Steg for steg - oppstart

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Ble du noensinne ferdig her egentlig ? :rolleyes:

Skulle likt å sett mer ;)
er ikke best i startfasen -.-
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er det å komme raskt til lk som er greia igrunn, hva man gjør etter det kan være så mange forskjellige ting. avhengig av settings osv.

Men ett godt tips er å farme som om det gjaldt livet og få alle bygninger til å være 5 i kø konstant, og troppene sånn 24/7 i rekruttering minst.

SPørs på nabolaget, settings, spillestil. osv...
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Er somregel offansiv, ikke restart mail offansiv, men liker å angripe naboer om natta om jeg orker :)

Men det går jo lett an å ha lk når du når 300p?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
ye er vel rundt da du har fått deg stall pluss litt til, lenge siden jeg kjørte oppstart.

Gå nesten bare off er mitt tips, lag maks 100 sverd. Øv deg på cancelsnipe, så er du passe sikra.

Farme så køen når 30 timer, få opp stallen blant annet hold rekrutteringskøen vedlike. Få deg katas i en fei så du kan rive litt på folk du ikke liker eller skal bruke som farms.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Mest er rundt der hvor du vet at du får plass til alle bygningene du vil ha i en ferdig utbygd by, pluss at rekrutteringen er lagt opp slik du vil ha nuken din.
 

DeletedUser

Guest
Noen gang ferdig?

Hallo der!

Ble det noen gang noen slutt på denne startup guiden? Eller skal man slutte å spille når man når 300 poeng?

Eller 300p er kanskje startup'en?

Fint med svar vettu ;)

/Herjaren
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Denne start-upen er veldig utdatert. Med tanke på de nye oppdragene man får, så finnes det noen måter å utnytte det best mulig.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Tja, det er jo også ein muligheit at andre kan finne på å gjere det? SJølv om Mr.Game And Watch har takket for seg, ser slik ut, betyr ikkje det at andre ikkje kan prøve å opptatere/fornye guiden...
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Tja, det er jo også ein muligheit at andre kan finne på å gjere det? SJølv om Mr.Game And Watch har takket for seg, ser slik ut, betyr ikkje det at andre ikkje kan prøve å opptatere/fornye guiden...

En to tre, fire fem seks tegn.
 

DeletedUser

Guest
Får vel prøve guiden til v13 - om det ikke blir bra skylder jeg på deg (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Får vel prøve guiden til v13 - om det ikke blir bra skylder jeg på deg (giggle)

Hva med v12? og forresten er denne rimelig utdatert etter at questsystemet kom, så ville ikke anbefalt å følge den.

Ole lagde blant annet nettopp en startupguide, som er ferskere, ville heller prøvd den :)
 

DeletedUser

Guest
v12 blir en flagg verden derfor har ingen lyst til å starte der(no)
 
Topp