T~W~E

DeletedUser

Guest
Hei. Jeg er grunnlegger for T~W~E stammen og vi sliter litt. Men vi gir ikke opp, men for og komme til saken, vi har veldig lyst på aktive og seriøse medlemmer, noen som vil være med? Jeg lover at vi er aktive, seriøse og erfarene i tilfelle du lurer på noe. Vi har mange gode allierte og iaper. Vi støtter og sender ressurser hvis noen trenger. Som sagt vi trenger veldig flere lojale medlemmer, nesten alle vi har går over til bedre stammer og hvis det fortsetter kommer ikke denne stammen til og gå så bra, noe som hadde vært veldig synd for de som er aktive trives som de som var med i TEOD tror jeg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja. skjønte det, men han/hun har ikke så mye og si. han/hun har jo ikke vært i stammen min og aner ikke det og han/hun er jo ikke så god.
 

DeletedUser

Guest
Mhm, kom med falske løgner. :cool: Er faktisk en legende/sviker/venn på samme tidspunkt. Så ikke ko og si at jeg ikke har erfaring! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Har du noen andre kontoer å vise til, siden du kan love meg at du er erfaren? :p
Jeg ble i hvert fall ikke særlig imponert av hva jeg fant på twstats, og "erfaren" er et ord jeg så absolutt ikke ville forbundet med deg nå.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Har du noen andre kontoer å vise til, siden du kan love meg at du er erfaren? :p
Jeg ble i hvert fall ikke særlig imponert av hva jeg fant på twstats, og "erfaren" er et ord jeg så absolutt ikke ville forbundet med deg nå.

Nå er det vel ikke slik at twstats forteller alt om en spiller, eller leder egenskaper osv. Uten at jeg ikke aner særlig mye om denne personen her da...

:)
 

DeletedUser

Guest
og nå er du i stammen Vakt ?

strange.. bare å stenge denne då
 

DeletedUser

Guest
Oppfør dere da gutter! Mika har lang tids erfaring med tribalwars, han var faktisk ene og alene om å vinne den første tw-verdenen noensinne på tysk server. Han lagde solostamme og adlet det som var å adle. Etter det har han hvert igjennom det oss folk flest vil kalle mirakuløse seire og vippet bort all motstand.

Mika312 er kanskje en av de største tw-spillerene gjennom alle tider, om ikke den største. Jeg kan i hvertfall med all sikkerhet erklære at denne spilleren er den største spilleren som noensinne har vurdert å spille på norsk server, og det takler ikke dere, dere missunnelige beist! Dere mobber, lyver og trakasserer ned denne storslagene spilleren og gir han igjen en vanskelig tw-kamp i møte.

Mika har aldri tapt en eneste tw-kamp, han har seiret ene og alene mot en hel verden, han har bekjempet utallige spillere med en forferdelig odds. Han har gjort det ingen annen har hvert i nærheten av eller vil være i nærheten av. Pass dere. Dere som kommer med slike kommentarer, pass dere! Jeg vet i allefall en ting. Jeg vil ha en personlig allianse med Mika nå, sporentreks!
 

DeletedUser

Guest
Nå er det vel ikke slik at twstats forteller alt om en spiller, eller leder egenskaper osv. Uten at jeg ikke aner særlig mye om denne personen her da...

:)

Skal si meg enig i den :)
Men jeg syns ikke en som bare har spilt siden april, og ikke har bikket 50k ennå burde kalle seg erfaren. If you catch my drift ;)
 

DeletedUser

Guest
Oppfør dere da gutter! Mika har lang tids erfaring med tribalwars, han var faktisk ene og alene om å vinne den første tw-verdenen noensinne på tysk server. Han lagde solostamme og adlet det som var å adle. Etter det har han hvert igjennom det oss folk flest vil kalle mirakuløse seire og vippet bort all motstand.

Mika312 er kanskje en av de største tw-spillerene gjennom alle tider, om ikke den største. Jeg kan i hvertfall med all sikkerhet erklære at denne spilleren er den største spilleren som noensinne har vurdert å spille på norsk server, og det takler ikke dere, dere missunnelige beist! Dere mobber, lyver og trakasserer ned denne storslagene spilleren og gir han igjen en vanskelig tw-kamp i møte.

Mika har aldri tapt en eneste tw-kamp, han har seiret ene og alene mot en hel verden, han har bekjempet utallige spillere med en forferdelig odds. Han har gjort det ingen annen har hvert i nærheten av eller vil være i nærheten av. Pass dere. Dere som kommer med slike kommentarer, pass dere! Jeg vet i allefall en ting. Jeg vil ha en personlig allianse med Mika nå, sporentreks!

Den første tyske serveren ble vunnet av en stamme med ca. 8 medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
Det så ut som åtte medlemmer, men det var en illusjon. Stammen bestod av et medlem. Mika er altså så god at han klarer å lage illusjoner på tw. Imponerende? Ja!

Ehhmmm...... :p Troverdig..
 

DeletedUser

Guest
Jeg er lei for det men jeg er faktisk ikke den mika312 dere snakker om. Jeg ante ikke om at det var en så god som dere sier på tysk server.

Og newsteds, selv om jeg ikke har split lengere en siden april i år, har jeg fått masse erfaring. Jeg har fått en stamme opp på 20. plass, jeg har skaffet meg ca 30k i et skikkelig dårlig adle område. Jeg har brukt nesten alt jeg fikk av tropper og ress til og sende til demlin på v4 som nå har over 130k. Og jeg har nå blit "foræda" av en av mine beste venner på v4. Jeg har noen gode venner som hjelper meg og jeg kan godt innrømme at jeg ikke aner hvor erfaren jeg er i forhold til deg, men jeg har som sagt gode venner på spillet og jeg har fetteren min som nabo og når han spilte tw lå han blant de 20 beste spillerne på 2 verdner samtidig.

Lei for og skuffe deg veta men jeg er ikke den du har gitt meg ut for og være, men jeg kan godt ha PA med deg. Jeg er langt nede på rang lista nå men vokser ganske fort.
 
Topp