DeletedUser
Guest
Akkurat
Moralen blir jo ganske liten etter hvertBare nevner det ^^
Nå vrir du på ting her... Det er sant at IB vinner en del på RNG-fronten. Men hva har det å gjøre med hvorvidt vi liker RNG eller ikke? Vi bare påpeker at IB ikke vinner overalt, det var derfor statistikkene uten RNG ble tatt fremDet er ikke ensbetydende med at alliansen er svak og snart vil knekke, selv om IB-siden vil ha det til det
![]()
Det er sant at det går i bølger, men har faktisk helt ærlig troen på at denne bølgen blir langvarig.
Og hva får deg til å tro det? Denne bølgen har slått begge veier i krigen i flere år, og hva får deg til å tro at når IB endelig får ut fingeren, så skal den gå i deres favør? Hmm, neidu, den er litt tynn![]()
Og hva får deg til å tro det? Denne bølgen har slått begge veier i krigen i flere år, og hva får deg til å tro at når IB endelig får ut fingeren, så skal den gå i deres favør? Hmm, neidu, den er litt tynn![]()
Nåja. Jeg har jo ment en stund at nedadling av BS og Gullet har tatt for mye fokus bort fra IBMen når de er borte (hvis moralen tillater det) skal det nok bli andre saker. Du får glede deg, MD
![]()
Kevlar som ikke klarer å støtte?haha...
Ser ikke helt poenget med denne.![]()
Når du sier det så, lurer jeg ogsåmen dere bør lære kevlar eller han kvn som sitter der
For han dodger ikke angrepa eller stacker
er positivt for oss, men ikke for dere.
Klarte å sende 2 adelsmenn mot techer, jeg glømte å sende 4 Am. haha
spiller ikke du bare på v3?
MD; kan se om han reagerer
Teacher er inaktiv-.-
Really Sherlock?
Du er en smarting du.
Merka det for lenge siden
men gratis byer
![]()