Sutrebørsen

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Velkommen til dette helt nye konseptet jeg har valgt å kalle sutrebørsen.

Her skal det sutres, jamres og klages på alt som måtte være feil og dumt med alt som skjer rundt på V18.

Vi vet alle hvor vondt og vanskelig det kan være å sutre helt alene uten at noen tar seg bry med å bry seg, og hvor utrolig mange tastetrykk det kan bli på et tastatur hver dag uten at man blir hørt.

Jeg har sett så mange falle i sutrefella, så jeg bestemte meg for å gjøre noe med saken slik at sutrene kan komme sammen til en felles sutre. Det å sutre sammen kan være godt for mange, og det er viktig at vi i slike tider kan sutre sammen, og på den måten holde sutringa ved like. Sutring er viktig på alle verdene, og hadde vi ikke hatt sutrene, så ville mye av sutringen aldri blitt hørt. Sutring er noe som kommer fra hjertet i mye større grad enn for eksempel glede og kjærlighet for medspillere. Sutrene fortjener og bli hørt, samt at de fortjener respekt. Respekt er et veldig ømt tema blant sutrene, og mange av sutrene sutrer over mangel på respekt i den grad de selv mener de skal ha.

Derfor, alle mine (unnskyld utrykket) gode venner og frender, la oss sutre sammen. La oss vise alle at vi på .no kan sutre sammen som en felles enhet, at vi kan sutre sammen som en stamme, la oss sutre oss til en seier hvor alle sutrene går sammen mot alle de falske og Blide spillerene som ikke tørr å sutre sammen med oss. For en ting er sikkert som sutringa selv, er du en sutrer, vil du alltid være en sutrer.

La oss holde dette fri for glede og smilefjes, det er tross alt et spill dette her.

For å gjøre dette enda surere, vil jeg at vi på en sitronskala fra 1 til 10 sitronskiver, skal bedømme sutreinnlegget foran.
1 sitronskive er nesten på grensen til glede
10 sitronskiver er nesten på grensen til gråt

Happy sutring peps!
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Adelsmenn tar kjedelig lang tid å prege

7 sure sitronskiver
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
På oppfordring av tråddeltakere har jeg nå slettet alle innlegg som ikke tydelig omhandler TW, og etter all sannsynlighet ikke er snakk om sutring angående v18.

Alle innlegg som ikke faller under kriteriene i avsnittet over, vil det bli gitt anmerkning for fremover.
Jeg beklager selvsagt for at jeg ikke innså hvor viktig denne tråden var for spillerne på v18.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vil sutre og støtte meg på MD sin uttalelse det nye eventet er overpowera delux.
hadde jeg brukt pp på det hadde det ikke vært vanskelig å fått opp til 25% angrep bonus til gitte tider.
Er skummelt at pp skal få slike fordeler, og synes boostene var langt over hva de burde...

8 sure sitroner
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Syntes den nye eventen er teit :/

den er teit, og tar samtidig og misbruker uoppmerksomme spillere som må betale HELE 100 PP FOR EN 8 TIMERS USELESSS BOOST. FOR EN DRITT EVEN. MISTA 400$ PÅ DET PISSET, KAN IKKE INNOGAMES MARKERE LITT BEDRE AT DET KOSTER!? 9000 SITRONSKIVER/ aka 10 sure sitronskiver
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Henger meg på denne, for makan til utsuging av penger da! Snakk om å lure penger av folk! Sitronskiver holder ikke her Shizzle.. Her må det sitrontrær til. Mange!
 

DeletedUser

Guest
Eventen handla kun kom penger :/ kjedelig

10 skiver sitron
 
Topp