Takk for en fin runde

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Takk for en fin runde kjære medspillere, motspillere og .. trollmenn!

Nok en gang er en HP vunnet, og jeg er veldig glad for alle som har hjulpet oss dit vi er i dag. Vi har hatt oppturer og nedturer. Takk!

tumblr_mnh020eDHT1rjxbmho1_500.gif
girls-gif

Dette har vært en noe spesiell runde. Vi på Magna Carta. annonserte våres entre med en overlegen gest. Jørn og jeg hadde bestemt oss for å starte opp Magna Carta på HP også - en konto som er kjent for å vinne alt på speed. Vi manglet en ting, og det var en dual til, noe vi derfor startet å søke.

5bdbbdb5a6251a6dfc4d7efedcc3a164.png

En av søkerne til å hive seg på denne berg-og-dalbanen av en konto, var den mye omstridte Zippymaster. Dessverre er jeg profesjonell og skiller privatliv og jobbliv, og avslo Zippy da jeg kjenner han privat. Veldig privat. Har faktisk snakka med han opp til flere ganger! Han ville ikke gi opp håpet og fortsatte å mase, og nok en gang måtte jeg avslå han.

9e0173189aed72d499c030f66fcc8b72.png

Serveren starta mens jeg var på besøk hos kjæresten. Jeg fikk derfor ikke spilt første dagen, da jeg var opptatt med å gjøre ting man gjør med kjæresten .. Du vet - snakke gossip og spise chips med dip. Uansett, jeg kom tilbake til en konto av rank 1. Jeg ble alt annet enn overaska. Ble faktisk litt skuffet over at vi ikke lå høyere, men meg om det.

Alt var på plass. Vi hadde rank 1, vi hadde annonsert en belønning for å ta oss ut og frem til nå kan dere se hvordan dette har gått - akkurat som forventet. Det har så langt vært en strålende tur full av suksess og lykke. Kan faktisk innrømme at så bra vi har spilt denne runden, gjør at prestasjonen slår skikkelig ann blant damene på byen: "psss, jeg er god i dataspill". Sånn her ser de på meg da:

tumblr_mcj4rrU9Se1qfyhg5o1_500.gif

Nok om det, dette her handler om meg og ikke damene på byen! Overraskende nok har ikke denne reisen bare vært et trekkbånd i retning oppover. Tidlig i spillet så dette veldig mørkt ut. Vi ble nuket og smien gikk til 0. Velger å ikke kommentere dette, da det var ren uflaks. Skjønner ikke at det går ann å ha så uflaks. For det var det det var - uflaks. Ren uflaks.

Siden den dag har det bare gått oppover. Vi var heldige og ble rekruttert av Chitruch og Reggae. Det var i og for seg greit, for vi viste oss å bli en spille som gjorde at stammen de var i vant, det som var mindre smart var å gi meg kontovakt. Dette resulterte i et mytteri. Jeg ga meg selv rettigheter og plutselig satt Chitruch igjen som baron. Hehe - det var gøy. Stammen kalte jeg MUTINY.

tumblr_m8w127x5BZ1rx3n09o1_500.gif


Og nå er vi tilbake i nå-tid. Eller ikke nå, men hvertfall en epoke regjert av Magna Carta. med hjelpere. Vi overkjørte all motstand raskt og ville ikke gjøre dette kjedelig derfor lagde vi WILD. En stamme som har et ikke-eksisterende forum (Les: Ikke har et forum) mange store egoer og mye poeng ift. tropper. Vi følte oss alene på topp i tidlig stamme, og ville gjøre litt mere konkuranse ut av det.

tumblr_mzr7m38jbN1too0j4o1_400.gif

Omtrent sånn så det ut; Det var ikke noe å adle, så vi spontant løp vekk

Nå i dag er WILD på topp og vi har vunnet serveren. Jeg vil derfor takke duals på Magna Carta. Jørn, Sander og Heine har alle gjort en bra jobb. Jeg skulle gjerne sagt at jeg bare tok på meg æren, men det ville vært å lyve, for jeg har spilt mest - og kanskje litt mere enn det også, egentlig. Vel, sannheten er vel at vi alle har bidratt og jobbet godt sammen. Den perfekte konto!

Jeg setter også pris på alle i WILD. Å spille med dere har vært like gøy som "barnetimen", bare en hel runde. Whoa!

Takk for en fin runde!
Ruben - Magna Carta.




Nei, vent nå litt .. Denne runden er ikke over enda den. Beklager at jeg tok gleden på forskudd!

Noldus-77677.gif

 
Sist redigert:

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Fornærmet over at jeg ikke ble nevnt i det hele tatt! :crybaby:
 
Topp