Takk for meg TribalWars.no.com

DeletedUser

Guest
Takk for meg folkens :)

Vært en hyggelig tid her på v4, møtt masse bra folk som jeg gjerne vil holde kontakten med.
Takk til Dagi, Xtrah, Skattum, Webbie, Nolaw, Henningr1/John, Erratum. Har hatt en kjempe tid med dere :)

Men gir meg for denne gang :)

Lykke til videre folkens!! Stå på med krigingen.
 

DeletedUser

Guest
Takker ikke meg nei :mad: Jaja, kos deg da Blood! Så får vi vel ha noen ordspill med de andre litt senere :D
 

DeletedUser

Guest
Om du tror at du skal klare å dra med deg xtrah.. Tar du gruelig feil, han SKAL bli. Alt annet er en personlig fornærmelse mot meg og resten av gutta! (nod)!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det var på tide du tok til vett
emoticon-00172-mooning.gif
 

henry001

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Lykke til videre Blood!
Vi har ikke kriget mye mot hverandre, men ditt rykte forteller at en gammel flink traver på V4 forlater oss.

Synd at du ikke vil være med gjennom det siste slaget... mot slutten av V4.
 

DeletedUser

Guest
Lykke til med å slutte! :D Så får vi se om jeg ikke kan få overtalt deg til litt morro etterhvert :cool:

Snakkes på skype
emoticon-0109-kiss.gif
 

DeletedUser

Guest
[18:23:23] Blood: waaaaaaah
[18:23:25] Blood: Nolaw
[18:23:35] Blood: Jeg har vært uten tw i 8 timer nå og dette funker faen meg ikke
[18:23:40] Blood: SEND TILBAKE PK
[18:23:45] Blood: Jeg må spille litt til
[18:23:48] Blood: Bare litt =D

Vakke så lett dette her? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Altså... Må jo gjøre masse ulovlige ting for å få en sikker permban for at man skal klare å slutte med dritspillet... Så blir det solo resten av v4 :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville skrive i stad, gir deg maks 1 dag, men du holdt ikke ut så lenge en gang nei ? :D
 

DeletedUser

Guest
Her nede i Barcelona er hver eneste dag en fest. Gleder meg til å feire St Patty's Day på Irsk Pub ikveld :D
 
Topp