Takk for meg

DeletedUser

Guest
Da er det på tide jeg sier takk for meg. Jeg har vært sånn halvveis inaktiv i en måned eller 2 nå, mens jeg lette etter en god erstatter evt dual, og nå har jeg endelig funnet en erstatter som har tatt over kontoen.

Derfor sier jeg takk for meg for denne gang, og ser dere om noen måneders tid når jeg angrer at jeg slutta med TW igjen. Det er livets gang for meg det der.

Vil bare si at det har vært fantastisk gøy å spille v5. Jeg pleier spille speed 2, og tenkte at speed 1 ville være pyton. Men det har fungert greit for meg. Kirkene samt nattbonusen har gjort spillet til en lek rent forsvarsmessig, men det viktigste på v5 er alle personlighetene som har gjort spillet så utrolig bra. L-13 har vært en utrolig gøyal stamme med kjempebra samhold. Folk er dyktige og trenger ikke detaljstyring, og vi greide derfor samkjøringen perfekt når det trengtes uten at noen sto over og kjefta, og innimellom slagene har folk vært proffe og gjort jobben. Da er det gøy vet du, og man kan stole på naboene sine.

En stor takk til SUN som hadde noen dyktige spillere, og verdige motstandere. Det har vært en utfordring å spille mot dere så lenge, og de som enda er med i BERM og -NB- kommer nok til å fortsette å gi kontoen min god motstand med ny eier.

Lykke til alle sammen, og så satser vi på jeg blir trukket tilbake når det kommer noen nye kule settinger i fremtiden, og da stjeler jeg nicket mitt tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre Syklov ;)

Håper du fant en erstatter med litt futt i :p
 

DeletedUser

Guest
Trist dag på jobb dette :( Men lykke til videre, takk for en god stund :) <3
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre. Du har mye å være stolt av i ditt opphold på V5.
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er en "verdig" overtaker kan runinter sikkert vente seg godt med motstand:D

Noen som vet hvem det er som er det?
 
Topp