Stenging av verden 3?

DeletedUser

Guest
Som alle vet så leder vi i UNI overlegent over Yak/POP/300 pga innaktivitet osv...

Dermed så er jo V3 på vei mot slutten. Så da lurer jeg på om vi ikke kan stenge V3 for spillere? De har ikke sjangs til å overleve her på V3 i lengre perioder. Enten vil de bli adlet av UNI, eller POP/300/og resterende Yak (HAWT?).

Flere kjeder seg. Jeg ville blitt mere motivert dersom V3 ble stengt for spillere.

Mulig å gjøre dette?
 

DeletedUser

Guest
Som alle vet så leder vi i UNI overlegent over Yak/POP/300 pga innaktivitet osv...

Dermed så er jo V3 på vei mot slutten. Så da lurer jeg på om vi ikke kan stenge V3 for spillere? De har ikke sjangs til å overleve her på V3 i lengre perioder. Enten vil de bli adlet av UNI, eller POP/300/og resterende Yak (HAWT?).

Flere kjeder seg. Jeg ville blitt mere motivert dersom V3 ble stengt for spillere.

Mulig å gjøre dette?

er enig med iMew.vi burde nesten stenge v3 for nye spillere.det er en go del stammmer som har blitt inaktive
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vel.. Hva er vitsen med å stenge en så død verden, som ingen starter på?
Kan vel ikke akkurat si at spillerantallet på v3 øker ... :rolleyes:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Vel.. Hva er vitsen med å stenge en så død verden, som ingen starter på?
Kan vel ikke akkurat si at spillerantallet på v3 øker ... :rolleyes:

Totale spillere:
image.php

Aktive spillere:
image.php


:confused:
 

DeletedUser

Guest
Er jo lett å starte opp på v3 da, 20:1 og innen den tiden har du klart å farmet deg opp med gråbyer på 3k som er overalt og fått mekket cluster... Letteste verdnen å starte opp på sier jeg hvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Er jo lett å starte opp på v3 da, 20:1 og innen den tiden har du klart å farmet deg opp med gråbyer på 3k som er overalt og fått mekket cluster... Letteste verdnen å starte opp på sier jeg hvertfall.

Yeye, vil uansett ha den stengt. :D
 

DeletedUser

Guest
V3 har omtrent like mange spillere nå som V2 hadde når den ble stengt. Den største stammen har omtrent en like stor andel av de aktive byene som AriCa hadde på samme tidspunkt. En forskjell er at det er betydelig flere gråbyer ( og enda mye større prosentandel gråbyer ) enn på V2, men det kan vel også regnes som et argument for stengingen av V3 og eventuelt halvering av prisen på myntene.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Syns det er en fin verden for nye spillere som skal spille for første gang. Så burde ikke stenges.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg har tatt opp dette i teamet, og vi har diskutert rundt saken, men ikke kommet frem til et endelig svar om hva vi skal gjøre enda. Men med tanke på stenging av v3 sier jeg;
Don't get your hopes up quite yet.

Men vi får se... det må jo skje på et eller annet tidspunkt, og v3 trenger litt nytt liv. Om vi stenger verdenen er det jo "vinn eller forsvinn" som gjelder - hadde dere bitt dere mer fast til verdenen da?
 

Hanskriss

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
enig i at det er enkelt å bygge seg opp. Jeg starta i jul en gang og har 131.000 poeng og er med i -ICE- som er rang 4. Men det er jo en hel grå "klump" i midten av kartet hvem herska der før?
 
Topp