svik og bedrageri velkommen til v 13

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Altså no gikk flere over til zippys venner og saken er klar smack sin tid er vel snart over.


altså v 13 begynte med disse stor stammene


NAV
WINC
SMACK
SOF

NAV forsvant og sof forsvant inn i smack delvis.

etter dette skjer det et utbrud i WINC og den stammen går ned.

etter dette blir alt til vanlig og folk i smack kritiserer DEC for å være en sviker stamme (sådan riktig)

no har det samme skjedd i smack. Folk forlater til fordel for zippy.

altså dem som er i zippys venner har ingen begrunnelse lenger for å kritissere DEC lenger :)

dere er endå værre svikere en dem faktisk (clapping) dere skulle hatt en medalje for det ^^


altså denne verden er rett og slett patetisk rett ut.

BACKSTABBING har blitt en vane innfor TW. Spillet er ikke det de en gang var. Det er ikke gøy lenger. Før spilte folk for å ha det gøy no har vi folk som kunne drept sin egen bestemor for å vinne en verden. HVOR LAVT SKAL DERE SYNKE?. Dette begynner og bli patetisk rett og slett.



Spørsmålet er da som følger.

Hvor lavt skal vi faktisk synke. Hvor lite lojal og moralks skal man bli før man kjønner at dette er et spill.

Tribalwars gir deg ingen fordeler i hvirkligheten er ikke en spøk nei :eeek:

dere får ikke en bedre jobb om dere ligger fram at dere har vunnet 50 verdner :eeek:

eg vet no fikk sikkert noen her hjerte innfarkt men er sant :O


Så da er spørsmålet hvorfor ikke være lojal istedenfor å bli så illojal og så lite moralsk så mulig?

hvorfor er det slikt man ikke kan stole på noen lenger?
 

suza

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Hver og en må bestemme helt selv, hvordan man vil spille , hvilken stammeman trives best i osv.
Det slik at folk flest bryr seg mest om poeng og om å vinne , men hva må man ofre for å komme ditt ?
Er det verd prisen?

Er lett å tenke hva er best for meg her og nå ,men mange ser ikke helt langtids konsekvensene av valgene sine.
Hjeper det å være en som har vært med i en vinnerstammen men har rykte på seg for å være upålitlig , ilojal og gjør alt for å oppnå seier selv om det betyr å svikte andre til fordel til egen vinning.
Det et desverre noen spillere som er veldig dyktige men de har ødlagt mye av karrieren sin fordi de sliter med at folk ikke stole på dem.

Så hver og en av oss må stille seg spm

Hva vil jeg at folk skal tenke på når de hører navnet mitt , hva vil jeg bli husket som ?
 
Sist redigert:

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hver og en må bestemme helt selv, hvordan man vil spille , hvilken stammeman trives best i osv.
Det slik at folk flest bryr seg mest om poeng og om å vinne , men hva må man ofre for å komme ditt ?
Er det verd prisen?

Er lett å tenke hva er best for meg her og nå ,men mange ser ikke helt langtids konsekvensene av valgene sine.
Hjeper det å være en som har vært med i en vinnerstammen men har rykte på seg for å være upålitlig , ilojal og gjør alt for å oppnå seier selv om det betyr å svikte andre til fordel til egen vinning.
Det et desverre noen spillere som er veldig dyktige men de har ødlagt mye av karrieren sin fordi de sliter med at folk ikke stole på dem.

Så hver og en av oss må stille seg spm

Hva vil jeg at folk skal tenke på når de hører navnet mitt , hva vil jeg bli husket som ?

Så går det jo også ann å lage en ny bruker da... :p
 

Bjeffnils

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Må jo ikke glemme hva du gjorde mot WInc og King of the rim tidlig i spillet også da, Magnar.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Gøy dette med at man hele tiden klager på illojalitet. Dette spillet handler om Krig=taktikk=valg=Svik/lojalitet. Altså er det en viktig del at noen driver svik. Er ikke gøy om alle hele tiden skal vere så prektige.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Gøy dette med at man hele tiden klager på illojalitet. Dette spillet handler om Krig=taktikk=valg=Svik/lojalitet. Altså er det en viktig del at noen driver svik. Er ikke gøy om alle hele tiden skal vere så prektige.
Taktikk som stamme, taktikk som medspillere. V13 har i større grad handlet om taktikk som enkeltspiller, er i alle fall mitt inntrykk.

Likevel, skal ikke forhåndsdømme folk som velger å bytte stamme. Det er en stammes oppgave å holde alle nogen lunde fornøyde og unngå at slike ting skjer, og også velge folk i stammen som man vet ikke er bråkemakere/illojale.
 

DeletedUser

Guest
tw handler litt om å ha det gøy med andre, litt om å vinnne. og noen går systematiskt inn kun for å ødelegge. ka valg folk tar e opptil hver enkelt. men eg personlig synes det e greit at stamme medlemmer ser på meg som en som e til å stole på. JA det e jo bare å bytte bruker, men e jo greit at folk kjenner deg igjen fra andre verdener og
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Joda, lojalitet kan lønne seg i ofte, men noen ganger kan det bli idiotisk. Er jo forsåvidt svik uansett når du forlater en stamme.

Er som med fotball: Paul Scholes har vert lojal mot MU, men det er ikke så vanskelig når de er såpass gode (den svir). Om Messi hadde vert lojal og blitt i "Newell's Old Boys" hele livet hadde han vert en idiot. Så har vi dem som burde vert lojale som Owen og Huseklepp.

Ok, kanskje ikke beste samenligningen, men dere forstår poenget
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Joda, lojalitet kan lønne seg i ofte, men noen ganger kan det bli idiotisk. Er jo forsåvidt svik uansett når du forlater en stamme.

Er som med fotball: Paul Scholes har vert lojal mot MU, men det er ikke så vanskelig når de er såpass gode (den svir). Om Messi hadde vert lojal og blitt i "Newell's Old Boys" hele livet hadde han vert en idiot. Så har vi dem som burde vert lojale som Owen og Huseklepp.

Ok, kanskje ikke beste samenligningen, men dere forstår poenget
Huseklepp illojal? Gikk fra Brann til Serie A og videre til Championship.. Ikke det beste eksemplet akkurat. Når vi snakker litt mer illojalt på fotballfronten bør man vel heller si Sol Campbell, Ashley Cole og Luis Figo.

Svik har alltid vært der på TW, men med mindre verdener og større sjanse for å vinne verdener tidlig ser en del spillere en mulighet til å skifte stamme hyppigere. All creds til spillere som velger å bli å kjempe for sin stamme, men det må gå begge veier. Dersom ledelsen gir opp og ikke tenker fremover, så skjønner jeg at folk ser nødt til å bytte beite.
 
Topp