Stjerner i øyna?

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hva er det, om det ikke er personangrep? Tyder jo på at du ikke har noe argumenter igjen, utenom å slenge dritt.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Da kommer nok mod å tar meg snart pga disse fæle personangrepene.
Men greit, kanskje du tjener pengene til premium selv, hva vet vel jeg? :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg trodde faktisk at du spilte på en av toppkontoene, men du har jo klart å samle solide 300 poeng og ligger ikke en gang på topp 300?
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg trodde faktisk at du spilte på en av toppkontoene, men du har jo klart å samle solide 300 poeng og ligger ikke en gang på topp 300?
Han kjøper seg ikke til suksess som alle andre på topp 300 gjør da
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Søren. Endelig ble jeg avslørt. Egentlig er jo like elendig som resten av dere. 300 usle poeng, hva er det jeg dummer meg ut på formuet for egentlig?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hallo...

Slutt å diskuter med kalou, da tar han plassen min som den irriterende... Jeg er den irriterende og mest hatte på tw forumet...

Og du Kalou... Ikke ta plassen min, da er du den første jeg adler på v27, og det er ikke bra for noen av oss....

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Du kan jo prøve på å adle meg da kompis, hvis du vil ha en liten by på 300 poeng.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg driter i hva jeg adler, det er det bare å se på v25, hvilke byer adlet jeg først? :O De små :D

-A
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kalou er intet mindre enn en middelsmådig/dårlig spiller. Aldri gjort noe stort i TW-Sammenheng, og kommer aldri til å gjøre det.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Rart at du husker meg da, dersom jeg aldri har gjort noe stort i TW-sammenheng.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Altså, tipset mitt til neste gang:

Skriv et innlegg hvor du forklarer hvem du er og hva du har gjort på tw før, ikke hva du "kommer" til å gjøre. Da vil du bare bli sett på som en spydig tulling som tror han er best etter flere rustne år..

Når jeg tok pause fra tw v10 til v21, kjente jeg noen par folk fra tidligere, dette hjalp meg litt. Men da jeg søkte meg inn i Aristo med 3k poeng når siste plassen i Aristo hadde 40k, var det min historie og søknad som fikk meg tilbake inn i gamet... Du har gjort en liten feil her meiner jeg... Men jeg har ingen fasit... Anyway, som sagt tidligere, du får all lykke fra meg, håper du klarer å komme deg opp i v27 og bevise hvem du er, er alltid kjekt med nye spillere samt veteraner som kommer tilbake!

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
All PR er god PR :)
Skjønner ikke hvorfor jeg skal skrive min TW-historie når 95% av de som er her ikke spilte v10 hvor jeg herjet.

Tipset ditt til meg om neste gang er sikkert bra det, men jeg tror ikke det blir noe neste gang. Er nok ferdig etter at jeg har vunnet her.

Skal vi få tråden inn på det sporet jeg ønsket, eller vil dere fortsette å "angripe" meg som mr. Terminator ville kalt det :)
Hvilke stammer må man se opp for? Og hvorfor?
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Enig med deg her, opp med tråden igjen :)

Stammer å passe seg for på v27 som jeg tenker er:

BA
HBT
Pab!
PoE.

Mulig også
TH
AR

Ellers ville jeg ikke sagt for mye om de andre stammene, men selvsagt kan mange overraske :)

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Mulighet for å fortelle hvorfor disse stammene er de som kommer til å gjøre det godt?
Fordeler å ulemper med noen av stammene, hvilke regimer kommer dem til å kjøre?
 
Topp