- Reaksjonspoeng
- 328
Noe kleint å skrive tre ganger i sin egen tråd på rappen, men jeg er cocky nok til å gjøre det.
Tja, gidder du å spise ordene dine bobil, eller skal jeg gjøre det for deg?
Sheit kreiz, why?
-A
Noe kleint å skrive tre ganger i sin egen tråd på rappen, men jeg er cocky nok til å gjøre det.
Tja, gidder du å spise ordene dine bobil, eller skal jeg gjøre det for deg?
Trodde du var bleieskiftarbeider om dagen jeg, Mr?Dette spillet er fortsatt like artig...
Trodde du var bleieskiftarbeider om dagen jeg, Mr?
Illyasviel sep. 27, 09:33
How old are you? Your way of thinking is absolutely pointless
Hvem spiller der?Roxor og gjorde som forventet, når jeg i ettertid fikk vite hvem som spiller der.
HeLLoWeeN:
TW har vell egentlig alltid vært et aktivitetsspill der den som ofrer mest og har best venner, les: kontovakter, er de som går seirende ut 4 av 5 ganger. Den ene gangen man taper der man er mer aktiv enn motstanderen er naturligvis hvor jeg er motstander.
dg44: Har allerede funnet v27 jeg kompis, nå mangler jeg bare å vinne den
Morsomt at det fortsatt er folk som spiller, særlig gøy er det å finne igjen folk man husker fra tidligere.
Har allerede fått et par stammerequests. Merkelig at såpass mange er intressert i en gammel traver som de vet nada om.
Du får ha "lykke til" du også, selv om jeg fortsatt ikke tror at det hjelper voldsomt.
Hallo Kalou! Jeg ser du spilte v7 fra signaturen din. Jeg spilte også v7, men jeg tror aldri vi snakket sammen.
Takk for at du bringer opp denne tråden Marius, så slipper jeg å gjøre det selv! Vil takke til alle som bet på mitt skuespill på starten av verden. Noen av dere har forhåpentligvis fått et litt bedre inntykk av meg etter disse månedene på v27.