Takk fra oss i NL

DeletedUser

Guest
Ser de fleste misforstår meg her. Poenget mitt er dersom man f.eks. kjører et masserek. script i forkant av mergingen. Dersom det i reglene hadde stått at det ikke er lov å skaffe seg nye tropper så hadde det vært rimelig greit. Men nå står det i reglene: "er ikke lov å rekruttere", altså, om man da kjører et masserekrutteringscript i forkant av internadlingen, så skal disse ikke trenges å avbrytes da de allerede er rekruttert i henhold til hva det står på sidene. Det står f.eks. "rekrutter" tropper.
Poenget er da at man rekrutterer tropper ved å kjøpe de, men at de ikke er brukelige før de er fullførte, og slik det står pdd. i reglene, så skal man ikke trenge å avbryte produksjonen av troppene da de allerede er blitt rekruttert (men ikke fullført). Så som sagt, så er det ordlyden i reglene som gjør at den kan tolkes på to forskjellige måter, men slik spillets ordlyd ellers er, så bør det være lov å ha troppeproduksjon stående, så lenge man ikke rekrutterer nye tropper annet enn de som allerede blir produsert.

Og nå snakker jeg på generelt grunnlag Cleo, helt uavhengig av utestengelsen da jeg ikke kan vite sikkert om det ble rekruttert tropper i etterkant eller ikke. Og man kjører massrek i forkant Villa, ikke etter at det er bestemt. F.eks dersom jeg har vært borte et par dager (as if), så har jeg nok ress til å ha masserek for en god del dager, om jeg da etter en dag bestemmer meg for å merge med en annen, så står disse troppene fortsatt til prod. i noen dager fremover til tross for at jeg ikke har kjørt noen nye masserek.
 

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Tror poenget til oss i NL var at når dere er 10 ganger større en oss, ja da får dere f*** meg vinne uten bruk av mod. Da burde dere ikke trenge og melde noen pga en by...

Feil kan gjøres av alle, og denne gangen av oss. Skjønner helt ærlig ikke at når dere er så nært seieren, så skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke bare kjører over oss å adler oss, det er da moralen skal være på maks...

Men ellers god jul, veldig bra spilt BNP, dere fortjener seieren...
 
Sist redigert:

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Tror poenget til oss i NL var at når dere er 10 ganger større en oss, ja da får dere faen meg vinne uten bruk av mod. Da burde dere ikke trenge og melde noen pga en by...

Feil kan gjøres av alle, og denne gangen av oss. Skjønner helt ærlig ikke at når dere er så nært seieren, så skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke bare kjører over oss å adler oss, det er da moralen skal være på maks...

Men ellers god jul, veldig bra spilt BNP, dere fortjener seieren...

Kjære vene, gråt meg en elv. Hvorfor skal ikke vi melde fra om regelbrudd når dere jukser?
 

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Skjønner bare ikke hvorfor. Dere har kjørt over alle stammene til nå, kriget som noen helter mot alle, men når dere finner en feil hos noen som er 10 ganger mindre en dere, det eneste dere trenger og gjøre er og sende alt av nukes som var stående på oss, som garantert hadde tatt ut hele chevyen og kingwolf, så bestemmer dere heller å rapportere en liten feil. Sånn om den feilen hadde så jævelig mye og si?
Dere vinner uansett en verden dere fortjener å vinne, hell og lykke til dere, men blir helt paff når en stamme som dere med 50 millioner poeng, må rapportere en feil om en stamme med 5 millioner poeng, i stedet for og bare kjøre over de, noe dere hadde klart lett...

Bare min mening. Har sittet i flere uker og ventet på skjebneslaget, men så kommer denne her nyheten frem, da blir jeg litt skuffa. Sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor dere gjorde det, sier at jeg forventet noe helt annet.

Hadde faktisk vært mye kulere for deres del om dere hadde vunnet over oss når dere vet at vi "jukset"...

Menmen god jul.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Skjønner bare ikke hvorfor. Dere har kjørt over alle stammene til nå, kriget som noen helter mot alle, men når dere finner en feil hos noen som er 10 ganger mindre en dere, det eneste dere trenger og gjøre er og sende alt av nukes som var stående på oss, som garantert hadde tatt ut hele chevyen og kingwolf, så bestemmer dere heller å rapportere en liten feil. Sånn om den feilen hadde så jævelig mye og si?
Dere vinner uansett en verden dere fortjener å vinne, hell og lykke til dere, men blir helt paff når en stamme som dere med 50 millioner poeng, må rapportere en feil om en stamme med 5 millioner poeng, i stedet for og bare kjøre over de, noe dere hadde klart lett...

Bare min mening. Har sittet i flere uker og ventet på skjebneslaget, men så kommer denne her nyheten frem, da blir jeg litt skuffa. Sier ikke at jeg ikke forstår hvorfor dere gjorde det, sier at jeg forventet noe helt annet.

Hadde faktisk vært mye kulere for deres del om dere hadde vunnet over oss når dere vet at vi "jukset"...

Menmen god jul.

Hvis du tror detta har noe med å vinne eller å tape så har du virkelig ikkje skjønt poenget med greia.
Dette er et spill hvor det finnes klare regler på hva som er lov og ikke lov. Hvorfor dere skal få lov til å omgå de reglene fordi dere er mindre enn oss? Skal det da gjelde for alle som er mindre, og hvor mye mindre må man da være for at det skal være lov? Gjelder det kun på v11 eller samtlige verdner eller bare annen hver verden?
Sett gjerne opp et forslag til endring av regelverket.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Moralen spiller jo allerede på lag med dere, så hvorfor skal dere få lov til å jukse i tillegg? Litt som å la de mindre lagene i Premier League få drive med kampfiksing fordi de er så små, og at de store lagene ikke får lov til å bruke sine beste spillere mot dem samtidig..
 

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Moralen spiller jo allerede på lag med dere, så hvorfor skal dere få lov til å jukse i tillegg? Litt som å la de mindre lagene i Premier League få drive med kampfiksing fordi de er så små, og at de store lagene ikke får lov til å bruke sine beste spillere mot dem samtidig..

Sant der, men var bare et lite sjokk. Men ser ikke hvordan dette "jukset" skadet bnp på noen måte... Tror neppe det var meningen og "jukse" og synes det var sleip måte og ta ut NL på. Tror innerst inne at den som rapporterte dette viste at det var en feil som var gjort av NL, og kunne vært løst på en måte som ikke ødelegger for den lille motstanden de hadde. De blåste en liten detalj opp til himmels...

Gidder ikke svare deg cleo, får bare spydige meldinger tilbake.
Er kanskje ikke den som sitter med mest kunnskap om tw, men det er det jeg prøver og lære meg.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Sant der, men var bare et lite sjokk. Men ser ikke hvordan dette "jukset" skadet bnp på noen måte... Tror neppe det var meningen og "jukse" og synes det var sleip måte og ta ut NL på. Tror innerst inne at den som rapporterte dette viste at det var en feil som var gjort av NL, og kunne vært løst på en måte som ikke ødelegger for den lille motstanden de hadde. De blåste en liten detalj opp til himmels...
For meg virker det som at dette mer var en måte å "avslutte med god samvittighet" på. Reglene er for alle, og ja, jeg veit godt at det er lett å drite seg ut å begå et regelbrudd uten å tenke seg om. Men likevel, det er ikke BNP sin feil at dere dreit dere ut.

Slik jeg kjenner en del av spillerne i NL er ikke dette spillere som er alt for glade i krig uansett, og gjerne liker å bygge seg opp i rolige omgivelser basert på mye diplomati og adling av mindre spillere og gråbyer. En slik straff kom ganske beleielig på for si at nok er nok og tar hatten sin og går legger skylda på BNP. Litt smålig gjort, spør du meg.
 

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
For meg virker det som at dette mer var en måte å "avslutte med god samvittighet" på. Reglene er for alle, og ja, jeg veit godt at det er lett å drite seg ut å begå et regelbrudd uten å tenke seg om. Men likevel, det er ikke BNP sin feil at dere dreit dere ut.

Slik jeg kjenner en del av spillerne i NL er ikke dette spillere som er alt for glade i krig uansett, og gjerne liker å bygge seg opp i rolige omgivelser basert på mye diplomati og adling av mindre spillere og gråbyer. En slik straff kom ganske beleielig på for si at nok er nok og tar hatten sin og går legger skylda på BNP. Litt smålig gjort, spør du meg.

Greit nåkk. Takk for å sette ting i et nytt perspektiv, så jeg forstår mer. Enig med deg der. Regler er for alle. Men hadde JEG sett den feilen der ville jeg gått god for den. Men mennesker er forskjellig, jeg er av den typen som ville droppet det og heller gnidd det inn om jeg vant krigen, eller brukt det som unnskyldning om jeg tapte krigen. Istedet for og ødelegge morro'a når jeg viste jeg kom til å vinne.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Greit nåkk. Takk for å sette ting i et nytt perspektiv, så jeg forstår mer. Enig med deg der. Regler er for alle. Men hadde JEG sett den feilen der ville jeg gått god for den. Men mennesker er forskjellig, jeg er av den typen som ville droppet det og heller gnidd det inn om jeg vant krigen, eller brukt det som unnskyldning om jeg tapte krigen.

Godt mulig ting hadde blitt gjort annerledes dersom moralen faktisk ble fjerna når det var planlagt. Er en del spillere i BNP (meg selv inkludert) som ikke er så veldig fornøyd med akkurat det, og har ikke noe mot at noen av byene som koster flesk av nukes plutselig blir grå istedenfor :tunge:
 

Sctomega

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Godt mulig ting hadde blitt gjort annerledes dersom moralen faktisk ble fjerna når det var planlagt. Er en del spillere i BNP (meg selv inkludert) som ikke er så veldig fornøyd med akkurat det, og har ikke noe mot at noen av byene som koster flesk av nukes plutselig blir grå istedenfor :tunge:

Hehe, sant det. Dere hadde vunnet uansett, så gjør meg egentlig ingenting. Greit med moralen for min del da :)
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Tror poenget til oss i NL var at når dere er 10 ganger større en oss, ja da får dere faen meg vinne uten bruk av mod. Da burde dere ikke trenge og melde noen pga en by...

Feil kan gjøres av alle, og denne gangen av oss. Skjønner helt ærlig ikke at når dere er så nært seieren, så skjønner jeg ikke hvorfor dere ikke bare kjører over oss å adler oss, det er da moralen skal være på maks...

Men ellers god jul, veldig bra spilt BNP, dere fortjener seieren...


beklager, men må bare komentere
hvis vi er ti ganger større enn dere, da er moralen ganske irriterende, bare se på sir crazy accen(1.5mio poeng) angriper enn som har 150 poeng, så er moralen på ca 60, dvs at om jeg sender 10k øks, så vil de kjempe med kraften av 6k, dette er ganske irriterende, med henhold til at vi må bruke nesten dobbelt med nukes av det vi egentlig trenger, til å ta en by
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Greit nåkk. Takk for å sette ting i et nytt perspektiv, så jeg forstår mer. Enig med deg der. Regler er for alle. Men hadde JEG sett den feilen der ville jeg gått god for den. Men mennesker er forskjellig, jeg er av den typen som ville droppet det og heller gnidd det inn om jeg vant krigen, eller brukt det som unnskyldning om jeg tapte krigen. Istedet for og ødelegge morro'a når jeg viste jeg kom til å vinne.

Jeg skjønner ikke hvor du vil hen. Juks er juks, om det er en liten eller stor stamme. I tillegg er det faktisk ikke første gangen noen i alliansen er blitt tatt for push.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
hva er push? :)

og nikkow, jeg syntes nå å ha husket deg grine litt også overfor bnp/wic når du var i akdm, eller var det 24/7?
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Nå skal det sies at dere også er tatt for pushing.

Det stemmer det, og vi tok i mot vår straff og holdt kjeft. Begynner ikke å lage et stort oppstyr pga det. Gjør man noe som ikke er lov så får man ta konsekvensene av det. Om det er bevisst eller ikke bevisst vil være påstand mot påstand, men reglene er klare.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
hva er push? :)

og nikkow, jeg syntes nå å ha husket deg grine litt også overfor bnp/wic når du var i akdm, eller var det 24/7?


Haha, nå måtte jeg le, har aldri spillt i verken akdm eller 24/7, har spillt i SAT, og senere fikk jeg plass på en acc i WIC, som ble til BNP ;)
 

DeletedUser

Guest
For meg virker det som at dette mer var en måte å "avslutte med god samvittighet" på. Reglene er for alle, og ja, jeg veit godt at det er lett å drite seg ut å begå et regelbrudd uten å tenke seg om. Men likevel, det er ikke BNP sin feil at dere dreit dere ut.

Slik jeg kjenner en del av spillerne i NL er ikke dette spillere som er alt for glade i krig uansett, og gjerne liker å bygge seg opp i rolige omgivelser basert på mye diplomati og adling av mindre spillere og gråbyer. En slik straff kom ganske beleielig på for si at nok er nok og tar hatten sin og går legger skylda på BNP. Litt smålig gjort, spør du meg.

som mange andre så liker de det ja. e ikkje så mange som liker å kjempe mot folk som e 10 ganger større. var mindre forskjell mellom pms vs nb på slutten av v5 da flere i nb ga opp. de som ga opp no fra nl e folk som spilte i dkl og death/nb på v5 som tiltross for at de var mye mindre enn motstanderen kjempet på. bare synd at en tabbe ska slå sånn ut som dette.
 
Topp