Takk for en fantastisk verden!

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Det kan nå se ut som v.27 er over innen 3 dager og en fantastisk verden som takker for seg.
V.27 samlet flere gode tw spillere og holdt ett forholdsvis høyt nivå for å være .no server. Det var til tider svært bra aktivitet på verdenen og antall spillere var også høyere enn på lenge. Hva grunnen til dette var( kanskje gode innstillinger) er ikke helt sikkert, men det som er sikkert er at det var gøy å se at .no verden fortsatt kan levere god underholdning.

For min del kom jeg tilbake til tw etter å ha vært borte i noen år ( v.21 tror jeg var forrige verden) og var svært heldig med å komme i kontakt med Kalou(Thomas) tidlig i gamet. Det var vell Thomas som sendte første PM: Har ikke jeg sett deg tidligere kanskje? Og etter det blomstret forholdet :p Vi har utvekslet 1291 PMer i den tråden.
Hvor vi har planlagt hvordan vi til slutt skal vinne denne verden. Vi bestemte oss tidlig for rydde vekk den "skumle" naboen vår, Kreiz. Dette ble gjort, med litt tilfeldig hjelp fra Roxor, og vi fikk raskt ett overtak i vårt nabolag.
Vi stresset ikke med noe stamme, men hjalp hverandre fra dag 1 og så ikke helt nødvendigheten av å komme inn i en stamme så tidlig. Det var nok smart, med tanke på å ligge litt lavt i terrenget ( selv om Thomas skrev på off forum at han skulle vinne).
Etterhvert bestemte Thomas seg for å forhøre seg med kontoer i området som viste en interessant vekst og ga gode tilbakemeldinger på henvendelsene. Project Collect ble da etablert.
Når det gjelder den videre gangen i hvordan verden utartet seg Collect vil Thomas komme med en egen tråd om dette ( nå må du det ihvertfall ;) ).

Personlig synes jeg nivået på denne verdenen var bra, men at jeg aldri helt fikk satt kontoen på en sikkelig prøve( Ventet på en kamp mot ZombieFred, men det ble aldri noe av...). Fra tidligere har jeg møtt vesentlig tøffere kontoer ( Pelle, Håkon og Odd blant annet) og motivasjonen min falt betraktlig på grunn av dette utover i verdenen. Det er mulig jeg var på rett side av "krigen" denne gangen...
Men isåfall vil jeg rette en stor takk til min dual, Marius, som kom inn på kontoen når den nærmet seg 1 million i poeng( husker ikke nøyaktig når). Marius har gjort en helt fantastisk jobb med kontoen og har til tider, særlig etter nyttår, vært alene om å styre Ras al Ghul. Fantastisk fyr og en fantastisk TW spiller! Takk!

Ellers vil jeg også få takke Thomas,Kalou, for en utrolig bra gjennomført verden! Det står respekt av all den tid og innsats du har lagt ned for oss i Collect. Du har hatt stålkontroll fra dag 1 og jeg har aldri tvilt på at jeg skal stå ved din side verden ut.
Takk!

Joakim, Roxor, er også en person jeg vil takke for å gjøre denne verdenen mer interssant og innholdsrik.
Du kan ekstremt mye om TW og vet hvordan du skal få frem det beste utfallet for stammen. Da tenker jeg både på propaganda og strategiske avgjørelser for hvilken vei vi bør gå.
I tillegg har du en fantastisk sarkastisk humor, som bringer mye godt inn i TW samfunnet. Jeg håper virkelig folk forstår humoren i det du skriver og at man ikke altid tolker det bokstavlig. Det er isåfall humor i seg selv :p

Merc og stroebror er 2 konter collect ikke hadde klart seg uten, selv om det til tider har vært svært mye turbulens rundt de. Utstengelse m.m. Det har til slutt løst seg og avgjørelsen med å ta inn Storebror ville jeg ikke gått tilbake på hvis jeg skulle gjort det på nytt. Storebror kom seg igjennom en tøff periode og viste muskler ved at de nå innehar 2. plass og mest ODT. Takk!
Merc var en topp konto fra dag 1 og feide over det de ville feie over. Takk!

Mamor er satbiliteten selv. Jeg husker jeg diskuterte litt med Thomas om vi skulle ha han inn i stammen eller ikke, men det burde ikke vært diskutert. Denne kontoen har alltid vært der og stilte alltid opp når det gjaldt. Slike kontoer er en vinner stamme avhenig av for å kunne lykkes. Takk!

Herren Henrot kom inn midtveis/slutten av verdenen på grunn av sin gode samarbeidsvilje lenge før han ble tatt inn i stammen. Solid konto, med meget gode deffensive fibre.
Det samme gjelder for laksvatnsStoreFuckboi. laksvatnsStoreFuckboi har nok vært noe mer aktive og hjulpet veldig til for at Collect er der de er nå. Jeg har også lagt merke til engasjemntet i skype chatten fra dere, som er veldig viktig for å holde motivasjonen oppe. Takk til både Herren og Laks for innsatsen og engasjemtent!

Jeg kunne helt sikkert gjort denne listen mye lenger og nevnt mange flere kontoer som har gjort denne verdenen spennende og interressant.Derfor vil jeg takke alle som har lagt ned fritiden sin i v.27 for en fantastisk fin verden hvor forhåpentligvis vennsakp og bekjentskap har blitt til.

Takk til dere alle for tiden deres og lykke til videre!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Tusen takk for din innsatts, Martin. Oppstarten sammen med deg var intens og kjempeartig, sannsynligvis det gøyeste jeg har vært med på innenfor tribalwars. Du får kose deg med hva enn du har tenkt til å finne på nå etter v27. Det skal hvertfall jeg! Ikke forlat internettverden for alltid dog! :) Igjen. Tusen takk for ditt bidrag, og lykke til videre!
 
Topp