DeletedUser
Guest
vi har vel alltid noe på lager
Ja, BGM har du en unskyldning for statestikkene ^^?
Dere adlet 3 byer mer enn hva H.F.O har klart, tatt i beregning størrelse på stammene etc. Det å skrike ut på forumet at dere har klart dette sier meg at dere virkelig har slitt såpass at kun den minste byen som er i favør IB, er noe å skryte av Men, for all del! Gratulerer!
Kan ikke si at innlegget mitt var av den seriøse typen, scar?
Hva vet jeg? Du kom jo med et relevant spørsmål ang saken?
@TK: Det er helt riktig, men da har H.F.O tatt vesentlig flere byer enn hva IB har gjort, og da snakker vi gjerne tosifret. Tar vi stammenes størrelse med i beregningen, så kan vi vel anslå at H.F.O har uansett grunn til å få byer til sin fordel, enn at IB skal skryte at de har tatt 3 byer av H.F.O.
Bryr oss ikke akkurat så veldig mye om vi leder eller ikke over H.F.O. Det skal ikke så mye til uansett...
Tok det med bare for å si at de ikke lenger "leder" over oss på stats hver uke.
De er en gjeng som lever på andres harde arbeid.
Da må jeg minne deg på at H.F.O kjører sitt eget løp, og at BOL ikke har blandet seg borti hva H.F.O har drevet med. Tro på det eller ei, opp til deg.
Ryktes også at et av IB-siden's argumenter mot H.F.O faller i grus. Det er blitt sytet over at H.F.O ikke klarer en eneste ting uten hjelp fra BOL, så da spør jeg:
Trenger HVIB hjelp fra rota til å nuke??
Jeg har gledet meg til å bruke denne her
Har du tatt over en annen konto i RNG K2 ^^? Kan nesten se slik ut
opp til hver enkelt spillers prioritering...
ikke alle som skjønner det at hver spiller er like mye verdt... men vi skal nok se forandringer på dette MD vær du sikker