Stian prøver seg igjen

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Hei Folkens! Som noen av dere vet, og noen av dere ikke vet så hadde jeg en speedgruppe 2 år ish tilbake. Den Gruppen spillte for det meste på .se og besto av over 40 medlemmer. Vi var en solid og god gjeng og vi fikk nye medlemmer jevnlig. Gruppen het Milk Hunters. Dessverre havnet den i glemmeboka av de 2 som starta den.. nemlig meg og Joakim(Solheim). Vet ikke helt selv hva som skjedde...

Drømmen min er å få gjennåpnet en slik gruppe. .No har mange potensielle gode speedspillere.

Jeg har ikke mye å ofre nå i starten.. det jeg kan ofre er vel, gode samtaler, knusing av svensker og spanjoler og selvsagt det viktigste en gruppe som er for ALLE. Alle som vil drive med litt hobby speeding, noen som vil slenge seg med av og til.. bare nyte speeden og kanskje utvikle egenskapene sine. .No mangler dessverre flere individer som tar intiativ. Vi har noen få i WhySoSe.. men da jeg lagde Milk Hunters hadde plutselig .no enda flere speedspillere. og jeg tror at nivået på .no speed nok en gang kan reise seg, ved å la flere prøve seg fram, noen som arrangerer jevnlige speed sammenkomster.

Så synes du speed er litt spennende? har du lyst til å spille for å ha det gøy? Vil du utvikle egenskapene dine? Da har du sjangsen nå :)

Kontakt meg på Forum eller på skype ;)

Jeg håper at noen vil vurdere tilbudet mitt, for denne drømmen blir kun virkelig så må det være interesse for det :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Villig til å spille og hjelpe å lære dere speed, men joiner ikke dere siden jeg er en del av WySoSe, men kontakt meg gjerne for speeds på .fr
 

DeletedUser

Guest
Jeg er allerede leder av tre speed team selv, men si ifra hvis dere trenger hjelp til et eller annet!!! Eller hvis det skal organiseres ulike konkurranser, for dere kan jeg fikse!!

Why So Serious - WySoSe (Kun Norske folk)

Sounds like a Plan! - SLAP! (En samling av noen av de beste speederne som finnes)

Mission Impossible - MI (Kunn rumenske og franske folk)
 
Sist redigert av en moderator:

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Hmm, speed høres gøy ut synes jeg! Jeg er villig til å lære dersom vi får satt sammen et team. Consider me in!
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Et lite spørsmål til teamet:

Er det mulig å inkludere noen ord angående speed i mails som sendes ut når man starter en verden? Bare skrive et par setninger om speed, og en link til en forklarende side? Det ville hvertfall ført inn flere spillere i speed-samfunnet, som jeg tviler på at de typiske nybegynnerene i det hele tatt aner hva er. Ja - da blir kanskje speed-samfunnet bestående av noen flere noobs, men det kan hvertfall åpne interesse for nye spillere og føre til en større medlemsmasse av oss litt mer erfarne (ja, velger å kalle alle som bruker forum til vanlig for mer erfarne).
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Heisann! Flott med så mye respons på at man vil bli med :) Har troen på dette konseptet og håper flere vil være med å spille.. om du er god og dårlig har ikke noe å si :) ALLE som vil skal få være med.
 
Topp