Taggescript - med små forrandringer.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Navn: Innkommende tagge script
Dato: Ukjent.
Link: Ukjent.
Forklaring: Script for å tagge innkommende angrep. Man bruker det på samme plass som det som allerede er integrert i spillet, men du vil få opp mer detaljerte alternativer for hva det kan være. Adelsmenn er f.eks mer synlig!

I tillegg til å vise alternativene på hvilken enhet som kommer, så vil du få;
- Koordinaten på byen som angrepet kommer i fra.
- Hvilken spiller som sender angrepet.
- Tidspunkt for når angrepet ble sendt ved de ulike alternativene.
- Hvor lenge siden angrepet ble sendt basert alternativenes troppehastighet. Om det er kun er to logiske alternativer (adelsmann eller rambukk], så vil alternativene med raskere gå-tid bli boikottet.

jpyexv.png


Hvilken info du ønsker i taggen kan redigeres ved å fjerne alternativene i denne delen;
'{unit} - {origin} - {player} - {sent}'.
'{enhet} - {koordinater på landsby} - {spiller} - {klokkeslett på når angrep ble sendt}'

Inna for samme del av scripet kan du om ønsket redigere inn tekst slik at tagget blir sende ut som f.eks. dette:
'{Ram} ifra {666|666}, sendt av {Kvænangen} klokken {13:37:00 28/01}'

Scriptet: [spoil]
Kode:
javascript: theFormat = '{unit} - {origin} - {player} - {sent}'; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/IncomingRenamer.js"); void(0);
[/spoil]
 
Sist redigert av en moderator:

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Får ikke dette til å funke etter den siste oppdateringen... noen som har peiling?
 

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
bare hos meg denna ikke funker lengre?

haha. postet dette før jeg så myh skrev:p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Fungerer det ikke i det hele tatt for dere, eller noe som er feil ?

[spoil]
Kode:
javascript: theFormat = '{unit} - {origin} - {player} - {sent}'; $.getScript("http://dl.dropbox.com/u/24469843/Tribalwars/Scripts/IncomingRenamer.js"); void(0);
[/spoil]

Prøv denne.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Yeh... Dere må ta av "Ignonrer angrep" knappen på innstillinger... Så funker det...
Jeg er pro :cool:
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Innstillinger ---> innstillinger ---> ta vekk den som gjør at du kan ignorere angrep.

Sånn:




Pass på at haken e vekke :)
 
Sist redigert:

croatoan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
menneh.. hadde det ikke vert praktisk å kunne gjøre begge deler?:p jeg mener bruke scriptet OG ignorere angrep?:p
nå har ikke jeg noe peiling på scripta men det varda mulig før:p hvorfor ikke nå?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Nye oppdateringen som har gjort det vanskelig ser det ut til. Kvæna er nok på saken om noe kan gjøres :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp