Tah Norwegian Strikers...

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Japps, da får jeg starte en ny kjedelig topic her på det enda kjedeligere forumet som anngår off topic.

Er kjent for og dra med meg folk fra TW med på mange rare multiplayer games, og denne gangen skal vise seg og ikke være noe unntak. Sist var det Age Of Empires 2, som jeg tror mesteparten som spilte likte helt til Grimlock skulle spille (grrr). Sykelig god AoE 2 spiller, har enda ikke sett at han har tapt enda. Men føler på meg at det skjer snart, hehehe.

Nåvel. Denne gangen er det ikke AoE som står i synspunktett, selv om jeg spiller det litt enda, men noe helt annet. Noe som er litt mer mekanisk av seg, dvs ikke sverd, spyd eller bue. Spillet i seg selv er veldig vanskelig, men veldig gøy om man får dreisen på det. Også der spiller man med dodging og sniping, men ikke poeng. Med dette så vil jeg prøve og samle en gjeng til og spille....

1475_27.jpg


Ja, det er sant. Spillet er vanskelig, og man må ha ørne øyner for og følge med på det som skjer om en skal ha sjangs til og overleve. Skal prøve og se om jeg får samlet en gjeng her sånn at vi kan spille team-battles imot andre over nettet =). Spillet har mange ulike baner, og folk venner seg til dem etter hvert.

Min erfaring med Counter Strike er at det er ett veldig hyggelig spill, faktisk, selv om det handler om dreping osv. En skaffer nye venner over nett og duelerer med andre. Om man ser på det er CSS likt som TW, for på Tw dreper man folk også i en annen sammensettning. Så teknisk sett er det ikke så galt som alle andre skal ha det til. Har spilt CSS i rundt 1-2 veker nå og har fått skikkelig dreisen på det (liker jeg og tro i hvertfall). Headshots og granate kills er noe jeg har blitt kjent for i mitt nærmiljø. Favorittene mine er så klart Gungames, som er veldig artigt. Springe rundt og bli gjennopplivet 24/7. Mine favorittbaner derimot er De Dust 2.

De_dust2 er en bane som er ute i en ørken med byggninger som minner om egyptiske byggninger. Vanskelig bane for du har ingen plasser du får ryggdekkning når du skal snipe, derfor er det viktigt og være i bevegelse 24/7. Kjempebane!

De_dust2 Unlimited - en stor bane, samme som DeDust2 bare et banen er blitt syyykelig mye mer utbygd. I stedefor bare bombingspunkt A og B så er det kommet en C plass. Nå er det også mulig og gå inn i byggninger og snipe folk med ryggdekkning, men det er alltids muligheter for og lure seg bak og bruke kniv eller Deagle =).

CrazyJump2 - En bane som er veldig stor. Det er to platformer du kan spille på der. En oppe og en nede. Hopper du ned så kan du nesten telle til 5 før du treffer vannet. Inne i byggningene på bunnen er det teleporter som hjelper deg opp igjen der striden utspiller seg hardest. Gøy, men veldig vanskelig bane. Sniper ligger på bruen mellom CT og Terrorist styrkene så det er brennhete kamper der. Digg bane =).

Har mange andre baner som jeg syns er veldig artige også, men dem kan jeg komme tilbake til senere.

Om folk er interesert med og lage en "allianse" fra .no så ta kontakt med meg over her på TW eller steam. Mitt steamnavn IG er [Myth]-Phenix, eller Kenn93x som jeg oppretta først kontoen med. Anyways, vi snakkes IG ;).

Mvh
Kenn93x
 

DeletedUser

Guest
Alle veit at surf e best :p Surf_year2000 elle noke den e go :p (Einaste eg huska navnet på) Hadde dreisen før på CS:S men etter at eg blei banna, hehe, har det tapt seg :p (Ja var faktisk go uten og cheate) kunne lett får ein 3:1 stat. (drepe 3 dø 1) om ikkje meir.
 

DeletedUser

Guest
CS:S? Uff.. Holder meg fortsatt til 1.6, og ja, surf er digg - Eneste som suger er at alle pros har dratt til CS:S, så jeg driver bare å leker med noobs innimellom.
 

DeletedUser

Guest
CS:S? Uff.. Holder meg fortsatt til 1.6, og ja, surf er digg - Eneste som suger er at alle pros har dratt til CS:S, så jeg driver bare å leker med noobs innimellom.

1.6 er der man må ha skillz

tus? 3:1 stats suger. 10:1 er bedre ;)
 

DeletedUser

Guest
Source er det spillet hvor man kan skyte en fiende i foten med glock og han dør på sekundet sammenlignet med 1.6 ...
 

DeletedUser

Guest
Imotsetning til 1.6 der man kan treffe noen i hodet med glock og han overlever.
 

DeletedUser

Guest
CS er et utrolig gøyalt spill og er overhode ikke vanskelig! :)
Man lærer raskt og det skal ikke mye til for å bli god.

Var veldig god på CS da jeg gikk på barneskolen faktisk. Var så god at folk trodde jeg hacket/jukset, og ble bannet fra enkelte servere ;D

Så spilte vi litt på VG1 også i timene.. hehe.. og der var jeg den som alltid ledet i score. :p Hadde da ikke spillt på 2 år.
Hadde typisk 100/20 (-) i score.

Så dette er et veldig moro spill!!!! ;D
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
CS er et utrolig gøyalt spill og er overhode ikke vanskelig! :)
Man lærer raskt og det skal ikke mye til for å bli god.

Var veldig god på CS da jeg gikk på barneskolen faktisk. Var så god at folk trodde jeg hacket/jukset, og ble bannet fra enkelte servere ;D

Så spilte vi litt på VG1 også i timene.. hehe.. og der var jeg den som alltid ledet i score. :p Hadde da ikke spillt på 2 år.
Hadde typisk 100/20 (-) i score.

Så dette er et veldig moro spill!!!! ;D

Spilte du på TDM servere, eller var det bare veldig mange folk? :eek:

Å bli bannet fra servere fordi folk mener du jukser er jævlig kjipt. Noen ganger er et flakseskudd gjennom en vegg alt som skal til. :p
 

DeletedUser

Guest
CSS er ingenting i forhold til CS 1.6! Hvorfor kan vi ikke få igang no 1.6 lag, det hadde vært morsommere :D
 

DeletedUser

Guest
alle som gamer 1.6

kan se på siggen min å adde meg.

sarsi9: jeg hakke gamet på mange år nå så........ og tiden før jeg sluttet var jeg bare testadmin på cks aka comatrip
 

DeletedUser

Guest
Spilte du på TDM servere, eller var det bare veldig mange folk? :eek:

Å bli bannet fra servere fordi folk mener du jukser er jævlig kjipt. Noen ganger er et flakseskudd gjennom en vegg alt som skal til. :p

hjemme spilte jeg CSS, mens på skolen var det CS. :p
Og spilte på vanlige servere hjemme ja. Er ikke pro heller :)
Men kan spillet.

1.6 er moro, men hvis du vil spillet det beste av serien, ta det nyeste ;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, Kenny, dette må jeg teste deg i. ;)

Du liker gg pgr respawning?

Prøv ut Deathmatch, dette er servern jeg pleier å spille på, spiller under nicket "[ProPayn] Zonx <3", servern er;
Kode:
Connect 82.136.24.7:27014

Bare skriv det der i "Console" så kommer du automatisk inn på den servern, eller du kan adde den til favoritter. ;)

Og du nevte "bombeplass A og B", jeg ville heller kalt det "A spot og B spot", noe vi gjør på PCW(Personal clan war).

Under PCW bruker vi VT/Vent/Ventrilo, jeg vet ikke helt hvorfor, men det funkker veldig bra. :)

Så om du vil Kenn93x, add "e_bakke93" på steam, håper du ikke spiller nonsteam da. :p

- Zonx
 
Topp