Takk fra oss i NL

olegab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Har nå sett hvor mye BNP vil vinne v11, de vil det så mye at de må ta mod til hjelp for å ta ut spillere som faktisk klarer å vokse mens de sitter under angrep fra BNP. Og da snakker vi ikke bare om 50-100 angrep. Men sånn som det nå har blitt så har en spiller i BNP klagd til mod over spillere i NL. Med den følge at 3 spillere har blitt utestengt. Og som en følge av dette så oppløser vi nå NL og mange av oss sletter kontoene, siden BNP vil vinne på disse premissene så skal de heller få den seieren uten mer kamp fra oss. Er ikke vi som sitter igjen med en dårlig smak av en billig seier, visst de ikke kan spille til spillet er ferdig så burde de heller holde seg vekk.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er vel mer dere som prøver å vinne på juks..? Er jo en god grunn til at tre brukere ble utestengt.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
gidd å gi opp ass... Da blir vi resten f***ed innen jul.
Besides, hvorfor ble de 3 utestengt? Er det chevy?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Dette er dere selv skyld i. Å skylde på modsa for at dere blir tatt for regelbrudd, jajjaaja. God jul.
 

olegab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
God jul til deg og Villarreal.

Poenget her er ikke at spillerne ikke bomma, for det har de til dels gjort. Men for det første er dette noe som kommer fra BNP, og for det andre så er det straffene som kommer som følge av dette. Men tror nok visst mod hadde sjekka ut i BNP så hadde de nok funnet litt der og tenker jeg, så er bare å hoppe av den høye hest.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Ettersom moderering av spillverdener er frivillig (ulønnet) arbeid har vi rett å slett ikke kapasitet til å finsjekke hver eneste spiller hele tiden.
Jobben vår baseres i veldig stor grad på stikkprøver og tips i tillegg til automatiserte funksjoner.

Om dere har lyst til å gå igjennom alle spillerne i en stamme i detalj og så tipse oss om dere finner noe er det bare å sette i gang.
Vi behandler alle innkommende tips grundig og umiddelbart.
Jeg selv ble anklaget for å kunne være inhabil i akkurat denne saken så jeg ga den fra meg med én gang etter dette og har ikke hatt noe med straffeutmålingen å gjøre annet enn at jeg fikk / får vite resultatene etter at sakene er ferdige.

-Jeeeeeeright
 
Sist redigert:

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
hvis deres spillere blir utestengt for regelbrudd er det vel deres skyld??
eller er det plutselig vi som truet dem til regelbrudd???


anyways
god jul
 

KingWolf1961

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hvis deres spillere blir utestengt for regelbrudd er det vel deres skyld??
eller er det plutselig vi som truet dem til regelbrudd???


anyways
god jul

Regelbruddene var som følger:

Chevy adlet EN by etter at merge hadde startet og produserte forsvarstropper etter å ha blitt angrepet over en periode av BNP.

KingWolf1961 sitt brudd var å ikke få med seg at Chevy adlet en by.

coorado sitt brudd var å få adlet en by.

Synes vel at straffen ble noe tøff i og med at han mistet 21 byer pga adlingen og ble nektet å produsere tropper siden merge var på gang. I ett krigsspill trenger man faktisk tropper til å forsvare byene sine med...
 

DeletedUser

Guest
det e disse internadlingsreglene som selv de mest erfarne på tw sliter litt med å kunnesom var utslagsgivende.
samt at chevy sku preadle en by med en adels men uflaks/udyktighet så adlet han den ene byen. samt at han ikkje visste at han måtte avbryte troppebygging som var på fra før av.
 

olegab

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det e disse internadlingsreglene som selv de mest erfarne på tw sliter litt med å kunnesom var utslagsgivende.
samt at chevy sku preadle en by med en adels men uflaks/udyktighet så adlet han den ene byen. samt at han ikkje visste at han måtte avbryte troppebygging som var på fra før av.

Og akkurat det er hele problemet i denne saken.
 

DeletedUser

Guest
rettelse, tror han visste han måtte avbryte, men ikkje tenkte på det. en lett feil å gjøre
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Har nå sett hvor mye BNP vil vinne v11, de vil det så mye at de må ta mod til hjelp for å ta ut spillere som faktisk klarer å vokse mens de sitter under angrep fra BNP. Og da snakker vi ikke bare om 50-100 angrep. Men sånn som det nå har blitt så har en spiller i BNP klagd til mod over spillere i NL. Med den følge at 3 spillere har blitt utestengt. Og som en følge av dette så oppløser vi nå NL og mange av oss sletter kontoene, siden BNP vil vinne på disse premissene så skal de heller få den seieren uten mer kamp fra oss. Er ikke vi som sitter igjen med en dårlig smak av en billig seier, visst de ikke kan spille til spillet er ferdig så burde de heller holde seg vekk.

Når man bryter en regel så kalles det juks. Ikke kom å grin over at BNP vil vinne på disse premissene. Dere jukset, ble tatt og det er unnskyldningen deres for å legge ned med "æren" i behold.

Flertallet i BNP ligger på latsida. Den lille aksjonen som dere nylig fikk gjennomgå var rett og slett bare et irritasjonsmoment fra min side over at moralen ikke ble fjerna. Kan spørre coorado hvordan det gikk? (Coorado hadde 1 by igjen når han ble banna, tror neppe dette kan kalles en spiller)

Dere har ikke akkurat gitt mye motstand hittil, og vokse på internadlinger når man har inks kan vel neppe kalles prestasjon.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Regelbruddene var som følger:

Chevy adlet EN by etter at merge hadde startet og produserte forsvarstropper etter å ha blitt angrepet over en periode av BNP.

KingWolf1961 sitt brudd var å ikke få med seg at Chevy adlet en by.

coorado sitt brudd var å få adlet en by.

Synes vel at straffen ble noe tøff i og med at han mistet 21 byer pga adlingen og ble nektet å produsere tropper siden merge var på gang. I ett krigsspill trenger man faktisk tropper til å forsvare byene sine med...

I regelverket står det svart på hvitt definisjonen av pushkonto.
Kan du ikke lese?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
God jul til deg og Villarreal.

Poenget her er ikke at spillerne ikke bomma, for det har de til dels gjort. Men for det første er dette noe som kommer fra BNP, og for det andre så er det straffene som kommer som følge av dette. Men tror nok visst mod hadde sjekka ut i BNP så hadde de nok funnet litt der og tenker jeg, så er bare å hoppe av den høye hest.
Det er ingenting som hindrer dere i å sende tickets dersom dere mener at noen i BNP har jukset. Det er en rett alle på verdenen har. At dere velger å skylde på BNP og moderatorene her forteller meg i grunn bare én ting. Dere veit hvordan dette ender, og leiter etter enkleste vei ut så man kan gå ut med hodet heva og forsøke å etterlate BNP som noen juksere.

Isteden framstiller dere dere selv som noen bitre "juksemakere", som ikke klarte utfordringen ingame.
 

DeletedUser

Guest
Står ingenting i reglene ang. hva definisjonen av tropperekruttering er. Kan være både når man har rekruttert en tropp (ala masserek) eller det kan være når selve produksjonen er unngjort og man har mulighet til å bruke troppene. Begge deler kan gå inn under tropperekruttering og i mine øyne er det den første definisjonen som er mest gjeldende i mine øyne, da det faktisk heter masserekruttering.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
det e disse internadlingsreglene som selv de mest erfarne på tw sliter litt med å kunnesom var utslagsgivende.
samt at chevy sku preadle en by med en adels men uflaks/udyktighet så adlet han den ene byen. samt at han ikkje visste at han måtte avbryte troppebygging som var på fra før av.

Detta kan du serr ikkje tro på. Regner med at modsa gjør en liten reasearch før dem begynner å banne folk.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Står ingenting i reglene ang. hva definisjonen av tropperekruttering er. Kan være både når man har rekruttert en tropp (ala masserek) eller det kan være når selve produksjonen er unngjort og man har mulighet til å bruke troppene. Begge deler kan gå inn under tropperekruttering og i mine øyne er det den første definisjonen som er mest gjeldende i mine øyne, da det faktisk heter masserekruttering.
Man skal ikke kjøre masserek på en konto som er til internadling.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Står ingenting i reglene ang. hva definisjonen av tropperekruttering er. Kan være både når man har rekruttert en tropp (ala masserek) eller det kan være når selve produksjonen er unngjort og man har mulighet til å bruke troppene. Begge deler kan gå inn under tropperekruttering og i mine øyne er det den første definisjonen som er mest gjeldende i mine øyne, da det faktisk heter masserekruttering.

Det står i regelverket at man ikke skal rekruttere nye tropper. Verken 1 tropp, eller mange tropper.
Om de troppene stod på fra før av så er det snakk om såpass mange døgn fra byen det er snakk om ble adlet til vedkomne ble utestengt, at med litt research vil ikke en gang du tru på det eventyret.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Står ingenting i reglene ang. hva definisjonen av tropperekruttering er. Kan være både når man har rekruttert en tropp (ala masserek) eller det kan være når selve produksjonen er unngjort og man har mulighet til å bruke troppene. Begge deler kan gå inn under tropperekruttering og i mine øyne er det den første definisjonen som er mest gjeldende i mine øyne, da det faktisk heter masserekruttering.

Hæ? Rekruttering er akkurat det ordet betyr. Altså at man rekrutterer / "bygger" nye enheter. Bruk av eksisterende tropper er lov.

§6) Pushkontoer

Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet. Kontoer som brukes bare til å støtte andre kontoer vil bli utestengt. Kontoer som bevisst blir pushet av pushkontoer vil også bli straffet. Hvis du mistenker at en konto blir brukt bare for å pushe deg eller en annen konto bør du rapportere dette ved å sende en supporthenvendelse.
Hvis du bestemmer deg for å slutte å spille har du ikke lov til å fortsette å spille kontoen bare for å pushe en eller flere andre kontoer! Bruk av en permanent (eller vekslende) kontovokter for dette kan resultere i utestengelse av vokters konto også.
Hvis du mottar ressurser fra en klar pushkonto må du rapportere dette. Hvis du ikke rapporterer transportene kan kontoen din bli utestengt sammen med pushkontoen.
*Kontoer som er til innadling har ikke lov til å adle nye landsbyer ettersom kontoen ikke gagnes av dette. *Readling er helt ok så lenge det er den spilleren sine byer som mistes.
*Ressurstransporter er i orden, men eksempler på pushing finnes der en konto som ikke blir spilt og ikke vokser, bare sender ut ressurser. Dette er også ulovlig.
*Når en spiller slutter er det akseptabelt å sende ut sine tropper på andre spillere og/eller andre landsbyer og la byene sine bli adlet, ettersom de ikke vil spille lenger. Å rekruttere disse troppene på nytt uansett grunn er ikke lovlig og kontoen vil bli utestengt for det.
*Når en spiller slutter, er det akseptabelt å sende ut sine tropper og la byene sine bli adlet, ettersom de ikke vil spille lenger. Å rekruttere disse troppene på nytt igjen vil ikke være lovlig.
*Tropper som blir drept under forsvaring av en konto som er til innadling, er ikke lov å rekruttere på nytt igjen. Det er lov å flytte rundt på tropper til egne byer, men det er ikke lov å rekruttere døde tropper på nytt igjen.

Her er det de siste tre punktene som det tydeligvis er vanskelig å forstå betydningen av;
Nå en innadling / merging / sammenslåing har begynt er det altså IKKE LOV TIL Å SKAFFE SEG NYE TROPPER.
 
Sist redigert:
Topp