Takk for meg.

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Morn godt folk.

Da skal jeg den Schmø, Loco barbar killer'n EliteWolf...

angry_wolf.jpg


... Si forvel til vår kjære v3

Good%20Bye%20Cruel%20World.jpg



Neida, skal ikke ha no awsome propoganda tråd her.... Så skal skrive masse kjedelig shit, og skal være Zero bullshit fra meg! :rolleyes:
Vel, da har min tid også kommet, for å legge TW på hylla, har tenkt masse på dette, men krigen mot UNI var det eneste som fikk meg til å bli litte bitte grann lengere... (sant en litt overbevisende tale fra "fake" kongen av verden 3 for en god stund sida )
Etter mine 3 år med TW, så føler jeg at jeg virkelig får ta en pause. Har bare hatt en pause på et par måneder iløpet av denne perioden, så er helt møkka lei av TW nå, mildt sagt!

Jeg har nå spilte v3 siden 28. Januar 2009, og føler derfor jeg bare må ta en offentlig forvel med denne verdenen. Har vært noe helt spesielt å spille her. Det har vært veldig morro, men selvom drit kjedelig på en gang! V3 er en kjedelig verden, men spillerne her har omtrent gjort det til en lek. Jeg har nå nådd de fleste måla mine på v3, 5. plass ODA, 2. plass ODD, 2. plass ODT, 17. plass poeng - 4 850 000 poeng. Skal si meg passe fornøyd med dette!

Å slutte med TW etter så lang tid, er nesten som å slutte å røyke, snuse, what so ever. Poenget mitt er vel at jeg nok ikke klarer å holde meg så lenge unda, men vil gi det et forsøk denne gangen ;)

Grunnen for at jeg nå slutter, er da at jeg ikke syns TW er så spennende, og morsomt som tidligere. Og føler da ofte jeg setter TW høyere enn kjæresten min til tider, og det blir hu pissed for, spesielt når moren hennes har kreft, og vil mest sansynelig dø like etter jul. Så føler jeg derfor må få vært der for henne, og drite rett og slett i TW. Så tiden til TW er ikke stor for meg heller lengere, skole dama, venner, sant trening. Det blir veldig innskrumpa med tid, når jeg skal gjøre alt på en gang.
For det er ikke så mange av vennene mine som spiller lengere, og da blir det ganske kjedelig i lengden. Har da møtt en del hyggelige, og erfarene folk her iløpet av mine år, men er da ikke det samma som å ha venner å henge med IRL. Nå kommer jo jula, og da blir det jo bare enda mindre tid, med tanke på jule kos, fest, reiser, etc. etc.

Så ønsker da bare alle på v3 lykke til vidre, å får håpe deres motivasjon sitter lengere.
Vil da få sagt til UNI at de har gjort STORE framskritt på de månedene vi har kriga, spesielt når dere hadde den lille perioden med 600-700 nukes mot meg på det meste, dere er så store nå, men veldig mange av dere har fremdeles en lang vei å gå. Dere tar ting for gitt, og tror alt er lettere enn det er. Stå på, dere er størst, og bør kunne få skikk på medlemmene deres ;) Takk for en god kamp UNI!

Jeg vil da også såklart si forvel nok en gang til Yakuza. (gjorde dette for noen dager siden på forumet, men care)
Dere har vært en helt super gjeng, Jeg har ærlig talt aldri iløpet av min TW periode vært i en bedre stamme. Bare på oppførselen, og generelt på hvordan stammen er, samarbeider, etc. Er bare så synd vi sleit med aktiviteten, og spillere. Dere har mer enn nok skillz å vise, så lenge dere vil! Så lykke til med alt dere i Yakuza måtte utrette vidre :cool:


Skulle det være noen som ville kontakta meg, så vil jeg nok fortsatt spøke rundt på forumet her, samt skype. (Robert94.com)


Mvh
Robert aka EliteWolf - The one, and only!
 
Sist redigert:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ajajaj, "Ulvegutten", dette er trist å høre! Du får kose deg med dama di alt det som livet ellers har å by på ;)
Har vært en sann ære å ha fått spilt med deg i UNI og ikke minst på slagmarken .. Kan trygt si at du er en av de beste spillerne jeg har fått møtt til kamp! :)

Respekt! :cool:
 

DeletedUser

Guest
synd du ska slutte selv om mi e fiender, men mi ses vell på skype elns
 

DeletedUser

Guest
Min tolkning på at det til nå bare er fiender som har svart her må være at han var en formidabel fiende :p

Lykke til IRL, duh :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre... Kanskje jeg klarer å ta noen byer nå? o_O
 

DeletedUser

Guest
Good! Ser ut som det kommer noe godt ut av dette, tross alt? :p
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ajajaj, "Ulvegutten", dette er trist å høre! Du får kose deg med dama di alt det som livet ellers har å by på ;)
Har vært en sann ære å ha fått spilt med deg i UNI og ikke minst på slagmarken .. Kan trygt si at du er en av de beste spillerne jeg har fått møtt til kamp! :)

Respekt! :cool:

Hehe, såpass hadde jeg ikke forventa fra deg tbh. veldig rørende.
Det var jo koselig å få vært i UNI, det var en god tid, men ikke helt min stil. Har jo vært en ære å få spillt mot deg også på slagmarken, spesielt etter å ha sett hvordan du gjorde det med Dommola kontoen! :cool:
Er veldig hyggelige ord du har, er ikke mange som har sagt at jeg er en av de beste spillerne noen har spilt mot :eek:

Så takk for alt, og lykke til vidre du også. Håper da vi møtes en gang senere også :)
 

DeletedUser

Guest
Sniff:( Tørket en tåre der :(
 
Sist redigert av en moderator:

shakira

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Veldig leit at du slutter

da mister jeg enda en som jeg kan ha morsomme samtaler/diskusjoner med :/

Takk for den gode kampen så får du ha det fint IRL

Håper vi snakkes IG en eller annen gang ^^
 

DeletedUser

Guest
adjø da ''Wolf Warrior'' du får vell kose litt med kjæresten din da
 

DeletedUser

Guest
In memory of EliteWolf!


UNI hygger seg vel nå.........

Og dem forsyner seg av gratisbyene..
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
In memory of EliteWolf!


UNI hygger seg vel nå.........

Og dem forsyner seg av gratisbyene..


Om du hadde visst bedre Cola, så hadde du skjønt at tapet av Elite ikke var noe vi jublet for. Trur store deler av stammen hygget seg veldig med å krige med Elite den siste tiden. Vi mista nå en front mot Yakuza, og vi må bruke lang tid på å forflytte oss og tette igjen det store hullet etter han. Men det ene positive er nå blir det bare å valse igjennom resten av Yakuza og jeg kommer på toppen av ODD ranken :p Hihi..
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Litt sipping går da greit Cola, skreiv jo om det med moren til kjæresten min, så litt omsorg har jo aldri såra noen :eek:

Om du hadde visst bedre Cola, så hadde du skjønt at tapet av Elite ikke var noe vi jublet for. Trur store deler av stammen hygget seg veldig med å krige med Elite den siste tiden. Vi mista nå en front mot Yakuza, og vi må bruke lang tid på å forflytte oss og tette igjen det store hullet etter han. Men det ene positive er nå blir det bare å valse igjennom resten av Yakuza og jeg kommer på toppen av ODD ranken :p Hihi..

Hehe, hygget seg ja, det var jo koselig å leke med dere, og få så mye OD <3
Du savna virkelig 1. plassen på ODD'n du? Det var jo et fint sted å ligge for meg, lå godt der. Var jo veldig morro å få så høy ODD, hadde aldri trudd jeg hadde overlevd så lenge tbh. :eek:
 

DeletedUser

Guest
EliteWolf var førstemann til 100 mill ODD på V3! :) Det er tøft! :cool:
 
Topp