Support

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hey jeg lurer på om flere en meg har hatt problemer med respons tid fra support?

Åpenbart sånn jeg ser det er det et problem er nå over 30 timer uten svar. På en veldig alvorlig sak nemlig hacking.

Jeg sendte inn all info jeg hadde til rådighet og allikevel har ikke support svart meg tilbake. Selv om det er søndag skal man kunne forvente et svar tilbake på en ticket fra support. CM får betalt i KR for jobben sin mens resten får PP for dette. OG dere har selv valgt jobben. Om det er vanskelig og svare inn for 30 timer burde dere opplyse en stilling som forumsadmin eller noe ^^

Jeg mener også at en så alvorlig sak som hacking burde blitt tatt mer alvorlig. Det eneste jeg har lært av dette er at support ikke bryr seg om at kontoen din er hacket. Og at man tjener på og hacke en konto i den form av at kontoen er utestengt i flere dager.

Grunnen til jeg ligger denne ut for forslag og diskusjon er for at support skal kunne lese den. Samt vil jeg på det sterkeste anbefale at vi får inn flere i teamet som har ansvar for support da det åpenbart er mangel på respons tid ^^


-MVH- Nicehunter
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ikke når det kommer til en sak som omtale hacking noe som gjør at hele trof ikke får gjort noe. En veldig sentral konto på v 29. Det eneste som vinner på det er sense ^^
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nei men og ikke svare innen 30 timer er litt pinlig i en slik sak.

I tilegg skal dem jobbe på søndag dakapo gjorde det så hvorfor kan ikke pinappel tree? Evt en av det andre i support teamet?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Da jeg var i teamet var vårt personlige mål her på .no å svare innen 24 timer. Kravet fra innogames var (så vidt jeg kan huske) at man svarte innen 48 timer. Hvor alvorlig saken var, var ikke av betydning. Hvem kontoeier var / hvor stor kontoen var, var i hvert fall ikke av betydning. Alle har like stor rett på svar.

Det er beklagelig hvis en konto har blitt hacket (eller en gammel dual har gått rogue eller gitt bort passordet, noe som nok er langt mer sannsynlig at har skjedd), men her er bare å smøre seg med tålmodighet.

Hvorfor resetter du ikke PW med mailen din?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Er 46 timer siden sist svar så da begynner tiden og renne ut.

Anyway husker ikke e posten nei så vi har oppgitt alt annet info.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nå er vi oppe I 50 timer dette er rett og slett imponerende. Jeg har aldri Vært borti et mer inkompetent support I hele midt liv. Bryr seg ikke om folk. Og ignorer alvorlige ting som hacking.

Viss cm og support ikke gidder og bruke tid på ticekts. Vil jeg si at dere burde vurdere og trekke dere fra support og forum gruppen for da er det ikke vits I at dere er der.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Da jeg var i teamet var vårt personlige mål her på .no å svare innen 24 timer. Kravet fra innogames var (så vidt jeg kan huske) at man svarte innen 48 timer.

Korrekt! Selv om det senere ble et mål å svare innenfor 6-14 timer - veldig avhengig av når ticketen ble sendt. Ble den f.eks sendt etter kl 23, ville det ta lengre tid å få svar pga søvntider.
Ellers vet jeg at Innogames generelt sett ønsker å ha en svartid på rundt 4-6 timer, men det er ikke heelt realistisk.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Regner med at noen kanskje savner det gamle teamet litt innimellom nå?
 

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei,
Så lang responstid skal det selvfølgelig ikke være!! Derfor er det nå satt igang tiltak for at dette ikke skal gjenta seg og det er gjort endringer innad i Teamet for at tilfeller som nicehunter sin sak, ikke skjer igjen. Nicehunter saken er behandlet og saken er løst.
Vi har også de endringene som jeg har iverksatt på plass iløpet av dagen, og dere vil merke endringen iløpet av kort tid.
Jeg vil ikke pga de som er involvert i problemet som har oppstått, gi flere detaljer som er årsaken til dette, men vi har tatt dette alvorlig og som sagt gjort endringer. Som vi gjorde i saken til nicehunter, så gir vi en beklagelse her også!

Ha en strålende dag og helg!!!!!
 
Topp