Takk for meg og lykke til videre!

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hei folks!

Først og fremst vil jeg gratulere ZF med seieren. Vell fortjent!
Vell jeg gir meg desverre nå på Classic, tiden strekker ikke til like mye som den har gjort og jeg har 2 kontoer som er foran i prioriteringslisten. Jeg vil dog benytte anledningen til å takke en del folk som har gjort HP4 til en artig verden for min egen del.

Navn er for pyser: Fantastisk god RL venn og en meget god TW spiller! Er vell den som har gitt ZF mest motstand, uten tvil! Vi har hatt et flott samarbeid ute i rimmen, må si det har vært fantastisk å spille med deg igjen. Forrige gang vi spilte ordentlig på lag hvis du ser vekk fra dual må vell være V6? :O

Extreee: Enda en god RL venn og TW spiller! Tuusen takk for at du stacket de 2 frontbyene mine, de hadde nok vært gone for lenge siden hvis ikke. :) Flott samarbeid her også, til tross for at det var du som bidro mest.. :rolleyes:

H4LO4LIFE: Som de 2 over, god RL venn og TW spiller. Må si jeg er fan av måten du spiller TW på! Kanskje ikke den mest optimale, men det gjør ingenting for vi koser oss og du får det bra til selvom! :D Ble visst aldri til at vi ble dualer gitt. Kan ta det på min kappe da jeg ikke har gitt deg passordet enda. :rolleyes:

SoRandom: Fantastisk spiller! Vi har hatt noen fine samtaler på PM og ikke minst gjennom et par nukes? (giggle) Håper vi spiller på lag neste gang, så får vi brukt skillsa våres sammen mot andre og ikke mot hverandre! (nod)

Solskinnsjenta: Har fått stor respekt for deg Øyvind! Du har virkelig imponert meg, og at dette er din første verden begynner jeg nesten litt å stusse på, du har virkelig tatt ting på strak arm og vist at du lærer fort. Veldig glad for å ha spilt med deg og håper vi kan spille sammen en annen gang. :)

Paalodin: Enda en spiller fra SoF. Nok en spiller som har bidratt for oss som ble hardest presset, en virkelig god spiller som allerede har oppnådd flotte resultater på V1. Du er enda en jeg håper å se mer av i fremtiden!

Resten av SoF: Takk for at dere har bidratt og stått på til tross for hvordan ståa har vært. Håper dere har kost dere, det har hvertfall jeg! :)

Resten av ZF: Ja, uten dere hadde vi ikke fått motstand, så en stor takk til dere også og gratulerer med en vell fortjent seier! :)


Det var det jeg hadde på hjertet, legger ved skypen min under om dere vil ha kontakt med meg i fremtiden. Lykke til videre! :)

Mvh
Trym


Skype: OffensiveAttack
 

DeletedUser

Guest
utrolig synd og høre . du får ha lykke til på de andre verdene :)
 
Topp