Stenging av V23

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Seieren til Upside Down ble fastslått i går, da den siste nedtellingen var ferdig. På formiddagen ble satt inn angrepssperre på serveren, men fortsatt er den åpen, uten at vi har fått noe ny informasjon.

Hvor lenge skal verdenen være oppe?
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Seieren til Upside Down ble fastslått i går, da den siste nedtellingen var ferdig. På formiddagen ble satt inn angrepssperre på serveren, men fortsatt er den åpen, uten at vi har fått noe ny informasjon.

Hvor lenge skal verdenen være oppe?

Det er vanlig at serveren er oppe ca 24 timer, for at man skal kunne ha de siste samtaler med folkene som er igjen, flytte over script og slike ting. Standard prosedyre, var slik på de andre verdnene jeg har vunnet også. Dette burde rutinerte spillere som Chaosisalex vite godt, og dermed avstå fra slike unødvendige og barnslige kommentarer. Veldig dårlig research av en spiller av Chaosisalex' kaliber
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det er vanlig at serveren er oppe ca 24 timer, for at man skal kunne ha de siste samtaler med folkene som er igjen, flytte over script og slike ting. Standard prosedyre, var slik på de andre verdnene jeg har vunnet også. Dette burde rutinerte spillere som Chaosisalex vite godt, og dermed avstå fra slike unødvendige og barnslige kommentarer. Veldig dårlig research av en spiller av Chaosisalex' kaliber
Siden teamet har vært helt stille gjennom hele avslutningen av verdenen heller jeg mot at Chaos har rett her og at hele greia er glemt bort.

Det har også gått over 24 timer siden nedtellingen er over.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Dette burde rutinerte spillere som Chaosisalex vite godt, og dermed avstå fra slike unødvendige og barnslige kommentarer. Veldig dårlig research av en spiller av Chaosisalex' kaliber

En person i teamet burde være voksen nok til å avstå fra å svare barnslig tilbake, det ville i allefall de andre i teamet klart å holde seg for gode til.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Godt v23 er over, da er også jobben min over. Om du mener mitt svar var barnslig, så er det din rett til å mene. Det vil ikke bety noe for meg. V23 blir avsluttet og stengt når Dakapo har tid.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Gikk sikkert litt fort i svingene, men de fleste forstår vel at det er V23 og ikke V24 det er snakk om.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
jeg hadde håpet at jobben min som moderator var over, ikke som spiller :D
den kom litt ut av det blå.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Måtte du legge på den hvite skriften der, Odd?
Jeg trodde du inviterte folket med på Trouble in Terrorist Town på steam eller noe sånn istedenfor å vente på at teamet skulle avslutte verdenen :cry:
 
Topp