Strategispill (Old classy ones!)

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Heisann!

Nå har det seg sånn at jeg har blitt rammet av en alvorlig spillefeber. Sist gang så endte det med store forsamlinger av folk som spilte Age Of Empires II. Dessverre så er det ikke mange igjen av de som vil spille Age of Empires II, jeg velger og legge skylden på Grimlock og hans syyyyyyyyyyyke metoder for og rushe folk i spillet. Så - derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøre et nytt spill ut på banen, noe som er ganske gammelt, og som ingen har prøvt før (ihvertfall ikke på en stund). I et forlist håp så sjekka jeg om min kjære venn, Grimlock, ville være med, siden han alltid var så begeistra hver gang jeg ba han knuse meg i Age of Empires II. Spørsmålet ble stilt, og svaret var som følger;

[15:41:54 skrev:
Mikkel / Grim: Ikke interessert.
[15:41:59] Kenneth Helleland: Why not?
[15:42:08]]Mikkel/Grim] Mikkel / Grim: Aldri prøvd det.

Her kan ikke stolheten settes på spill nei. Så ja, er det noen her som har lyst til og være med og spille Settlers II 10th Anniversary med meg? Eventuelt samle en liten gruppe av folk (just like in the old days bro!) sånn at vi får en skikkelig match til slutt? Selv så har jeg spilt ganske mye Settlers III og resten av serien opp til 6ern (de nye var bare tullball, 3 og 4'ern var best). Såeh ja, høres d interessant ut, så gi en lyd! Forresten - det er 100% gratis, alt som trengs er litt TPB, Gameranger og installasjonsskills!

- Kenn
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hehe, eg er nok tru mot gode gamle AOE spela! Settlers har eg vel aldri vore so mykje borti, Heroes Of Might And Magic III derimot! :D
 

DeletedUser

Guest
Kenneth find en link hvor jeg kan laste ned settlers så spiller eg gjerne med deg.(happy)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Her er en link fra TPB. Jeg antar at du vet hvordan du mekker Gameranger, ellers har nok Google noen praktfulle guides du kan ta i bruk :).

Er relativt lett og installere. Extract èn rar fil, mount ISO fila med Daemon tools /magic iso/ISO-program, skriv inn serialkey og woop! Crack er også ink :).

Orker ikke spille i kveld, ble nettopp whoopa av 2 botter, så nå er jeg sur -.-.
 

DeletedUser

Guest
Her er en link fra TPB. Jeg antar at du vet hvordan du mekker Gameranger, ellers har nok Google noen praktfulle guides du kan ta i bruk :).

Er relativt lett og installere. Extract èn rar fil, mount ISO fila med Daemon tools /magic iso/ISO-program, skriv inn serialkey og woop! Crack er også ink :).

Orker ikke spille i kveld, ble nettopp whoopa av 2 botter, så nå er jeg sur -.-.

er ikke så god med og få spilla til og funke etter dem er lastet ned lyst og gjøre det for meg via teamwiver (wasntme)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Du vil ikke heller kjøre igang noen runder med AoE igjen da? Vi kan jo bare fryse ute Grimlock. Evt. true med å adle han bort!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
er ikke så god med og få spilla til og funke etter dem er lastet ned lyst og gjøre det for meg via teamwiver (wasntme)

Kontakt meg på skype så mekker jeg vett!

Nei, ikke'no AoE denne gangen. Må ha litt forandringer i hverdagen!
 

DeletedUser

Guest
om dere liker gamle strategi spill anbefaler jeg Lord of the rings battle of middel earth 2! :D fantastisk spill, og anbefales alle og prøve :D men det er ett lite problem... det selges ikke lenger så det må lastes ned. online serverne er også lagt ned men da kan man spille på game ranger! :D
 

DeletedUser

Guest
om noen finner en plass der man kan laste ned Generals, er jeg så helt klart med!
 

DeletedUser

Guest
Ompa Lompa: Favoritt lag på LOTR? :)

det varierer så mye. alle er jo gode. men om rundene er lange er jo alver best pga sølvtorn piler ;) men til rush er jo flere alternativ på dverger og tusser pga hulene. så er litt usikker. spiller vanligvis tilfeldig ;)
 

DeletedUser

Guest
Om jeg ikke tar helt feil så har jeg cd liggendes et sted hjemme, kan gjerne prøve litt men må lære meg kjapt hvordan det fungerer først.
 

DeletedUser

Guest
anbefales på det sterkeste! :D

kan lastes ned også, og du vil last ned gameranger så kan vi spiller mot hverandre (party)
 

DeletedUser

Guest
mitt er "bruker" ekstremt orginalt...For the record så har du meg roger.

Fant ut at jeg trolig har en nyere/gamlere versjon "the settlers-Rise of an empire"
 

DeletedUser

Guest
Nick du har på gameranger ? :hmm:

haha veldig usaklig navn (giggle) var til min bestemor mens jeg og søskenbarna mine gamet og lasta ned gamranger. så nicket mitt ble "jorunn" som er min kjære bestemor sitt navn (giggle) så mitt nick er jorunn :p men hva spiller du på gameranger da?
 
Topp