Strategi

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kan jo også legge til at BNP er den stammen som har fridd minst ( hvis de i det hele tatt gjorde det, husker ikke) om at jeg skulle joine stammen og en evt krig. Kjørte jo solo en rimelig lang stund der man blir spammet ned med stammefrierier, noe ikke BNP gjorde. Jeg har vært innom en del stammer og må si de fleste var preget av herskesyke amøber der egen konto gikk foran resten. Noe jeg gikk fort lei av, dermed solo. Eneste stammen som kunne måle seg med BNP var gamle Outlaws. resten rekker desverre ikke opp ;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
J4F: Ikke vunnet dette med skills? Hvor har du egentlig det fra? Tror du BNP er der de er nå bare pga flaks, og at de har flinke folk som har snakket dem ut av den ene kinkige situasjonen etter den andre, og vips, så nå leder dem plutselig statestikken? Om det er tilfelle lurer jeg på hva i allverden dere har holdt på med i stammen..

Vær så snill.. Du har gjentatt deg nå hundrevis av ganger, og jeg blir lei av å lese de samme argumentene som du nå har kommet med helt siden denne lille diskusjonen begynte. Så; Spar meg.. Hvorfor gidder dere å bruke krefter på dette egentlig? Om BNP merget med noen fra EASY, hvorfor ikke ta hintet å prøve å få SDDN over hos dere? Neida, istedenfor setter dere på bakbeina, for å ha noe å slå i bordet med på det offentlig forumet. Se heller på deres egne svakheter, og fokuser mer på dere selv istedenfor å bruke unødvendig med krefter på noe slikt som dette. Dette er tribalwars, og da er det meste lov, noe dere også burde ha funnet ut for lenge siden da dere koste dere med gråbyene etter Capes.
 

DeletedUser

Guest
J4F: Ikke vunnet dette med skills? Hvor har du egentlig det fra? Tror du BNP er der de er nå bare pga flaks, og at de har flinke folk som har snakket dem ut av den ene kinkige situasjonen etter den andre, og vips, så nå leder dem plutselig statestikken? Om det er tilfelle lurer jeg på hva i allverden dere har holdt på med i stammen..

Vær så snill.. Du har gjentatt deg nå hundrevis av ganger, og jeg blir lei av å lese de samme argumentene som du nå har kommet med helt siden denne lille diskusjonen begynte. Så; Spar meg.. Hvorfor gidder dere å bruke krefter på dette egentlig? Om BNP merget med noen fra EASY, hvorfor ikke ta hintet å prøve å få SDDN over hos dere? Neida, istedenfor setter dere på bakbeina, for å ha noe å slå i bordet med på det offentlig forumet. Se heller på deres egne svakheter, og fokuser mer på dere selv istedenfor å bruke unødvendig med krefter på noe slikt som dette. Dette er tribalwars, og da er det meste lov, noe dere også burde ha funnet ut for lenge siden da dere koste dere med gråbyene etter Capes.

Står ikke noe sted at jeg sier de ikke er skilla. Les igjen. Tror vi bare legger dette dødt, fordi jeg spiller ikke v4 lengre.. Og vi blir ikke enige siden vi ser to sider av saken. Du er ikke villig til å se min side, og jeg er ikke villig til å se din.
 

iqklompen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Igjen; Om 7Bulls hadde hatt ledere og medlemmer som faktisk stod på for stammen, så hadde dere nådd enda lenger. Men nå er det slik at vi sitter her, med 7Bulls-medlemmer som kommer whinende på forumet for å spe mer møkk over den mulige verdensseieren til BNP.

Diskusjonen foran dette innlegget var mellom BNP og SDDN. SDDN har hatt flere saklige innlegg hvor de er uenige med BNP. BNP er like arrogante her som i spillet og tåler ikke at noen oppfatter situasjonen annerledes enn dem selv, og anklager derfor SDDN (eller nei, de anklager faktisk 7Bulls...) for å syte. En latterlig logikk som ikke hører hjemme i noe virkelig samfunn, men her på tw går det meste an.

7Bulls husker jeg som en god stamme hvor medlemmene stod på for hverandre og hadde en fin og hyggelig tone seg imellom. Noe av det triveligste jeg har vært med på i tw. For noen av oss betyr det faktisk mer å ha det trivelig sammen enn å ta spillet dødsens seriøst, selv om vi til tider spilte bra tw også. Vi gjorde dessverre en stor feil, og det var å være venner med BNP. Jeg trodde BNP var en god og fin og pålitelig stamme, og stemte for allianse med dem. Det var den største feilen jeg har gjort i tw noen gang. Vi skulle ryddet av veien de små uoverensstemmelsene mellom oss og SDDN og gått sammen med dem i stedet.

BNPs arroganse og uredelighet var det som tok vekk motivasjonen min for å spille tw, som forklart annet sted på forumet (husk at en svale gjør ingen sommer; jeg snakker kun for meg selv ang. motivasjonen her, ikke hele 7Bulls). De fortsetter jammen her på forumet også med å formidle sin merkelige versjon av "sannheten" om hva som skjedde, og anklager alle motstandere for klaging. En snodig stamme. Men det er jo greit å vite hvem en IKKE skal spille sammen med eller stole på om det blir noe seriøs tw-spilling igjen senere.

SDDN - vi hadde våre uenigheter underveis i spillet. Jeg ser mer av deres side nå, her på forumet, og jeg tror vi kunne gjort det bra sammen. Ta det som en tilbakemelding fra en tidligere fiende :) (En forklaring for BNP og andre som måtte ha vanskelig for å skjønne det som står foran her: Nei, jeg klager ikke over at vi gjorde et feil valg da vi gikk mot SDDN. Dette er ganske enkelt en positiv tilbakemelding til spillerne i SDDN om at de hadde et godt potensiale, det er en oppmuntring til dem, og et hint om en potensiell felles framtid på en eller annen server...)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Godt sagt!

BNP oppføre seg til di grader arrogant...

Javel, så alle som ikke er enige med deg er arrogante?

Ser ikke helt hvordan dere kan kalle BNP arrogante, men dere skal jo seff få lov til å mene hva dere vil. Diskusjonene her på forumet har jo gått mest ut på hva BNP har gjort "merge-war", "uredelig spill", "avtalebrytere" etc. Vi har svart på tiltale og har heller informert om hvorfor vi tok de valgene vi gjorde, og deretter kommentert hva de andre stammene burde ha gjort. Hvis det gjør oss arrogante, jaok.

Nå er det jo ingen som liker vinnere (Hvem liker RBK liksom?) så vi tar deres "konstruktive" kritikk med stoisk ro.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Opplevde selv BNP som en smule arrogant til tider (følte vel at noen av dem var litt _vel_ mye seriøse i dette faktisk morsome og ikke minst til tider sosiale spillet) helt siden jeg startet og ledet 7keys fremover og til en merg med Bulls.

BNP har vært smarte, og gir ikke etter for press, har hatt diplomater som KAN prate for seg og stå for sine krav (selv om dem opplevdes som urimlige for en del andre). Har tidligere skrevet at vi i 7Bulls ble altfor feige mot/sammen(!) ang. BNP og avtaler etc. Vi burde feks. ikke latt dem tatt inn McRogn (ikke noe personlig mot han), men jge var en av dem som mente at vi burde tatt han ut samtidigt som vi kriget/gråadlet Capes. Tror det burde blitt grei jobb om vi hadde gått inn for det.

Ellers så er det veldig morsomt og faktisk og se at mitt stall tips fra i fjor sommer om BNP som v4 vinnere ligger bra an! ;) Grattis til dem for det.


En av grunnen til at 7Bulls gikk dårlig ettervært var vel at en del av spillerne faktisk var ganske ferske, men fleste av dem lærte spillet bra ettervært etc. Men som leder for 7keys og videre som en av flerne ledere i 7bulls så ble det ettervært mer og mer slitsomt da det var noen av oss som måtte legge svært mye tid i og motivere og få folk med i spillet. Men de gangene vi fikk samspillet til og funke så var vi en svært aggresiv stamme som kunne slå hardt i fra seg. Og bare kalle det for gråby adling etc. blir for dumt. Selv (og en del flerne med meg) så ble jeg/vi litt vel mye fokusert i og ta ut Capes. Noe vi gjorde, selv om dem gikk kollektivt grå etter en periode på noen månder med krig & skittkasting. Men seiere er seier, sånn er det for BNP også nå, og dem har da trossalt kjempet mye for det også. Deres krig mot Varg var imponerende, selv om varg nok ikke gav like mye motstand hele veien...

Hadde vi 7Bulls vært smarte og tøffe nok så hadde vi kjørt hardt mot BNP i høst, og utnyttet en low periode dem hadde da med en del inaktivitet på noen kontoer og med spillere som gav seg etc.
Jeg hadde helt siden 7keys tiden en veldig bra informant i BNP som gav meg en hel del info om hvordan det gikk for seg der. Ikke noe seriøst, men stemings rapporter.

Kan vel også avsløre at jeg en gang "long time ago" når jeg spilte i PALS (for dem som husker :p ) Var en av dem som var dem og direkte og indirekte sørget for at dem gikk i oppløsning. Jeg foret bla. Norfjon med litt skype info mm. for og skape splid. Startet deretter opp 7keys fra bunn av (var vel 6-7 mil eller noe når jeg startet opp den stammen). Endte vel opp på ca 40-50 mil før vi merget med bulls.

Grunnen til at jge gjorde dette var av litt egoistiske grunner (trangen til og starte mitt eget lille kongerike i TW V4... :p .) Men også det faktume at jeg følte meg veldig lurt av et par spillere som spilte i PAls og satmmen ~KoM~ (en liten stamme som var på vei opp men hadde litt for stor innflytelse fra Capes og Pals (som forøvrig var alierte da). Jeg fersket minst en person i ledelsn for multiaccont (som kunne bevises), samt et par stk. som var sterkt mistenkte for "foul play"...


Føler at det er mange som glemmer at intrigene og skittkastingen etc. er en del av det sosiale og morsome elemente i dette spillet. Har sagt det før, men sier det igjen: flett fellesforumet mye tettere sammen med de lokale stamme forumene.

Dette spillet er dritt enkelt rent teknisk i grunn. taktisk og sosialt så er det mange som faller igjennom til tider..

Var kjempe moro når det sto på og alt var usikkert om hvem som ville få dominanse i v4, nå som BNP har klart det så liksom klimaks blitt nådd. For meg personlig så nådde jeg vel klimaks ( :p ) etter at Capes falt. Etter det så falt vel motivasjonen gradvis. Og når noen av det som sto meg nærmest fra starten av i 7keys gav seg så mistet jeg totalt gleden.
Må også si en liten takk til Capes folka som var med og gav meg og min stamme masse glede gjennom v4.

BNP var i mine øyner litt gråe og triste, lot seg sjelden provosere så veldig, og sto hardt på krava og nådde som spåd & fryktet langt på dette. All honør til dem, ingen grunn til og kaste møkk over hva dem oppnådde, selv om jeg ble skuffet når dem valgte og merge med Easy som dem viste at vi skulle prøve og ta ned før vi avsluttet mot hverandre... Men såklart litt vår egen feil iom at vi ikke klarte og dra frem et bedre standpunkt ang. Varg og hvordan vi bevist drøyde og erklære krig mot dem selv om vi hadde lovet BNP og støtte dem her. Så her misset vi nok litt i sjakkets spill!..

At vi var dume nok til og hjelpe frem BNP som trådstarter hinter frem er en ting, men noen ganger så er det smart og stå sin fiende nært så lenge som mulig (jeg viste jo at BNP ville bli våre fiender til slutt helt siden jeg var 7Keys). Gamblet vel på at vi skulle få et bedre sammarbeid med Varg i sin tid. Her var det jo såklart en del spiltteles innad i vår stamme om hva vi skulle. Selv så mener jeg at vi burde alirert oss i hemmlighet med Varg lenge før dem gikk under, da hadde kanskje dem også fått den nødvendige boosten som skulle til for at vi kunne klarte det enda bedre.


Men alt i alt så er jge veldig stolt over hva jge oppådde på kort tid i v4. Fikk en del herlige tilbakemeldinger på det vi som ledelse gjorde og spesielt på tanken om og inkludere alle som ønsket det sterkt nok og ikke eksludere... Er så lei av og lese alt det greien om nobbs etc. har vi ikke alle engang vært der(?)
Stolt over at jeg faktisk har fått mange spillere til og bli noe i V4 og ikke bare bli spist opp av den ytterset Elite, Les: dem med mest tid til overs og "24/7" syndrom til TW spillet... ;) Noe jeg selv hoppet av i respekt for min famile da spillet tok litt vel mye over til tider. (skulle vært for 10 år siden når jge var singel nerd og sjef på egen hybel, da skulle jeg pokker meg vært helt der fremme til det bitter end! :cool: :eek:


Sign out!
 
Topp