Sutrebørsen

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Velkommen til det nesten helt nytt konsept som kalles "sutrebørsen". (STJELT KONSEPT...)

"Her skal det sutres, jamres og klages på alt som måtte være feil og dumt med alt som skjer rundt på V39."

Etter mye lesing frem og tilbake i de forskjellige trådene har jeg kommet frem til at det var på sin plass at dette konseptet ble overført til forumet på verden 39.
Vi vet alle hvor vondt og vanskelig det kan være å sutre helt alene uten at noen tar seg bry med å bry seg, og hvor utrolig mange tastetrykk det kan bli på et tastatur hver dag uten at man blir hørt.


"La oss holde dette fri for glede og smilefjes, det er tross alt et spill dette her."

"For å gjøre dette enda surere, vil jeg at vi på en sitronskala fra 1 til 10 sitronskiver, skal bedømme sutreinnlegget.

1 sitronskive er nesten på grensen til glede
10 sitronskiver er nesten på grensen til gråt


Good luck!
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Når jeg adla en TR by i dag tidlig, så fikk jeg ikke noe oda. Dette er veldig kjipt da jeg liker oda :'(

Dette var på kanten til gråt, men klarte å holde tilbake. Vil si 7 sitronskiver.
 
Sist redigert:

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Oi det der var trist lesning. 10 sitronskiver fra meg. Skal se om jeg kan rydde opp for deg ;)
 
Topp