

Guest
Når du sier det så, lurer jeg også:D men dere bør lære kevlar eller han kvn som sitter der;) For han dodger ikke angrepa eller stacker:) er positivt for oss, men ikke for dere.

Klarte å sende 2 adelsmenn mot techer, jeg glømte å sende 4 Am. haha

spiller ikke du bare på v3?

DeletedUser

Guest
Vel, det ikke alle som har tid til å sitte på TW hele tiden. Skole eller andre ting kan være grunne. Selv vet jeg ikke grunnen til kevlar, men det er ikke bare han som er slik.

Ekstremt mange som faktisk ikke gidder å gjøre noe. Det er visst bare adels folk reagerer på. Selv har jeg flere millioner tropper og bryr meg lite om jeg mister 100 000 av de...

Topp