Takk for meg!

kronk Master

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Hei alle sammen;)

Etter flere år på tw velger jeg nå å legge dette spillet på hyllen.

Har vært litt av og på det siste året men nå er det definitivt slutt.

Kontoen min blir slettet.


Jeg ville bare si takk for meg til mine fiender som har min respekt i spillet og som er ærlige, reale og gode spillere.

Først vil jeg si til Kenn at du fortjener å bli nevnt her;) Du har vært en glede å sloss mot og er en real kar. Eurosis.. Du er av samme kaliber og jeg syntes det var gøy å fighte litt med deg.

Sjefen: Voksen spiller som er real og grei. Du fortjener ros for din spillerstil og at du ikke driver med lureri og annet tull. All suksess er fortjent.

Charlemagne;) Aktiv kar som er på hugget og som kan mye. Alltid på og real å sloss mot. Respekt.

Sikkert flere som burde nevnes her men vil gjerne nevne noen andre spillere..

Scar: Du er en brukbar spiller men står frem som en tulling i de fleste sammenhenger. Trenger definitivt et kurs i positive formuleringer og å få seg et liv med innhold. (Kanskje et kvinnfolk hadde gjort seg der hjemme) Har ikke møtt noen som klarer å komme med så mye sure oppstøt i enhver sammenheng. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg ei pille eller to og stikki huet i dass og dratt ned:)


Så til mine venner.

Jeg må takke capitan22 for alle gode diskusjoner og jeg trenger ikke si mer enn at bedre og aktiv spiller er det nok ikke på verden 1. Takk for meg.

Overlord;) Takk for meg . vi snakkes irl

Bunny. Vi har ikke blitt så godt kjent men hvis du fortsetter her inne vinner du og cap denne kampen;)

Bgm. Takk for all hjelp og godt samarbeid gjennom alle år. Slå dere sammen med rng så blir det det fest. Du er bare rå.

Xandor: Du er en vinner. Takker for all hjelp og håper alt går bra med deg fremmover. Heia Xandor:)

Andreas;) Glemmer ikke deg. Du er en kjernekar selv om du er fra Bergen. Lykke til på skolen og irl. Vi snakkes.


Til alle dere andre som jeg kjenner her inne vil jeg bare takke for all morro gjennom tiden. Kanskje vi treffes igjen en gang.

Til Rng: Kjemp med alt dere har. Vi kan så klart vinne for nå har ikke wic flere gratisbyer..


Takk for meg

Kronk Master
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det var litt leit. Det var hyggelig de gangene vi traff hverandre på slagmarken. Hadde håpet på en fin fight med deg om et par uker, men, men..

Lykke til videre!
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Veldig trist og høre at du velger og legge opp. Det begynner og snevre inn med fiender jeg kan ha en hyggelig tone med på V1 når det kriges som mest. Takk for at du var med og laga til noen skikkelige fighter på V1, savner det så sårt den dag i dag.

Lykke til videre i IRL, kronk. Jeg håper på at du tar deg en snartur innom V1 igjen og hilser på gjengen før WIC stikker av med seiern :).
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
syn at du slutter :(

hadde håpet å få sloss litt mot alle i RNG og ikke bare de jeg har rundt meg...

morsomme meninger om enkelte spillere her, men er enig om at det er mange som spiller ærlig og det har jeg respekt for :)

lykke til vidre irl :D
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre :)
Synd for jeg håpet også på å endelig få en fin runde på V1 :/
 

DeletedUser

Guest
Dette kom som er sjokk, håper inderlig vi kan få deg til å ombestemme deg?? :confused::confused:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Lykke til videre ja :)
Takk for mange fine ord! Viser at du har tatt deg tid til å lese hva jeg har skrevet også.
Jeg tror den kritikken er ment til de fleste her på tw generelt sett :p Vi spiller tross alt et nettspill, men jeg er rimelig sikker på at vi er klar over det selv og har tatt det valget på frivillig basis :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre Kronk. Kjenner meg igjen i noe av beskrivelsen din, er bare ikke helt der ennå selv.

Takk for fine samtaler både på skype og ingame. Du var en av de jeg virkelig kunne diskutere med i RNG uten å hisse meg nevneverdig opp i løpet av samtalene våre (noe jeg håper du tar som et kompliment)
 
Topp