Takk for kampen :)

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tusen Takk for kampen Wic! :)

Det har vært mye fram og tilbake i løpet av hele v1... Når IB/Wic ble presset nærmest fra alle kanter, reiste de seg å slo tilbake:) grunnen til dette var vel at mange ga opp og hadde lite motivasjon.. Men nok om det :D

Vil Takke dere i Wic for kampen.. har hatt et hyggelig lite år på v1.. for meg var det et comeback, da jeg tidligere var i H.F.O så ga jeg meg, og begynte på igjen, i januar..

Jeg kom til JPTG med ambisjoner, det var å snu litt av trenden, men jeg så hva Capitan måtte slite med... var alt for mye klaging, løgn og latskap.. Capitan prøvde så godt hun kunne, men det nyttet ikke. Jeg kunne ha sluttet allerede da, men hadde bestemt meg for å prøve:)

Har vært en hyggelig krig i Nord, Mitt første inntrykk av Nord var at det var ganske så slapt. Jeg, Oddbjørn/Sindre (king-kong97) og xandor (Morten) prøvde en god stund til liten nytte, vi var rett og slett ikke sterke nok til å ta ut den voksende trusselen i k15. Etterhvert så sluttet kk og den kontoen var historie.. Da ble det kun jeg og Morten igjen...

Jeg vil gjerne takke alle jeg har blitt kjent med/kriget med :) vært hyggelig og håper vi holder kontakten :)

Takk til blant annet tkdark, black oups (særlig for ODD`en) :eek: charle og delvis dido for kampen i nord:) kunne nevnt eivped, men han kom med trussler etter hver by jeg tok, om at han skulle få sin hevn :p men jeg ventet til ingen nytte:eek:

Kort og godt
Jeg vil gjerne takke:

Capitan - Jeg likte meg godt i stammen:) Vi har hatt mange fine samtaler, satt også veldig stor pris på at du stolte på meg og "ansatte" meg som Baron, selv om jeg var relativt ny i stammen på den tiden :) Du har lyst opp tw hverdagen min :) du holdt min motivasjon oppe og jeg holdt opp din :)

Benjamin/Benny - haha :) Du er en fantastisk person, samt koalaen min <3 Vi har hatt mange spennende diskusjoner, vi har delt på kontovakter og det har tært på oss begge. Jeg vil takke for at jeg fikk muligheten til å spille med deg, det har vært en glede:) Håper vi fortsetter å holde kontakten:)

Vegard/Veggis: Hehe :) vi har hatt våre diskusjoner, men har alltid kommet til enighet tilslutt:) Har vært en glede å spille med deg, det har vært en fryd å spille med deg, vi fikk til et godt sammarbeid :) I likhet med de som nevnes her har du aldri gitt opp og kjempet til slutten. Håper vi holder kontakten.

Peer(a): Føler at jeg må nevne deg også Peer:) Det var veldig godt å få spille med deg, vi fikk til et godt sammarbeid og god kommunikasjon. Jeg likte deg veldig godt, var en strålende spiller. ble et lite - med at du løy om kontoen. i stedet for å fortelle sannheten, men men, gjort er gjort og spist er spist:*

Morten - Så var det deg ja Morten:) første gang jeg snakket med deg, så spurte jeg meg selv: Hva slags skapning er det jeg skal sammarbeide med. Men når jeg ble bedre kjent med deg, så fant jeg ut av at du var en kjernekar med god humor og sterke meninger:) Har vært gøy å spille med deg, håper sjangsen byr seg flere ganger:)

Oddbjørn/Sindre : Elsker sammarbeidet og samtalene vi hadde:) var artig:) Vi fikk til et veldig godt sammarbeid og håper at dere holder kontakten :)

Det er sikkert mange flere jeg skulle ha nevnt, men dette er ikke v1 talen, så overlater den til Capitan:eek:

Ellers vil jeg Takke:

Md - For noen hyggelige samtaler ig og på skype, du er en kjernekar. håper du vinner v1:)

Scar - Tjaa diskusjonene har endt både positivt og negativt, men fortid er fortid:) Så ikke så mye til deg ig, men var vel på forum du utmerket deg mest:p

Thomas/TK - Takk for kampen i Nord:) Du er en hyggelig kar du :) Håper vi holder kontakten :eek:

Eivped - Haha, elsket de hevn meldingene dine, men ble aldri noe av det :(

Grim Reaper - Snakket lite med deg, men du virker som en veldig hyggelig kar bak det psykologiske spillet ditt:) Veldig god spiller, selv om du er lat på toga dine :p

Vil gjerne få takke de i JPTG jeg har snakket og spillt med å ønsker dere lykke til videre:)


Kort og godt fra meg:eek:

-Stian
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
hahahaha :p flirte godt selv, da jeg så alle de smileyene...

(giggle)

Takk for fin kommentar, Stian.

Selv om jeg ikke var med hele tiden, så har jeg spilt på begge sidene en god stund. 1 år i TEOD -> HVE -> HVIB, og etter en pause på ca ett år kom jeg tilbake, men denne gangen i RNG -> JPTG. Har møtt mange fantastisk herlige personer på begge sider av frontlinjen, og vil gjerne bruke anledningen her til å takke alle sammen for gode kamper og samtaler!

Godt at det endelig snart er slutt :) Tror nok det er ganske mange slitne soldater som sitter igjen her etter så mange år med intens kringing, og som deler min oppfatning om at det er godt det nermer seg END for v1.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
skrev det på rappen o_O så glemte vel noen :p men men du får vel din del:eek: just wait.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
får vel ta de jeg glemte o_O

mamma/ørn - Er glad jeg ble kjent med deg:) hyggelig person, som kan sakene sine og vet hva ordet sammarbeide er, noe som var ukjent i JPTG. Vi har snakket en del sammen på skype, du har uten tvil veldig mange spennende historier haha.. Hold kontakten

Roger - Tja hva skal man si, vi har hatt våre kranglerunder som noen vil kalle World War III :D men er glad for at vi er venner i dag :) Du er en veldig god spiller, hyggelig mot dem du vil være hyggelig i mot :p tjaa... hva mer å si :D Hold kontakten :eek:

Valramn - har snakket en del med deg, du har veldig gode taktikker og god slagkraft var motivert da JPTG eksisterte. Du har vært en viktig brikke til å flytte JPTG framover
 

DeletedUser

Guest
takk for en god kamp, og lykke til videre. jeg gir meg med tribal wars så snart v1 er over, så jeg tviler på at vi møtes igjen. men uansett, det har vært gøy :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hehe, takk for at du ønsket å skrive om meg:)

Jeg tar også hatten min å går når V1 er slutt, så vi sees nok dessverre ikke igjen! Derimot, spiller du LoL så er det en liten mulighet;)

Vært en artig kamp, med mange aspekter rundt krigføring. At V1 er ferdig er forferdelig trist, og jeg håper TW oppretter en ny slik verden slik at man ikke trenger å skulke skole for å henge med i toppen. (Hint; lav speed).

Lykke til videre:)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Selv om jeg ikke er nevnt, så vil jeg også takke både BOL og WIC for en fantastisk tid. Har veldig mange gode minner ifra skype-kvelder ifra begge stammene.

Jeg vil også gi meg nå når V1 er over, og kjenner det skal bli veldig godt etter flere år med intenst arbeid, en del mindre nå i det siste tho.

Igjen vil jeg takke alle sammen som har gjort tiden min V1 slik den har vært, og mange av dere er grunnen til at jeg fortsatt sitter og lusker her inaktiv :)
 

DeletedUser

Guest
Kopirte denne rett fra faktabørsen men har skrevet en del mer


http://no1.tribalwars.no.com/public_report/cb59e48d878e4aa6bcbe36ef5259e654

The last soldiers of the Fatherland has Fallen.....

The Capital has fallen after 4,5 years of battle.

The things we believe in.....




Regner med de siste byene faller fort.
Vil bare takke og bukke for meg. Jeg ville så gjerne vinne, og det merket dere kanskje også, men ikke alle kan være vinnere i en krig. Det må alltid være en taper. Spilt nå i 4 år, 8 måneder og 28 dager.. Og jeg har nå våre under angrep i 1 år, 8 måneder og 25 dager i strekk. Jeg har gjort det jeg taklet.
Den store fronten min gikk ftil halve k17, lange hele k16 og halve k15, under meg og oppå.
Startet ikke med en slik front, først var det bare øst for k16 ejg hadde den store fronten. Så ble den større, fikk front i k17. Begynte å gå gale i k26, måtte trekke meg ut derfra. Etterhvert fikk jeg front over meg i k16, så gikk dido over som førte til jeg fikk front i k15 over meg. Etterhvert kom BO og ketill under meg i k15, som første til at fronten knakk. Da dere startet å angripe meg hadde jeg en ODD på 50 mio, da dere var ferdig hadde jeg en på 2 milliarder.
Kunne nok ha gjort det mye bedre på slutten, men ble så mye da. Da linjen min brak, og jeg så mitt siste store forsøk på å slå tilbake feilet, knakk jeg nesten helt sammen. Men jeg har stor kost meg her, samtidig som det har vært EKSTREMT slitsomt. Jeg har vært spion for lenge siden, men aldri siden det(4 år siden), jeg har blitt sviktet av så utrolig mange. Så utrolig mange har forlat meg i nød her i Nord. Til slutt var det nesten bare meg i Nord helt alene, men en VELDIG stor front, som jeg NEKTET å gi fra meg uten en kamp. Så mange ting med tw teamet også, men sånn er det bare. Jeg har møt mange FANTASTISKE personer her inne, men møtt mange jeg ikke kan fordra engang, mange av de tok jeg, noen slettet seg osv, men beklagelig vis forsvant mange av de gode personene.
Som jeg ville kalt mine bestevenner i nord. Idntno, king kong-97(Org), kronk master, magneleo, Cap, gangsta(Da Benjamin satt), sir tande(Til han sviktet meg),tkdark2(Til han også sviktet meg), kvalm. Og mange andre(I andre deler av v1, men de i Nord jeg hat mest kontakt med) som har kommet og gått. Savner og kommer til å savne dere. Jeg kommer til å savne alle dere som var i k10 familien, som jeg ser enda på den beste stammen jeg har våre i. Det forholdet vi hadde det, var fantastisk. Ingen ting kan måle seg opp mot det.
Og jeg må beklage til alle som jeg har snakket stykt til, krenket, eller noe av den slags. Må jeg bare beklage og håper dere kan tilgi meg.
Jafal du Dido, var ikke så veldig snill med deg en GOD stund da vi var allierte, må bare beklage for alt jeg har sakt. Til og med til tw teamet, beklager for hvordan jeg har vært mot dere.

Vil bare si et par ord til de jeg har hat kontakt med alle årene, må bare beklage hvis jeg ikke får med meg alle navnene.(Er ikke så veldig god til å skrive ting om folk som stian, men får prøve)

Starter med de 3 store stammene jeg har våre med:
k103SE(k10 familien): Denne stammen, var her jeg møtte de beste personene. De vi hadde der fant jeg aldri igjen. RNG og JPTG kunne ikke måle seg tilsammen mot dette engang. Hadde jeg spilt med disse folka igjen, og vi hadde hat det forholdet hele veien, hadde vi vunnet, for den moralen vi hadde der var uovervinnelig. Her møtte jeg Kronk master, kvalm, idntno, jymsi, andyandy, lloyd, moxi, postman, overlord, feddy, og mange andre!

RNG: Dere var store og sterke mange av dere, men det var her jeg begynte å møte bråkmakerne, men det kom etter vi merget med dere. Møtte ikke bare pøbler, men en fantastisk gjeng her også. For eks cap, king kong, og magneleo, og MANGE andre, lisen ville blitt for lang hvis jeg skulle ha skrevet alle.

Jptg: En stamme som startet bra, men på grunn av enkelte og lite motivasjon og vilje til å vinne gikk dette ikke dette den riktige veien.

Starter først med cap:
Du har nå våre min leder i 2-3 år nå. En bedre leder enn deg skal man lete lenge etter. Vi har snakket så å si hver dag, må bare si jeg er utrolig gald for å ha møtt en person som deg. Jeg har alltid støttet deg, og det vil jeg alltid gjør, uansett hvilken vei det hadde gått. Tusen takk for det vi har hat.

Stian: Ja, hva skal jeg si? En fantastisk person? En med god moral og motivasjon til siste slutt. Er glad jeg hadde deg på min side i denne krigen.

Benjamin: Synd du sluttet. Vi trengte flere folk som deg. Er veldig glad for å ha blitt kjent med deg.

Vegard: En alltid morsom kar. En veldig god leder også. Men som det var i vår stamme, de rundt oss som gjorde noe hadde ikke vilje til å vinne. Du hadde fortjent og vunnet.

Peera: Ja, hva skal jeg si om deg da? Etter det lille stunte ditt mistet vi jo alt av kommunikasjon nesten. Var en fantastisk tid da vi jobbet sammen, spilte sammen. Hadde håpte vi hadde fått det tilbake.

Skal jeg skrive dette om alle blir jeg aldri ferdig, skal bare ramse opp alle navnene her:
Kronk, jymsi, overlord, magneleo, feddy, jogge4, moxi, rumpami, king kong, idntno, postman, standaart, fisken spaz, big ben, radisson, valram, yobreaker, mamma, lloyd, andy, haakonk, even, beja, aab øst, og mange fler!
Tusen takk for deres samarbeid, og alt dere gjorde for med og med meg. Jeg har ikke ord for det vi hadde. Ingen ord kan beskrive det.

Må jo si noe om fienden min. Jeg skulle ha banket dere opp så mye mer enn jeg gjorde. På et punkt i livet mitt i Nord, var det rett før jeg tok hele Nord, og alt var bare mitt, MITT!!!

MD: Jeg lovte deg jo jeg skulle ned til deg og gi deg bank og drepe deg på tw, etter det du gjorde mot meg med Eurosis. Må bare beklage for at jeg ikke klarte det. En fantastisk gode spiller som har all min respekt.

Grim reaper: Vi hadde ikke så mye med hverandre å gjør før de siste dagene, da du tok ut mine siste soldater. Lykke til videre i spillet og IRL.

Sjefen: Du og dine adelsnukes. Du var med på å ta meg ut i k26 helt til k16. Jeg hadde planer for deg, men på grunn av andre kunne jeg ikke utføre den. Lykke til videre i livet ditt.

CR: Du altså. Du og jeg har ALDRI kommet overens., og tror vi aldri vil det heler. Du forfulgte meg helt fra k27, gjennom k17, halve k16, og hele k15, og halve k14. Hadde jeg ikke gjort den ene feilen hadde du aldri klart det.

BO: Du. Du er grunnen til at jeg tapte i k26. Som ar begynnelsen på mitt fall. Hadde ikke du våre her, hadde jeg tatt k26 sakte mens sikkert. Du ødela så mange. Men du er en sterkt spiller, alt av offensiver vi hadde mot det likevel gikk du seirende ut av det. Tar av meg hatten for deg.

Yngivzz: Monty, du vant denne krigen også. Uten dine allierte ville du hat det mye mer vanskligere ;)

Tkdark2: Vil bruke så mange forferdelige ord som mulig, men da kommer tw teamet. Du har våre der neste fra dag 1. Som jeg sa til yngvizz du kan vær glad du hadde så mange fine store venner og allierte til å hjelpe deg, hadde du ikke hadde du ikke våre mer på tw.


Eivped: Du må vær den personen jeg har hatet mest gjennom hele mitt tw liv. Mer en det vil jeg ikke si.

Scar: Du er en liten kverulant er du ikke? Går jo nesten ikke an å snakke med det, og jeg husker første gang vi snakket sammen. Gode tider, vi kranglet og kjeftet på hverandre, men lykke til vider på tw og livet ditt.

Dido: Hehe, hallo dido. Vi har våre gode venner, men vi har også hatet hverandre i perioder over småting, og som jeg sa lengre opp det beklager jeg for. DU var en hyggelig person så fort jeg fikk snakket med deg uten at det gjaldt noe om tw. Lykke til videre i livet.





Ønsker alle lykke til videre på tw og i irl. Ønsker dere all hel og lykke. Jeg håper jeg har fått sakt alt jeg skulle si nå.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Staere og mer motivert persjon har jeg aldri sett, eller kommer til å se. Du har stor respekt for det å klare 1 år++ med konstant incs og 350graders front!

lykke til IRL begge to.
 

DeletedUser

Guest
lykke til folkens. og takk for en artig server. jeg gir meg ikke på de andre serverne. såå
 

DeletedUser

Guest
Får svare med denne her da som jeg fant like etterpå. Syntes Battle skal følge den til punkt og prikke!!

Stand Up And Fight!

Helt ENIG!
Men ikke alle forstår det.
Ofte blir det: Dere slåss, så ser jeg på.


What a relief it would be to end this all
How easy to fly the white flag and give up
But would I run today
Just to die another day
Give up now, and every fight has been in vain

Stand up and fight!
Stand up and look into the light
Pushing the clouds away

Stand up and fight!
Stand up and see the sky turn bright
Fight for a better day

Get up! You've made it this far
No loser you are!
One more time! One more try!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oi! Må begynne å følge med litt mer hva som skrives på dette forumet, spesielt når jeg selv blir nevnt :O

Jo bare hyggelig Stian! Har vært gøy å spille mot deg i nord :D
Så får vi se hvordan det blir med kontakten. Du har meg jo på skype, men er ikke sikkert det blir så mye tw-spilling i framtida da. Tenker å slutte etter V1 og V15 :)

Så takk for kampen Stian, og alle dere andre jeg har kjempet mot i nord! Så får dere ha lykke til videre! ^_^
Mvh. Thomas/Tkdark
 
Topp